Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 24 juli 2011, 20:28   #41
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Dit is niet zomaar met modder gooien. Dit is bewust een partij criminaliseren!
Hierboven (zie mijn vorig bericht) wordt een heel volk herleid tot een journalist...
Stoort u dat?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 juli 2011 om 20:29.
Another Jack is offline  
Oud 24 juli 2011, 20:32   #42
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door turnavies Bekijk bericht
Bron
http://www.lalibre.be/actu/internati...manifeste.html

Manifest
https://docs.google.com/viewer?a=v&p...kZWQ4&hl=en_US

Heeft iemand dit al kunnen bevestigen? Ik heb het 'manifest' doorzocht, maar kan niks over Vlaanderen, laat staan N-VA terugvinden.

Die "comme" — denk er even 'par exemple' bij — doet mij vermoeden dat er absoluut met geen woord over de N-VA gerept wordt, maar dat het weer mediamanipulatie tot en met is.
Schandalig hoe die smeerlappen zo'n drama voor hun kar proberen spannen.
Is N-VA al doorgestoten tot Noorwegen ?
Henri1 is offline  
Oud 24 juli 2011, 20:33   #43
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
En dan? De S.PA heeft de N-VA ook al meerdere keren vermeld in haar communicatie. Is de N-VA dan een partij van fraudeurs?
Er zijn er een paar waar een onderzoek tegen loopt.

Zegt de naam Geert Bourgeois u iets ?
Henri1 is offline  
Oud 24 juli 2011, 20:34   #44
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
N-VA staat er nog een tweede keer in, bij een opsomming van gematigd tot extremistische partijen die nationalistisch zijn en/of anti-immigratie. Er staan zelfs gewoon links naar Iers nationalisme bvb, of naar een partij die voor meer autonomie voor de Elzas is in Frankrijk. Ongelofelijk.
Hebben ze de PS vergeten ?
Staat het VB er ook tussen ?
Henri1 is offline  
Oud 24 juli 2011, 20:47   #45
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ze zijn zelfs op zoek naar Paul Mc Cartney en Ringo Starr, want Breivik was gek van de Beatles!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 24 juli 2011, 20:48   #46
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hierboven (zie mijn vorig bericht) wordt een heel volk herleid tot een journalist...
Stoort u dat?
Is N-VA nu plots Noors? Straf!

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 24 juli 2011, 21:08   #47
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
PS staat vermeld in het manifest, don't worry. En het VB ook.
Nebur is offline  
Oud 24 juli 2011, 22:31   #48
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Ik voel me weer genoodzaakt om onze zuiderburen te bedanken voor hun kortzichtigheid, haat en hybris - het brengt ons enkel meer stemmen op, doe zo voort!

(dit komt niet meer goed)
@Bokkenreyder

Ik had het over deze post:
Is de mening van 1 journalist die van 3 miljoen mensen?
Another Jack is offline  
Oud 24 juli 2011, 22:33   #49
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
@Bokkenreyder

Ik had het over deze post:
Is de mening van 1 journalist die van 3 miljoen mensen?
Die is inderdaad generaliserend, maar wat heb ik daar mee te maken? Wat wel is, is dat de pers in het zuiden zich heel wat meer durft permitteren dan die uit het noorden, die een slaafse regimepers is.

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 24 juli 2011, 22:44   #50
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron

Manifest

Heeft iemand dit al kunnen bevestigen? Ik heb het 'manifest' doorzocht, maar kan niks over Vlaanderen, laat staan N-VA terugvinden.

Die "comme" — denk er even 'par exemple' bij — doet mij vermoeden dat er absoluut met geen woord over de N-VA gerept wordt, maar dat het weer mediamanipulatie tot en met is.
Het verspreiden van Vlamingenhaat is een van de bestaansredenen van kranten als La Libre Belgique en Le Soir. Als je de inhoud van die kranten samenlegt heb je een manifest dat nog veel demonischer is dan dat van dat Noors ventje.
fonne is offline  
Oud 24 juli 2011, 22:54   #51
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Het verspreiden van Vlamingenhaat is een van de bestaansredenen van kranten als La Libre Belgique en Le Soir. Als je de inhoud van die kranten samenlegt heb je een manifest dat nog veel demonischer is dan dat van dat Noors ventje.
Is er eigenlijk iemand die zich bezighoudt met het aanleggen van een dossier of een archief betreffende de hatelijkheden die deze kranten zich op tijd en stond veroorloven?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 24 juli 2011, 23:35   #52
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard Superieur aan Vlaanderen!

Ge zou nu toch niet willen dat nu plots de Franstaligen zouden het onderspit moeten delven ten overstaan van Vlaanderen hé. AL gans de geschiedenis door zijn Vlamingen onderdrukt door wat Frans is. Dat gaat zelfs terug tot de tijd van Maria van Bourgondië die als erfdochter van Vlaanderen zelfs veel rijker was dan de Franse Koning.

Tijdens een bezoek aan het rijke Vlaanderen merkte de toenmalige koningin van Frankrijk verontwaardigd op dat de Vrouwen hier, gekleed in rijkelijke gewaden versiert met fijne Brugse kant, veel rijker gekleed waren en mooiere juwelen droegen dan zij zelf waarbij ze verontwaardigd opmerkte, " Ik dacht dat IK de koningin was. "

Niet veel later werd, ook al waren ze veel rijker, het gewone volk verboden van gouden kettingen te dragen en bepaalde stoffen en kleuren werden voorbehouden voor het hof en de rechtstreeks daarbij behorende adel. Vandaar dat het spreekwoord komt," De kleren maken de man".

Het werd verboden aan ieder ander mens, bepaalde kleren en kleuren te dragen en menigen werden daarvoor zelfs ter dood veroordeeld.

In die periode is ook de mode ontstaan waarbij de vrouwen een, meestal zwart, nauwsluitend lint om de hals droegen waaraan dan een hanger hing.
http://www.google.nl/imgres?q=Maria+...w=1024&bih=550

Zo zie je maar, tot op vandaag zijn wij boerkes die mogen opdraven voor de benodigde poen en voor het overige onze mond houden. Gij Vlaming, gij zult nooit tot de elite behoren zolang België één is.

http://www.historici.nl/Onderzoek/Pr...n%20Bourgondie
http://www.thuisinbrabant.nl/geschie...ourgondi%C3%AB

Laatst gewijzigd door Garry : 24 juli 2011 om 23:43.
Garry is offline  
Oud 24 juli 2011, 23:42   #53
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Schrijf een protestbrief over Maria van Bourgondië naar La Libre Belgique! Ze zullen daar eens goed lachen, en lachen is gezond.
Oud 24 juli 2011, 23:47   #54
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Schrijf een protestbrief over Maria van Bourgondië naar La Libre Belgique! Ze zullen daar eens goed lachen, en lachen is gezond.
Dat zullen ze zeker, ook zonder brief, zolang Vlaanderen nog voor iets meer dan 50 % uit onnozelaars bestaat die zich van niets bewust het vel over de oren laten stropen.
Garry is offline  
Oud 24 juli 2011, 23:59   #55
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Is er eigenlijk iemand die zich bezighoudt met het aanleggen van een dossier of een archief betreffende de hatelijkheden die deze kranten zich op tijd en stond veroorloven?
Als iemand dat doet, hoop ik dat niemand er zijn nuchtere, zakelijke kijk op de situatie door verliest en zich soortgelijke hatelijkheden gaat veroorloven. Het is een bekend fenomeen dat mensen in een conflict op hun tegenstanders gaan lijken, en misschien kun je deze opmerking, die niets goedpraat, zelfs een klein beetje op die gruweldaden in Noorwegen toepassen.

Het Vlaams nationalisme zou eigenlijk veel van zijn doeleinden kunnen nastreven zonder nog de term "nationalisme" te gebruiken, een vlag die wat te veel ladingen dekt, en zonder nog belachelijke liederen zoals "De Vlaamse Leeuw" te brullen. Het zou die doeleinden misschien ook efficiënter kunnen bereiken. Dat de ene vorm van irrationaliteit de andere voortbrengt, hoeft ons niet te verbazen.

Maar natuurlijk blijft iedereen verantwoordelijk voor zijn woorden en daden. Ik hoop toch maar, dat er voldoende Vlamingen zijn die actie hoger aanslaan dan reactie.
Oud 25 juli 2011, 03:18   #56
end
Schepen

Standaard

Hoe lang kunnen ze de mensen volpompen met dergelijke haatpropaganda vooraleer er ongelukken gebeuren...
end is offline  
Oud 25 juli 2011, 06:13   #57
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Ik heb de draad niet gelezen, maar stel nu dat Khadafi mijn boek over kernenergie citeert, ben ik dan "schuldig" aan iets ?
Oud 25 juli 2011, 06:24   #58
LcGrs
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik heb de draad niet gelezen, maar stel nu dat Khadafi mijn boek over kernenergie citeert, ben ik dan "schuldig" aan iets ?
Dat hangt er vanaf:
  1. Wat er in jouw boek juist staat / hij uit je boek citeert
  2. Wat Khadafi er vervolgens mee doet

Als Anders Behring Breivik mij of een organisatie waar ik deel van uitmaak zou citeren in verband met zijn activiteiten vorige dagen, zou ik daar zeker niet fier op zijn...

Laatst gewijzigd door LcGrs : 25 juli 2011 om 06:25.
LcGrs is offline  
Oud 25 juli 2011, 06:44   #59
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LcGrs Bekijk bericht
Dat hangt er vanaf:
  1. Wat er in jouw boek juist staat / hij uit je boek citeert
  2. Wat Khadafi er vervolgens mee doet

Als Anders Behring Breivik mij of een organisatie waar ik deel van uitmaak zou citeren in verband met zijn activiteiten vorige dagen, zou ik daar zeker niet fier op zijn...
Ah bon ? Dat hangt toch niet van U af ? Dat heeft toch niks met uw daden of standpunten te maken ? Wordt men nu ook al beoordeeld op daden van mensen die ge niet kent van toeten nog blazen maar die U citeren ?

Stel dat een of andere anti-groene zot de Reichtag opblaast omdat Angela Merkel de kernenergie uitgefaseerd heeft, en de gek die dat doet citeert mijn boek waarin ik aantoon dat de Groenen zich vergissen en hypocriet zijn als ze tegen kernenergie zijn. Ben ik dan mede een terrorist die schuldig is aan de moord op Angela Merkel en een hoop Duitse politici ?

Ik roep nergens in mijn boek op om politiekers te vermoorden en bommen te leggen, he.

Om een Godwin punt te scoren, moest Hitler Einstein geciteerd hebben, was Einstein dan een fascist ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 25 juli 2011 om 06:50.
patrickve is offline  
Oud 25 juli 2011, 09:07   #60
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard la libre ma tante

Citaat:
Bron

Manifest

lalibre ? Et alors ?
Niveau: Dag allemaal ! ...

Boduo is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be