![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chapeau, wat 'n prestatie, m'n achting stijgt voor de Britse bobby's woef! Edit; ik lees net dat er m�*�*r 2 'witten' waren, zoals ik al zei dus; quantité négligeable!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 11 augustus 2011 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Banneling
|
![]() De rellen in Engeland zijn van criminele aard, daar opteer ik voor.
Momenteel kan er nog niet gezegd worden waar het zwaartepunt lag van de vele mogelijke oorzaken van de rellen. Analyses afwachten. Die schijnt ook te zullen luiden: criminelen. De huidige afbreker van de welvaartstaat, Cameron, de zoveelste cloon van Thatcher, grenst met zijn cuts in de sociale progrmma's ook aan het crimininele. Natuurlijk wel op staats-niveau. Grenst maw aan de mega-criminaliteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nigel Williams over Britse rellen: "Overheid negeert binnensteden op eigen risico"http://www.pvda.be/nieuws/artikel/ni...en-risico.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Niet eens zo ver gezocht, het falende beleid van incompetente bejaarden is in beide gevallen de directe oorzaak.
![]() |
#769 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het moet de pvda ook pijn doen dat ze niemand kunnen vinden die deze rellen voor 100% op de rekening van de kapitalisten wil schrijven.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
Burgemeester
|
![]() Stop eens met die zever van "De arme klasse die tegen het kapitalisme gaat strijden". Die arme klasse heeft blijkbaar wel allemaal een gsm/pc, en die gaan dan half Londen plunderen.
Als je geld hebt voor tv, gsm en pc dan ben je niet arm. Of moeten we allemaal een 50" Full HD tv hebben misschien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Figuurlijk gezien is hij zonder enige twijfel rijp voor het bejaardentehuis, ware het niet dat ik die dingen mensonwaardig vind en mijn grootste vijand het niet zou toewensen om er terecht te komen.
Letterlijk gezien, wel, hij is in ieder geval oud genoeg om mijn vader te kunnen zijn.
![]() |
#773 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rellen in Groot-Brittanniëhttp://www.pvda.be/nieuws/dossiers/r...rittannie.html Manchester: 'My life is shit anyway'http://www.dewereldmorgen.be/artikel...hit-anyway#jfa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Achteraf duiken er altijd 'voorspellers' op...nooit van tevoren... ![]() Er zijn in de UK honderdduizenden met een écht 'shitty life' die GEEN amok maken in tegenstelling tot een hoop snotneuzen die nog maar pas komen kijken.. En stop met die armoede+werkloosheid=criminaliteit cocktail...de juiste formule is armoede+werkloosheid+marginale mannelijke snotaap/allochtoon=criminaliteit Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 11 augustus 2011 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vooral de PvdA erbij halen ......... de oorzaak van alle denkbare politieke en economische ellende.
![]() |
#776 |
Minister
|
![]() "Wij"? Gelieve niet in mijn naam te spreken want ik steun helemaal niets in Egypte, Tunesië, Syrië en Libië.
![]() |
#777 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een door de overheid gesponsorde niet-witte die het voorbeeld geeft aan z'n probleemjongeren... ![]() Tweede dat opvalt is een biokok, is dat zo ene die mc donalds al eens in de fik steekt wegens verregaande dierentoestanden??? Hier loopt er ook zo'n kip rond die graag hamburgers roostert zonder ze uit het restaurant te halen, en da's ook eentje van uwe politieke kant... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#778 |
Minister
|
![]() Precies, het journaille van de mainstream media heeft heel erg zijn best gedaan om tussen al de foto's en filmpjes van rellende gekleurde medemensen ook een paar blanke autochtonen te vinden, en uitgerekend die komen pontificaal in beeld. Uiteraard met de bedoeling om de kern van de zaak te verdoezelen. De kern zijnde dat het nagenoeg alleen lichtgetinten tot pikzwarten waren die initiëel begonnen te rellen.
Omgekeerd deed hetzelfde journaille dat ook in de nasleep van wat er in Oslo en op Utøya gebeurde. Tijdens de grootschalige herdenkingen werd consequent ingezoomd op de enkele gehoofddoekte allochtonen die in de zee van ruim 200.000 autochtone blonde Noren te vinden waren, met als enig doel om te laten zien hoe goed de multicul wel niet geslaagd was. Alles om de schijn van een geslaagde multicul maar op te houden.
![]() |
#779 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marginaliteit vergemakkelijkt waarschijnlijk wel de normvervaging, maar die komt ook in de hogere en hoogste klassen voor. Mannelijke snotaperij? Ja, daar wil ik nog wel eens aan twijfelen. Misschien speelt dat inderdaad ook nog een rol.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |