![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik niet. Ze zit er nog (enfin, ze wordt op dit moment gehaald.) 'k laat iets weten als ik meer weet.
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat weet ik wel, maar alle grote festivals zijn intussen ook in handen van grote bedrijven. Dat er geld moet verdiend worden, klopt dus ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb niets gezien, de regen sijpelde toch echt over de expressweg 't was precies een overstroming. Sommigen zeggen dat de dranghekkens daar in het rond vlogen en de boxen .. soit kan het me wel voorstellen.
![]() |
#305 |
Minister-President
|
![]() beeldt u in hoe dat gaat; je begint een filmpje te maken als het stevig regent, dan is het nog leuk en het is spectaculair; als het echt heftig wordt, kunnen er 2 dingen gebeuren: ofwel stop je en doe je iets ofwel doe je iets en loopt het filmpje gewoon door (zonder dat je het weet); ik heb tot nu maar één filmpje gezien die echt het hoogtepunt van de storm heeft gevat en da's van in die kraam waarbij de chateau instort; alle andere filmpjes die ik tot nu zag stopten vroeger (ook die van het main stage trouwens)
![]() |
#306 |
|
![]() Iemand van 15 jaar dood. De leeftijd waarom je voor het eerst naar een festival mag, vaak met overbezorgde ouders waar je lacherig over kan doen.
Bah.
![]() |
#307 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#308 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij je 5 doden acceptabel vind voor een evenement als dit. (De festival leiding vond donderdag avond na het incident trouwens 3 doden nog wel acceptabel) Kennelijk niet. Citaat:
Men heeft daar donderdagochtend een commerciele afweging gemaakt. Als er al is afgewogen. . Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 19 augustus 2011 om 12:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Minister
|
![]() Ze hebben er een paar uur moeten overdoen om er zeker van te zijn dat het menselijke leed belangrijker is dan geldgewin. Ontroerend
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Parlementslid
|
![]() Chokri was erg verhelderend op de laatste persconferentie, ik trek mijn uitspraken over hem dan ook terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blij dat je er bent.
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#316 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voeg daar nog wat psychologie aan toe - mensen in noodsituaties gaan altijd eerst de situatie lager inschatten, om er eenvoudiger mee om te gaan (pas achteraf kan je het dan echt 'verwerken'). Dat zal ook wel gespeeld hebben. En zelfs al was het om 'zuiver' financiële redenen, dan nog kan ik daar begrip voor hebben. Het is immers makkelijk te zeggen 'oh, wat een geldzakken!' als het niet uw massa geld is dat je riskeert, de juridische rompslomp van terugbetalingen enzovoort. Nu; gegeven de toestand van de podia, de sfeer en de dodelijke slachtoffers denk ik dat het inderdaad ook beter is dat het is afgelast; maar doen van 'och, vuile kapitalistische zakken die er nog maar aan dachten om het te laten doorgaan!' is op het niveau van 'ik mag niet alles wat ik wil thuis, dus mijn ouders zijn slecht'.
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben er 2 extra doden moeten overdoen om er zeker van te zijn dat het menselijke leed belangrijker is Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 19 augustus 2011 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je elke keer dat er een zwaar onweer dreigt, alles gaat afgelasten, dan mag je niets meer organiseren in deze periode, want dat kan letterlijk elke dag vanuit het niets komen. bij ons heeft er de 21e juli een zwaar onweer ervoor gezorgd dat onze straat onder water stond terwijl mijn ouders, 25 km verder, geen druppel regen hebben gezien.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |