![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#242 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bepaalde typisch Antwerpse uitdrukkingen zijn bij ons 'in de Vlaanders' al even uitheems als sommige Noord-Nederlandse woorden. Gaan we daar dan ook maar 'een andere taal' van maken? Of willen we straks maar goedkeurend toeknikken wanneer de Beulemansen in Brussel ons nog maar eens verwijten dat we in Vlaanderen maar een patois en geen echte taal spreken?
Laatst gewijzigd door SDG : 15 juli 2011 om 20:58. |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens mijn vraagje was tot system gericht, niet tot u.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 15 juli 2011 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
#245 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ga je dat ook doen als ik het over kakken heb en hij hier met een opgeheven vingertje komt zeggen dat ik poepen bedoel? Voor mij is een fries OOK een ollander. Voor eens en voor altijd: Nederland int antwerps wordt uitgesproken als "'olland". Als ze dat pijn doet dan is dat HUN probleem. Het is al erg genoeg dat ik ze moet verdragen in metropolis.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 15 juli 2011 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het nadeel daarvan is dat dergelijke categorieën de zaken veralgemenen en zo geen recht doen aan de complexiteit van de geschiedenis. En ze geven dus een oppervlakkig historisch relaas, dat vaak nog niet in de verste verte recht doet aan de historische waarheid. Laatst gewijzigd door system : 15 juli 2011 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met dank aan die hoge bureaucraten ! |
|
![]() |
![]() |
#248 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 15 juli 2011 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#250 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zeg niet dat ik antwerpenaar ben, alleen dat ik het praat. Betweter.
#251 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Vlaming, altijd maar overbezorgd over wat andere mensen van hem vinden...
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En indien u ouder bent dan 70 mag u mij met plezier "jongen" noemen. Ik begrijp echter dat u amper zelf uit de pampers bent maar toch al over het nodige hoogwaardigheidsgevoel beschikt om anderen te kleineren. Als dat geen psy verdient ! |
|
![]() |
![]() |
#255 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij mij kan het me niet schelen wat anderen van me denken, ik heb mijn voorkeur. Persoonlijk vind ik het gewoon raar overkomen om een Limburger een Hollander te noemen. De persoon die dat doet moet dat zelf weten, maar ik zal wel zeggen dat ik het belachelijk vind. Daarom als een idioot staan ruziën is zeer kinderachtig.
Laatst gewijzigd door Weyland : 15 juli 2011 om 21:10. |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het eerste zicht het legsel van een vogel, maar daarvoor lijkt me dat wat teveel bijgekleurd. Laten we dus zeggen dat ik twijfel.
#257 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lees anders hier nog maar eens de hysterische reacties uit Vlaams-nationalistische hoek op die pancarte die tijdens de 'Shame'-betoging in Brussel meegedragen werd. Ga je ontkennen dat sommigen in Vlaanderen er werkelijk om vragen met hun niet afhoudend particularisme?
|
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan houd ik het bij dat legsel, maar door de fantasierijke kleurtjes zou ik eerder opteren voor paaseitjes.