Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2011, 00:07   #8601
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alienation Bekijk bericht
Ik ken iemand die in mekaar was geklopt door ne groep.
Hij is ze één per één in zijn eentje gaan pakken.
Weet ge wat zijn reactie was? Geen grotere lafaards dan marokanen in hun eentje.
Daarom 'opereren' ze altijd ook in groep, het gekende heyna gedrag.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 00:11   #8602
Alienation
Minister

Alienation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Daarom 'opereren' ze altijd ook in groep, het gekende heyna gedrag.
't Is dan ook de taak van iedere Belg ze ook te pakken als ze ze tegenkomen in hun eentje.
Maar velen (ik ook vroeger) deden dat niet uit schrik terug gepakt te worden met nen helen hoop.
Maar 't is pas door terug te kloppen dat ge hun "respect" krijgt.
Oud 14 juli 2011, 08:19   #8603
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alienation Bekijk bericht
Ik ken iemand die in mekaar was geklopt door ne groep.
Hij is ze één per één in zijn eentje gaan pakken.
Weet ge wat zijn reactie was? Geen grotere lafaards dan marokanen in hun eentje.
Id, da's welbekend.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 10:34   #8604
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Dutroux is ook een levend organisme, maar het feit dat hij leeft, maakt hem helemaal niet waardevol noch interessant.

De vraag die we ons zouden moeten stellen, is in eerste instantie niet "hoe kan je samenleven" maar "of samenleven zonder dat de oorspronkelijke bevolking toegevingen moet doen, überhaupt wel mogelijk is".
Met sommige groepen immigranten is samenleven prima mogelijk, met bepaalde andere groepen is dat pertinent onmogelijk.
Met mensen die uit tribale culturen komen, is het voor westerlingen zeer moeilijk samenleven. Hebben die mensen bovendien ook nog eens een totalitaire religie met zich meegenomen, een religie die zich aan de ander aanpassen, integreren en assimileren ronduit verbiedt, dan is samenleven per definitie onmogelijk.
De hoogste tijd dat dat nu eindelijk eens erkend wordt, en ernaar gehandeld wordt door de beleidsmakers.

Juist, de mens past zich van nature niet aan, maar de mens past zijn omgeving aan zichzelf aan.
Daarom is het van het grootste belang dat mensen die totaal verschillende ideeën over en invullingen van hun omgeving hebben, niet bij elkaar worden gezet.
Daarom is het zo dat Europeanen zich zonder noemenswaardige problemen elders in Europa kunnen vestigen en binnen de kortste keren helemaal geïntegreerd zijn. En daarom is het ook dat bijvoorbeeld Noord-Afrikanen dat niet kunnen, omdat Noord-Afrikanen door hun tribale cultuur en religieuze achtergrond een compleet ander idee hebben van wat samenleven nu eigenlijk inhoudt.

Het uitgeven van een anderstalig krantje in den vreemde is natuurlijk wel van een geheel andere orde dan bijvoorbeeld generatie na generatie vast blijven houden aan de tribale cultuur en totalitaire religie van het land van oorsprong, en die bovendien aan het ontvangende land willen opdringen en opleggen.

Nogmaals juist. Mensen passen zich niet aan als zij er niet toe gedwongen worden. Dat kan door economische omstandigheden zijn, door wetten, door sociale conventies, en nog veel meer dingen, maar er moet een vorm van dwang zijn.
Het is daarom van het grootste belang dat, als er überhaupt al nieuwe mensen binnengelaten moeten worden, je mensen binnenlaat waarvan bekend is dat ze snel en relatief probleemloos integreren, en bovendien dat ze voor de ontvangende samenleving een meerwaarde vormen. Mensen dus, die kunnen en willen meebouwen aan de samenleving, die autochtoon onder de autochtonen willen worden, en dus niet mensen die willen profiteren en de samenleving naar hun hand willen zetten.
Daarbij dienen het te allen tijde de nieuwkomers te zijn die met overgave werk maken van hun integratie, en niet degenen die er al eeuwen wonen en leven, en het land gemaakt hebben tot wat het is.

De kraan moet inderdaad dringend toe, en pas daarna kunnen we die overstroming aanpakken door te gaan dweilen om het vuile bruine water naar buiten te kunnen laten wegstromen en de rest te kunnen absorberen.
Inderdaad. Onze tolerantie om hen hier in het land te laten verblijven wordt misbruikt om gans onze samenleving te verkrachten. Wij autochtonen zijn echter de gigantisch grote dommeriken: wij zien dit alles met open ogen gebeuren en kijken ernaar, verlamd, zoals konijnen naar een lichtbak. Het gedrag en mentaliteit is dikwijls zo grotesk dat onze ogen en ons verstand het niet kunnen bevatten wat ze vaststellen. En wij moeten ons bijscholen en in vier plooien om al die vreemde invloeden in onze maatschappij te integreren. Ja, wij zijn dom, én gek.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 16:01   #8605
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dutroux is ook een levend organisme, maar het feit dat hij leeft, maakt hem helemaal niet waardevol noch interessant.

De vraag die we ons zouden moeten stellen, is in eerste instantie niet "hoe kan je samenleven" maar "of samenleven zonder dat de oorspronkelijke bevolking toegevingen moet doen, überhaupt wel mogelijk is".
Met sommige groepen immigranten is samenleven prima mogelijk, met bepaalde andere groepen is dat pertinent onmogelijk.
Met mensen die uit tribale culturen komen, is het voor westerlingen zeer moeilijk samenleven. Hebben die mensen bovendien ook nog eens een totalitaire religie met zich meegenomen, een religie die zich aan de ander aanpassen, integreren en assimileren ronduit verbiedt, dan is samenleven per definitie onmogelijk.
De hoogste tijd dat dat nu eindelijk eens erkend wordt, en ernaar gehandeld wordt door de beleidsmakers.

Juist, de mens past zich van nature niet aan, maar de mens past zijn omgeving aan zichzelf aan.
Daarom is het van het grootste belang dat mensen die totaal verschillende ideeën over en invullingen van hun omgeving hebben, niet bij elkaar worden gezet.
Daarom is het zo dat Europeanen zich zonder noemenswaardige problemen elders in Europa kunnen vestigen en binnen de kortste keren helemaal geïntegreerd zijn. En daarom is het ook dat bijvoorbeeld Noord-Afrikanen dat niet kunnen, omdat Noord-Afrikanen door hun tribale cultuur en religieuze achtergrond een compleet ander idee hebben van wat samenleven nu eigenlijk inhoudt.

Het uitgeven van een anderstalig krantje in den vreemde is natuurlijk wel van een geheel andere orde dan bijvoorbeeld generatie na generatie vast blijven houden aan de tribale cultuur en totalitaire religie van het land van oorsprong, en die bovendien aan het ontvangende land willen opdringen en opleggen.

Nogmaals juist. Mensen passen zich niet aan als zij er niet toe gedwongen worden. Dat kan door economische omstandigheden zijn, door wetten, door sociale conventies, en nog veel meer dingen, maar er moet een vorm van dwang zijn.
Het is daarom van het grootste belang dat, als er überhaupt al nieuwe mensen binnengelaten moeten worden, je mensen binnenlaat waarvan bekend is dat ze snel en relatief probleemloos integreren, en bovendien dat ze voor de ontvangende samenleving een meerwaarde vormen. Mensen dus, die kunnen en willen meebouwen aan de samenleving, die autochtoon onder de autochtonen willen worden, en dus niet mensen die willen profiteren en de samenleving naar hun hand willen zetten.
Daarbij dienen het te allen tijde de nieuwkomers te zijn die met overgave werk maken van hun integratie, en niet degenen die er al eeuwen wonen en leven, en het land gemaakt hebben tot wat het is.

De kraan moet inderdaad dringend toe, en pas daarna kunnen we die overstroming aanpakken door te gaan dweilen om het vuile bruine water naar buiten te kunnen laten wegstromen en de rest te kunnen absorberen.

Wij verschillen, een specimen als Dutroux is net zeer interessant en kan absoluut waardevol blijken voor de rest van ons.
Tuurlijk kunnen wij samenleven, beetje afstand doen van de ego's en afstand doen van religie en afstand doen van taboes, beseffen dat gelijkheid onbestaand is en dat wij niet streven naar gelijk zijn maar naar elkander verdragen in onze ongelijkheid en Kees is klaar.

Het uitgeven van een krant is net het zich niet aanpassen en vasthouden aan wat bekend is; daar is weinig verkeerd mee; maar waarom zijn er hier die zich ongelooflijk angstig gedragen als ze een turkse gazet in de krantenwinkel zien liggen of een turks opschrift hier en/of daar; of laat staan een frans opschrift (dat is tegenwoordig pas heiligschennis ). Dat is geen aanval op "uw" cultuur, dat is samenleven; ik ga akkoord dat je groepen die weigeren ook maar iets van u te verdragen dat je daar weinig anders mee kunt dan heropvoeden en wordt dat geweigerd dat dien je inderdaad uw samenleving als belangrijker te beschouwen dan dat individu.

Ergens kan ik daar wel inkomen dat totaal verschillende ideeën bij mensen met laag zelfbeeld kan leiden tot problemen als die moeten samenleven ; nu veel van de immigratie is vnl economisch gestuurd; niet vanuit de mens zelf, niet vanuit een ontdekkingsdrang of zin om te leren maar louter uit winstbejag. Kan veel van weigering tot inpassen ook daar niet mee te maken hebben, dat immigranten niet weglopen van thuis (=als zijnde de samenleving waaruit zij vertrekken) maar in samenspraak vertrekken om geld na te jagen en van daaruit speelt waar je terechtkomt minder rol en hoe je je daar gedraag al helemaal niet; uw emigratie moet enkel geld opbrengen.

Persoonlijk vind ik, bij immigranten dien je te controleren of ze wel naar hier willen komen, of het gewoon economische gelukzoekers zijn bij wie het niet uitmaakt waar ze terecht komen. Wie naar hier WIL komen, daar verwacht ik vanuit henzelf reeds enige basiskennis of de wil om te leren; wie naar hier komt met de boodschap: vrouwen mogen niet in minirok rondlopen, zoals hierboven die mens heeft een keuze: heropvoeden of niet binnen.

Misschien terzijde, misschien niet maar meebouwen aan de maatschappij....heb jij nog veel zin om mee te bouwen aan de onze? Politici gedragen zich als onverantwoorde pubers, het banksysteem plundert elk land leeg...ik werk daar niet aan mee hoor en mij daarin integreren wens ik al helemaal niet.

btw helder water duidt doorgaans op een teveel aan chemicaliën, het gezondste water slaat van ver bekeken iets groen uit, 't is niet omdat u iets als vuil percipieert dat dit ook zo is.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 17:45   #8606
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
Wij verschillen, een specimen als Dutroux is net zeer interessant en kan absoluut waardevol blijken voor de rest van ons.
Ik vind een specimen als Dutroux pas interessant en enigzins waardevol op het moment dat hij gedesintegreerd weer onderdeel van de biologische kringloop is geworden.

Citaat:
Tuurlijk kunnen wij samenleven, beetje afstand doen van de ego's en afstand doen van religie en afstand doen van taboes, beseffen dat gelijkheid onbestaand is en dat wij niet streven naar gelijk zijn maar naar elkander verdragen in onze ongelijkheid en Kees is klaar.
Je gaat er zo te zien gemakshalve van uit dat iedereen zo'n instelling heeft, maar dat is niet zo en zal ook nooit zo zijn. Je gaat uit van de premisse van wederkerigheid, en ik heb dat nu al een paar keer proberen uit te leggen; de islam kent dat principe van wederkerigheid helemaal niet. Bijgevolg is samenleven met de islam uitgesloten. In de islam wordt er geen afstaand gedaan van religie, er wordt geen afstand gedaan van dogma's, er wordt geen afstand gedaan van het islamitische ego.

Citaat:
Het uitgeven van een krant is net het zich niet aanpassen en vasthouden aan wat bekend is; daar is weinig verkeerd mee; maar waarom zijn er hier die zich ongelooflijk angstig gedragen als ze een turkse gazet in de krantenwinkel zien liggen of een turks opschrift hier en/of daar; of laat staan een frans opschrift (dat is tegenwoordig pas heiligschennis ). Dat is geen aanval op "uw" cultuur, dat is samenleven; ik ga akkoord dat je groepen die weigeren ook maar iets van u te verdragen dat je daar weinig anders mee kunt dan heropvoeden en wordt dat geweigerd dat dien je inderdaad uw samenleving als belangrijker te beschouwen dan dat individu.
Ik heb dan ook niet gesteld dat het uitgeven van een anderstalige krant zich aanpassen is, maar ik zei dat zoiets "wel van een geheel andere orde dan bijvoorbeeld generatie na generatie vast blijven houden aan de tribale cultuur en totalitaire religie van het land van oorsprong" is.

Volgens mij verwar jij samenleven met naast elkaar leven.

Citaat:
Ergens kan ik daar wel inkomen dat totaal verschillende ideeën bij mensen met laag zelfbeeld kan leiden tot problemen als die moeten samenleven ; nu veel van de immigratie is vnl economisch gestuurd; niet vanuit de mens zelf, niet vanuit een ontdekkingsdrang of zin om te leren maar louter uit winstbejag. Kan veel van weigering tot inpassen ook daar niet mee te maken hebben, dat immigranten niet weglopen van thuis (=als zijnde de samenleving waaruit zij vertrekken) maar in samenspraak vertrekken om geld na te jagen en van daaruit speelt waar je terechtkomt minder rol en hoe je je daar gedraag al helemaal niet; uw emigratie moet enkel geld opbrengen.
Natuurlijk speelt economisch winstbejag van migranten een grote rol. De allergrootste rol zelfs. Mensen die uit puur economische overwegingen naar hier komen, en dat zijn de allermeesten, gedragen zich dan ook een stuk minder dankbaar en zijn veel minder bereid zich aan te passen en werk te maken van hun integratie dan mensen die echt zijn moeten vluchten, en nu een veilig heenkomen hebben gevonden. En dat geldt voor iedereen.
Maar er zijn ook andere factoren die meespelen. Factoren die integratieproblemen verergeren of juist minder erg maken. Één van die verergerende factoren is de islam. Islam verbiedt immers integratie, islam verbiedt aanpassen. Het is voor de aanhangers van de islam een verplichting om hun omgeving aan de islam aan te passen, om de wetten van het land in overeenstemming te brengen met de wetten van de islam.
Afkomstig zijn uit een tribale cultuur is nog zo'n verergerende factor.
En laat de bulk van de immigranten nu juist economische immigranten zijn, meestal met een tribale cultuur, en heel vaak ook nog eens met de islam in de bagage. Dat is gewoon om enorme problemen vragen.

Citaat:
Persoonlijk vind ik, bij immigranten dien je te controleren of ze wel naar hier willen komen, of het gewoon economische gelukzoekers zijn bij wie het niet uitmaakt waar ze terecht komen. Wie naar hier WIL komen, daar verwacht ik vanuit henzelf reeds enige basiskennis of de wil om te leren; wie naar hier komt met de boodschap: vrouwen mogen niet in minirok rondlopen, zoals hierboven die mens heeft een keuze: heropvoeden of niet binnen.
Momenteel hoeft er wat mij betreft helemaal niet gecontroleerd te worden of ze wel naar hier willen komen, omdat de deur gewoon eens een tijdje dicht en op slot moet. En dat geldt ook voor echte vluchtelingen, niet alleen voor economische gelukszoekers. Echte vluchtelingen kunnen worden opgevangen in de eerste veilige landen die ze na hun vertrek uit het land van herkomst hebben bereikt.

Wat betreft dat heropvoeden of niet binnen; mensen met zulke ideeën die naar hier willen komen, dienen gewoon niet toegelaten te worden. En degenen die al binnen zijn en evenwel zulk gedachtegoed blijven koesteren, moeten gewoon vertrekken.

Citaat:
Misschien terzijde, misschien niet maar meebouwen aan de maatschappij....heb jij nog veel zin om mee te bouwen aan de onze? Politici gedragen zich als onverantwoorde pubers, het banksysteem plundert elk land leeg...ik werk daar niet aan mee hoor en mij daarin integreren wens ik al helemaal niet.
Het gaat niet lang meer duren voor die onverantwoordelijke politici de onvermijdelijke rekening geserveerd krijgen. De euro staat op instorten, en daarmee de EU ook, pensioenen en dergelijke zullen niet meer worden uitgekeerd, spaargeld zal niets waard blijken te zijn, en dan krijg je onvermijdelijk wat er altijd gebeurt in dat soort situaties. Dan gaan er koppen rollen, wordt er met de grove borstel opgekuist, en begint men met de wederopbouw van de samenleving.
Oud 14 juli 2011, 18:05   #8607
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind een specimen als Dutroux pas interessant en enigzins waardevol op het moment dat hij gedesintegreerd weer onderdeel van de biologische kringloop is geworden.

Je gaat er zo te zien gemakshalve van uit dat iedereen zo'n instelling heeft, maar dat is niet zo en zal ook nooit zo zijn. Je gaat uit van de premisse van wederkerigheid, en ik heb dat nu al een paar keer proberen uit te leggen; de islam kent dat principe van wederkerigheid helemaal niet. Bijgevolg is samenleven met de islam uitgesloten. In de islam wordt er geen afstaand gedaan van religie, er wordt geen afstand gedaan van dogma's, er wordt geen afstand gedaan van het islamitische ego.

Ik heb dan ook niet gesteld dat het uitgeven van een anderstalige krant zich aanpassen is, maar ik zei dat zoiets "wel van een geheel andere orde dan bijvoorbeeld generatie na generatie vast blijven houden aan de tribale cultuur en totalitaire religie van het land van oorsprong" is.

Volgens mij verwar jij samenleven met naast elkaar leven.

Natuurlijk speelt economisch winstbejag van migranten een grote rol. De allergrootste rol zelfs. Mensen die uit puur economische overwegingen naar hier komen, en dat zijn de allermeesten, gedragen zich dan ook een stuk minder dankbaar en zijn veel minder bereid zich aan te passen en werk te maken van hun integratie dan mensen die echt zijn moeten vluchten, en nu een veilig heenkomen hebben gevonden. En dat geldt voor iedereen.
Maar er zijn ook andere factoren die meespelen. Factoren die integratieproblemen verergeren of juist minder erg maken. Één van die verergerende factoren is de islam. Islam verbiedt immers integratie, islam verbiedt aanpassen. Het is voor de aanhangers van de islam een verplichting om hun omgeving aan de islam aan te passen, om de wetten van het land in overeenstemming te brengen met de wetten van de islam.
Afkomstig zijn uit een tribale cultuur is nog zo'n verergerende factor.
En laat de bulk van de immigranten nu juist economische immigranten zijn, meestal met een tribale cultuur, en heel vaak ook nog eens met de islam in de bagage. Dat is gewoon om enorme problemen vragen.

Momenteel hoeft er wat mij betreft helemaal niet gecontroleerd te worden of ze wel naar hier willen komen, omdat de deur gewoon eens een tijdje dicht en op slot moet. En dat geldt ook voor echte vluchtelingen, niet alleen voor economische gelukszoekers. Echte vluchtelingen kunnen worden opgevangen in de eerste veilige landen die ze na hun vertrek uit het land van herkomst hebben bereikt.

Wat betreft dat heropvoeden of niet binnen; mensen met zulke ideeën die naar hier willen komen, dienen gewoon niet toegelaten te worden. En degenen die al binnen zijn en evenwel zulk gedachtegoed blijven koesteren, moeten gewoon vertrekken.

Het gaat niet lang meer duren voor die onverantwoordelijke politici de onvermijdelijke rekening geserveerd krijgen. De euro staat op instorten, en daarmee de EU ook, pensioenen en dergelijke zullen niet meer worden uitgekeerd, spaargeld zal niets waard blijken te zijn, en dan krijg je onvermijdelijk wat er altijd gebeurt in dat soort situaties. Dan gaan er koppen rollen, wordt er met de grove borstel opgekuist, en begint men met de wederopbouw van de samenleving.
maar u bent dus akkoord dat specimens als Dutroux onder een onderzoeksglas best interessant kunnen zijn.
Spijtig genoeg heeft (nog?) niet iedereen zo'n instelling, we zijn ermee bezig.

Kan zijn, ik ben nogal verward van tijd tot tijd

het is wel de economische vorm van immigratie die door overheden gestimuleerd wordt ; waar denken die gasten dan aan? Aan hun inwoners of aan hun industrie? En welke industrie is nog landgebonden? Dus voor wiens heilige wordt die economische immigratie blijvend gesponsord?

Ik doe niet mee aan 1 religie eruit kiezen, elke religie is nefast voor onze samenleving. Dat roomskatholiek een europese basis is, vind ik lachwekkend. In de tijd van de opkomst van die ééngodreligies waren er mensen, als ik die de waanzin daaromtrent aankloegen en we zijn hier nog steeds. Mo, jahwe, krishna, Beelzebub (een keerzijde van een medaille is dezelfde medaille), jezus en consoorten zijn 1 en dezelfde verloochening van het menselijk zijn.

Ik ga akkoord met uw sluitgedachte, ik vrees ook dat politici de ruggengraat niet bezitten om tegen hun industrieën in te gaan en de leiders zullen blijvend hopen dat zij hun leven rustig gaan kunnen uitleven en dat de gevolgen voor hen zijn die nakomen en dat zal idd leiden tot een teloorgang (opnieuw) en we kunnen opnieuw beginnen; zonder aanbidding hopelijk deze keer.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 11:49   #8608
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...Turnhout.dhtml
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 14:56   #8609
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En je punt is wat precies?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 14:59   #8610
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

1) Zeer gevaarlijk persoon ontsnapt.
2) Groepje minderjarigen plegen diefstallen
3) 4 mannen opgepakt voor reeks van diefstallen
4) 12 allochtonen maken amok op schoolreisje en worden geschorst.
5) Drugssmokkelaars (belastingontduikers)
6) Poging doodslag
7) Roofmoord
8) 4 minderjarige meisjes dagenlang misbruikt
9) Gangster
10) Omheining , camera’s...nodig om te kunnen gaan werken omwille van allochtone jongeren.
11) Moord
12) 2 mannen bijna doodgeslagen en gewurgd omwille van geaardheid.
13) congolese bende (frauders)
14) Afpersing (fraudeurs)
15) Winkeldief (fraudeur) met een groot bakkes en arrogantie.
16) 3 minderjarigen plegen brutale overval in metro

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110716_019

17) Man slaat 63 jarige het ziekenhuis in.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=2G3CS8UH

18) Speciaal voor eberhard.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...olenbeek.dhtml

19) 3 roemeense verkrachters

http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=133COH3L

20) 7 dieven (frauders) betrapt

http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=133COH3P

21) Probleemwijk, drugs (fraude), vechtpartijen, vandalisme...rara wie woont er? 25 man opgepakt.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...Oostende.dhtml

22) Alles krijgen ze gratis: Kost en inwoon - opleidingen - advocaten...

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...7-miljoen.aspx

23) gevolg van alles...

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...r-binnen.dhtml

24) Ontsnappingskoning en kompaan

http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevang...jaar-cel.dhtml
Oud 17 juli 2011, 15:23   #8611
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
1) Zeer gevaarlijk persoon ontsnapt.
2) Groepje minderjarigen plegen diefstallen
3) 4 mannen opgepakt voor reeks van diefstallen
4) 12 allochtonen maken amok op schoolreisje en worden geschorst.
5) Drugssmokkelaars (belastingontduikers)
6) Poging doodslag
7) Roofmoord
8) 4 minderjarige meisjes dagenlang misbruikt
9) Gangster
10) Omheining , camera’s...nodig om te kunnen gaan werken omwille van allochtone jongeren.
11) Moord
12) 2 mannen bijna doodgeslagen en gewurgd omwille van geaardheid.
13) congolese bende (frauders)
14) Afpersing (fraudeurs)
15) Winkeldief (fraudeur) met een groot bakkes en arrogantie.
16) 3 minderjarigen plegen brutale overval in metro

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110716_019

17) Man slaat 63 jarige het ziekenhuis in.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=2G3CS8UH

18) Speciaal voor eberhard.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...olenbeek.dhtml

19) 3 roemeense verkrachters

http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=133COH3L

20) 7 dieven (frauders) betrapt

http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=133COH3P

21) Probleemwijk, drugs (fraude), vechtpartijen, vandalisme...rara wie woont er? 25 man opgepakt.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...Oostende.dhtml

22) Alles krijgen ze gratis: Kost en inwoon - opleidingen - advocaten...

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...7-miljoen.aspx

23) gevolg van alles...

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...r-binnen.dhtml

24) Ontsnappingskoning en kompaan

http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevang...jaar-cel.dhtml
illwill, het is deel van hun kultuur, leefgewoonten, denkpatronen enz. Dus wat je opnoemt moet allemaal ook maar door ons strot kunnen. Verteren is iets anders. Eerder kotsnijgingen...
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 15:29   #8612
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
illwill, het is deel van hun kultuur, leefgewoonten, denkpatronen enz. Dus wat je opnoemt moet allemaal ook maar door ons strot kunnen. Verteren is iets anders. Eerder kotsnijgingen...
Illwill is zelf een zwarte allochtoon.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 15:47   #8613
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Als allochtonen een misdaad plegen ligt dat een hun cultuur, leefgewoonten, denkpatronen,.... Als een autochtoon een misdaad pleegt, waaraan ligt dat dan?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 16:04   #8614
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
We weten dat maar hij vroeg erover te zwijgen
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 16:38   #8615
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
We weten dat maar hij vroeg erover te zwijgen
Oké, ik zal er over zwijgen. Ik wou hem alleen maar verdedigen tegen die gast die alle allochtonen over dezelfde kam scheert
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 16:49   #8616
eno2
Banneling

Standaard

De criminaliteitsgraad bij de allochtonen ligt hoger, ongeveer dubbel zo hoog, bij mijn weten.

Als je die statistiek corrigeert op gelijke sociale omstandigheden, dan ligt ie gelijk

eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 16:53   #8617
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oké, ik zal er over zwijgen. Ik wou hem alleen maar verdedigen tegen die gast die alle allochtonen over dezelfde kam scheert
Die heeft m etwaalf keer een job aangeboden.

't Scheelde dus niet veel of ik werkte voor een zwarte allochtoon...

Oei ik zit in de verkeerde draad te posten.

Toch maar laten staan

Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juli 2011 om 16:56.
Oud 17 juli 2011, 16:54   #8618
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
De criminaliteitsgraad bij de allochtonen ligt hoger, ongeveer dubbel zo hoog, bij mijn weten.

Als je die statistiek corrigeert op gelijke sociale omstandigheden, dan ligt ie gelijk
Absolute flauwekul. Ik ken Turkije intussen behoorlijk goed, en in jouw redenering zou de criminaliteit er 100 keer hoger moeten liggen dan in Belgie. Shame on you. Het aspect 'ontworteling' lijkt me relevanter dan dit soort praatjes die blijkbaar enkel in Belgie zou van toepassing zijn.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 16:58   #8619
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Absolute flauwekul. Ik ken Turkije intussen behoorlijk goed, en in jouw redenering zou de criminaliteit er 100 keer hoger moeten liggen dan in Belgie. Shame on you. Het aspect 'ontworteling' lijkt me relevanter dan dit soort praatjes die blijkbaar enkel in Belgie zou van toepassing zijn.
Turkije kan me geen fluit schelen

Als je op zoek bent naar absolute flauwe kul kan je in deze draad absoluut aan j e trekken komen

Nog veel absoluut plezier en met graagte

Vaarwel
Oud 17 juli 2011, 17:27   #8620
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be