![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit las ik zonet in de gazet:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...ngevallen.aspx Waarom worden die mensen lastig gevallen? Zou het kunnen dat de daders die personeelsleden zo onder druk zetten om bepaalde zaken toe te laten: drugs binnensmokkelen, contacten tussen gevangenen onderling ...? Maar wat belangrijker is: Hoe zal er iets tegen dergelijke zaken gebeuren? Twee mogelijkheden: - de overheid hoort van de problematiek, en doet er iets aan - de overheid hoort niets, tot de cipiers dan maar overgaan tot staking. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. beetje tekst: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cipiers in Brussel buiten gevangenis bedreigd
Arbeiders in Mortsel buiten Gevaert bedreigd.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het overkomt evengoed politie-agenten en belastingsinspecteurs. De politieagent houdt zich de dag van vandaag enkel nog bezig met snelheidscontroles, de belastingsinspecteur verkreeg overplaatsing van Brussel en zijn rits malafide vzw's naar een rustige vlaamse gemeente. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Vraag me af, waarom ze zich niet organiseren en bewapenen buiten de gevangenis. Ik zou een goede gevechtsport leren en op zijn minst een wapenstok bij mij hebben moest ik als cipier mijn werkplaats verlaten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten loopt het hen dan dun door de broek. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooruit grote jongen, ga eens een poosje in de gevangenis werken, kijken wat je daarvan bakt en of je dan ermee gediend bent nadat je van je werk komt agressief behandeld te worden op een tram! Door van die helden, meestal in groep..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moeten ze maar aanvaarden als ze zo'n smerig jobke willen doen. Wat een volk ook...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() gevoel van straffeloosheid in de westerse wereld leid automatisch tot dit soort zaken waar criminelen gewoon denken dat ze alles mogen, zelfs de gewone mens denkt dat de wereld alleen rond hem draait (zie je genoeg in het verkeer)
ook het zinloos geweld en de jongeren problematiek zijn allemaal te wijten aan de laksheid van ons rechtssysteem en de straffen die te laag zijn in verhouding met de daad invoering van de doodstraf voor zware feiten zoals moord afschaffing wet lejeune sneller levenslang uitspreken voor zware feiten buiten moord afschaffing van het feit om daders te gaan behandelen als slachtoffers 0 tolerantie toepassen en elke misdaad die word geregistreerd moet behandeld worden meer blauw op straat (eventueel ons nutteloos leger in politie uniform duwen en in de grote steden laten rond paraderen vooral in de wijken waar de politie nu zelf niet graag meer durft komen uit schrik voor rellen) bij rellen gewoon keihard op treden (vreemdelingen die een crimineel steunen omdat die hard werd aangepakt is gewoon idioot) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .. terwijl ze evengoed levenslang in een hangmat kunnen liggen luieren ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nog afgezien van het straattuig dat - al dan niet een gewelddadige pedofeet (vzmh) indachtig - de ordehandhaving dwarsboomt, kunnen de overregulering en het overheidsbeslag op de vruchten van onze arbeid er alleen maar toe leiden dat de maatschappij meer en meer in handen komt van de meest maffieuze marktdeelnemers. De toename van het aantal te handhaven wetten is hand in hand gegaan met de opmars van een nieuwe technologie die de handhaving vrijwel onmogelijk maakt. Ga als inspecteur maar eens honderd zwartwerkers betrappen die een mobieltje op zak hebben! De EU bijt natuurlijk de spits af. De Europese Rekenkamer heeft een goede duizend personeelsleden, waarvan nog geen derde controleurs zijn. Die moeten de boekhouding en uitvoering van een begroting inspecteren én goed- of afkeuren die een half miljard burgers betreffen. Als ze van hogerhand de toestemming kregen, hun werk naar behoren te doen, zou dat al wat waard zijn. Maar dat is ook nog de vraag. Als we zo vriendelijk willen zijn het antwoord te laten liggen waar het ligt: voor de hand.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 27 juli 2011 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet met zekerheid dat het er zo niet aan toe gaat. Bovendien zit het getuig inderdaad achter de tralies en niet ervoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die mensen doen hun job, als ze dan een grote mond opzetten tijdens hun job en niet daarbuiten, des te beter zou ik zeggen. Iemand in zijn of haar privésfeer aanvallen in welke vorm dan ook, met als reden hetgeen die persoon voor de kost doet is gewoon belachelijk. De mensen, als het nu ex-gedetineerden zijn, sympathisanten ervan, of vrienden en familie ervan, als je niet snapt dat dat gewoon die mensen hun job is, en dat ze er daarom niet voor kiezen in het marginaal milieu'tje te stappen waarin zij verkeren, ja, dan zegt dat gewoon meer over het verstand van dat schorriemorrie
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 27 juli 2011 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me chefs genoeg die GSM's, drank en drugs verkochten in de gevangenis. Er is dus ook veel getuig voor de tralies.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logisch ook, wie denk je dat de meeste drugs de gevangenis binnen brengt? De werkloze of de cipiers?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Domme vraag he, de werkloze doet geen fuck
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies, het is de cipier die de meeste drugs in de gevangenis verkoopt.
En dan soms zetten ze de gevangenen in de zak, en dan komt er buiten iemand langs die de cipier aan zijn plichten herinnerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Dat heb ik niet gezegd, jij gaf me de keuze tussen een werkloze en een cipier.