![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Haat is het handelsmerk van extremisten..en van niks anders..
En dit geval is een solitaire (rechtse) psychopaat die in zijn eentje ,vanwege de omstandigheden, een massamoord heeft gepleegd.. Religieuze terreur is niks voor individuen, dat is georganiseerde misdaad, makkelijker opspoorbaar dan een wereldvreemde psychopatische eenzaat, maar met een onuitputtelijke aanvoer van 'volgelingen'... |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor die onzin al sinds mijn studententijd... De waarheid is dat uw klassentegenstellingen me gewoon geen lor interesseren. Ik heb gewoon andere prioriteiten, en die zijn - op zijn minst - zo legitiem als de uwe.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar als ik nu zeg dat de zogenaamde islamisering van Europa, of de Verfransing van Brussel of andere rechtse thema's mij niet interesseren, en dat ik vind dat het schijntegenstellingen zijn, dan wordt dat door een steeds groter wordende groep beschouwd als anti-Vlaams of multicul of ga zo maar door. En als daar dan 1 Breivik tussen zit, dan kan het mij zelfs mijn kop kosten. Dan kan je naderhand zeggen dat Breivik een gek was, maar die gek heeft zijn ideeën wel gehaald uit het discours van Wilders en consoorten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de CCC heeft haar legitimatie voor haar aanslagen waarschijnlijk ook gehaald uit het discours van de PVDA. En dan ? Is Wilders dan verantwoordelijk voor de daden van die Breivik of de PVDA voor de daden van de CCC ? Laatst gewijzigd door Pericles : 27 juli 2011 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cellule...s_Combattantes Volgens sommigen zouden er aanwijzingen zijn dat de CCC gemanipuleerd werden door de veiligheidsdiensten. Dit zou onder andere blijken uit: het feit dat de identiteit en de radicale oriëntatie van de personen die later de CCC zouden vormen reeds in 1978 was bij de veiligheidsdiensten bekend was. Dit zou aantonen dat de CCC diep geïnfiltreerd was door de veiligheidsdiensten. de 'professionaliteit' waarmee de diefstal van het dynamiet van een zeer goed beveiligde locatie, alsmede de professionaliteit waarmee de aanslagen op de NAVO pijplijnen werden uitgevoerd. Deze professionaliteit is, gelet op de achtergrond van de gearresteerde CCC-leden, nauwelijks te verklaren zonder hulp van buitenaf. het feit dat de campagne van de CCC samenviel met de terreurcampagne van de Bende van Nijvel en paste in de zogenaamde strategie van de spanning zoals beschreven in een nota van de Amerikaanse generaal Westmoreland uit 1970. Bijna gelijktijdig met de ontmanteling van de CCC komt ook een einde aan de terreur van de Bende van Nijvel. het feit dat, alhoewel de CCC na arrestatie van de vier belangrijkste leden geacht werd ontmanteld te zijn, er in april 1997 nog een opslag van explosieven en wapens van de CCC gevonden werd. De huur voor de garage die als opslagruimte diende, werd gedurende al die jaren betaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Terrorisme door extreem-linkse organisatiesBron: wikipedia |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Ja, ze komen weer af met hun wikipedia hoor. Die site staat vol bol van paradoxen en vervalsingen als het gaat over politiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ge antwoord niet op mijn vraag. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 27 juli 2011 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() ik heb authentieke beelden gevonden van Chipie alias Freelancer op het internet:
http://www.youtube.com/watch?v=ju3h7yk4Hcg
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het verhaal in Oslo is, behalve de schaalgrootte, niet zo verschillend met wat de CCC bij ons deed. Extreme terreur is er niet alleen aan die ene kant. Beide kanten zijn voedingsbodem voor grove zotten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als er iets spectaculairs gebeurt, strijken er natuurlijk meteen honderden lijkenpikkers van links en rechts op neer om de zaak voor het eigen gelijk te misbruiken. En dat zijn volgens mij de échte medeplichtigen van Breivik: de lijkenpikkers.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Breivik staat tot rechts zoals Mao staat tot links en zoals Al qaida staat tot de islam. Als we doorgaan met de simplistische logica die (alle) extremisten hanteren dan moeten we links, rechts en religieus verbieden. Durf nu voor één keer de wereld eens bekijken uit een andere visie dan de jouwe. |
|
![]() |
![]() |