![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1281 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1282 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe zei Einstein het ook weer? Few people are capable of expressing with equanimity opinions which differ from the prejudices of their social environment. Most people are even incapable of forming such opinions.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1283 |
Staatssecretaris
|
![]() daar ging het effe niet over.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dit gebeuren (de terreuractie van Breivik) de uitslag van de komende verkiezingen in Noorwegen gaat beïnvloeden weten we niet, maar zonder was de uitslag reeds op voorhand gekend hoor en jij weet dat ook. Mensen pikken zo'n afschuwelijke statistieken niet, en da's maar normaal ook.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 26 juli 2011 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1285 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar diegene die hen onvoorwaardelijk steunen net omdat ze moslim zijn èn de feiten steeds minimaliseren/ontkennen mee op de boot, is toch een serieuze optie.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1286 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1287 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo is het gemakkelijk, ze zijn gek... Een betere reden om alles vooral maar te laten begaan hoeven we niet.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1288 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1289 | |
|
![]() Citaat:
Breivik ? Oh die is niet gek, enkel kwaad. Voil�*, dat weten we dan ook weer al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1290 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar geeft hij mij gelijk?
Zijn analyse,vooral zijn vraag tot onderzoek naar het waarom lijkt me heel in ieder geval heel wat gematigder dan jouw oerkreet "de wereld zit tjokvol gekken". Maar etaleer uw niveau gerust verder.
![]() |
![]() |
![]() |
#1291 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is dat niet ietwat voorbarig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1292 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wind u niet op, het is me allang duidelijk dat de nuance u volledig ontgaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1293 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik elders al schreef. I'll hold my horses. er zijn er 2 die niet door de multicul geraakt mogen worden in de zin die ik het zie, of men maakt ook 10 dagen 5 pagina's aan mij vuil. Leuk of niet, goed of niet, politiek correct of niet, gevangenis of niet, dood of niet en dat de rest te tam en mak is om op te treden maakt evenmin uit. Als men één van mijn kinderen racistisch gangbanged of half dood klopt wordt ik ook een massamoordenaar en da'k ineens wat 'mededader door onontbeerlijke steun'politiekers meeneem. Dat mag hier gerust publiekelijk staan. Verwonderlijk dat we niet meer wraakacties hebben. Ik zou in elk geval bij minstens 1% van de wekelijkse feiten in de krant mijn kinderen wreken. Ook al past het niet in onze maatschappij. En onze verlichting.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 26 juli 2011 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1294 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan deze waarheid echter wel aan, hoewel het niet altijd gemakkelijk is. Nu jij nog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1295 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1296 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Turn the other cheeck" is leuk als je ervan uitgaat dat god er ons 4 gaf, maar zo werkt het meestal niet. Met sommige individuen heb je maar één kans. Spijtig maar waar komt dat soort mensen terug steeds meer in onze contreinen voor. Helaas genoeg geimporteerd door mensen die er dan nog eens dik centen aan verdienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1297 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Men gaat er van uit dat de ontworteling van deze mensen in een snel veranderende wereld oorzaak is van hun woede. Persoonlijk ga ik daar liever in mee dan eenvoudigweg te stellen dat ze gek zijn. U zult er vast beter door slapen, maar uw iets minder makkelijk tevreden te stellen kritische medemens is dat niet. Wen daaraan, we kijken niet allemaal naar het nieuws om te horen dat Behring gek is, om dan met een gevoel van welbehagen na Familie tevree en gerustgesteld in slaap te vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1299 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Btw zien ze jouw graag èrgens komen?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 26 juli 2011 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |