![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Sinds een aantal maanden woon ik in gerenoveerde etage.
Ik denk wel eens dat de WBV het eea te verwijten is zoals ook ivm vervelend geluidje bij de voordeur. Nieuwigheidje in de vernieuwde etage is de beltelefoon. Bij de voordeurbel is er een speakertje dat vanaf ik de sleutels kreeg een irritant geluidje maakte. Een zacht trring geluidje of zo. Een paar keer zei of vroeg ik: Kan dat irritante geluidje niet uit, maar nee. "Dat is spanning. Dat geluidje is normaal," werd me gezegd. En vorige woensdag, een paar dagen na begin bouwvakvakantie, was dat geluidje opeens helemaal weg. Zou dat nou moeilijk zijn geweest, om dat geluidje weg te halen, of is er een andere reden dat dat zo lang moest duren? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verliesstroom?
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dat kan zulke lastige geluidjes veroorzaken in de goedkopere types geluidsmakers, gewoon door "vieze" stroompjes te veroorzaken op de lokale electriciteitsdraden.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 augustus 2011 om 12:48. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mss een zatlap die bellekentrek wou spelen en nu nog steeds al slapend met z'nen duim op de bel drukt???
|
|
|
|