![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#9301 |
|
Banneling
|
jij vermoedt dus dat het leden van de kuisploeg zijn die de apparaten verwijderen om ze een grondige poets beurt te kunnen geven?
|
|
|
|
|
|
#9302 |
|
Banneling
|
Als ik uw laatste posts bekijk zie ik bijna geen tot eigenlijk geen argumenten. Spijtig dat je jezelf op die manier de das omdoet.
|
|
|
|
|
|
#9303 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik zie, zoals iedereen die geen roze multicul-bril opheeft, dat drie mannen met een Noord-Afrikaans uiterlijk zich op een plek bevinden waar ze niet horen te zijn, waar ze niet mogen zijn, en dat ze daar computerapparatuur weghalen. Dat is het soort misdaad dat ook wel "inbraak" en "diefstal" genoemd wordt, gepleegd, zoals zo vaak, door mensen met een Noord-Afrikaans uiterlijk.
|
|
|
|
#9304 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9305 |
|
Banneling
|
Echt kinderachtig van u die domme opmerkingen (puber), ik neem aan dat wisord een nickname is? Is hij hier gaan lopen van al die haatdragende mensen?
|
|
|
|
|
|
#9306 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9307 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#9308 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat doet niets af van : Omdat jij niet kan aantonen op basis van die foto's/films wie zich aan welke soort misdaden schuldig maakt. |
|
|
|
|
|
|
#9309 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik weet dus wel wie de daders van deze misdaad zijn, want dat kan iedereen zien, zelfs jij. Tenzij je werkelijk stekeblind bent. Zit je op een braille-toetsenbord te typen misschien?
|
|
|
|
#9310 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Sinds 9 / 11, heeft het Amerikaanse denken de islamhaat/obesessie en neoliberalisme diep wortel geschoten in Europa, de extreem-rechtse traditie's worden nu gevoed door conservatieve en zelfs centristische politici (in het Verenigd Koninkrijk David Cameron, Frankrijk Nicolas Sarkozy en de Duitse Angela Merkel). Laatst gewijzigd door karo : 26 augustus 2011 om 14:40. |
|
|
|
|
|
|
#9311 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind Uw hele antwoord nogal ontwijkend en weinig beantwoordend.
Dat zijn we allemaal nietwaar. Citaat:
Citaat:
Citaat:
2) een mening overnemen is nog steeds een eigen verantwoordelijkheid. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik stel U de bijkomende vraag, Breiviks acties, wie heeft er het meeste voordeel bij nu? Cicero had dat al goed door "Qui Bono"
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 26 augustus 2011 om 15:14. |
||||||
|
|
|
|
|
#9312 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iemand die niet van hier afkomstig is en een crimineel feit pleegt moet terug naar zijn land van herkomst, punt. En als jij dat discriminatie vind...prima. Komt nog bij dat je niet moet zagen over discriminatie als je voorstander bent van positieve discriminatie.
Laatst gewijzigd door illwill : 26 augustus 2011 om 15:31. |
||
|
|
|
|
|
#9313 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#9314 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Als iemand je vraagt wie je bent, antwoord je dan met "ik ben een man met een .... uiterlijk" Op basis van 1 misdaad kan je toch geen besluiten trekken over soorten misdaden. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#9315 | ||
|
Banneling
|
Ik schreef
Het is weer van dat.En jij beaamt Ja, en? Kan dat niet dan?Wat is het nu? "Ja en?" of "Niemand bekijkt..."? Citaat:
Citaat:
Je doet er me wel aan denken dat we nog steeds geen minder slechte maatregel gevonden hebben. |
||
|
|
|
|
|
#9316 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Welke religie hangt Breivik aan? Welke specifieke opvoeding kan iemand tot zo'n daden aanzetten? Welke West Europees land heeft een cultuur van fatalisme, kennisafwijzen enzoverder? Wie heeft het meeste voordeel aan Breiviks acties? En wat vind U van:
|
|
|
|
#9317 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het zijn toch wel weer mannen zeker? Tijd dat we dat eens beseffen en deze mensen de grens overzetten.
|
|
|
|
#9318 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
2) Cameron, Sarkozy en Merkel stellen dat de multi-culturele samenleving mislukt is. Je kunt dit toch moeilijk ontkennen? 50% van de nieuwe inwijkelingen kan zichzelf geen inkomen bezorgen, is te lui of te dom om te werken of onze taal te leren. Verder doen ze geen enkele moeite om zich ook maar proberen aan te passen en leggen ons regeltjes op die er vroeger niet waren. Men mag niet eens meer in de wijken rondlopen waar ze samenhokken. Tja ik had het liever ook anders gezien maar de feiten zijn er. Zie ook het 'steentjes' gooien naar hulpdiensten. Is dit waar we onze samenleving verder op bouwen? Is dit wat we voor de ogen hadden wanneer we beslisten dat een multicultere samenleving een extra was? |
|
|
|
|
|
|
#9319 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 26 augustus 2011 om 16:31. |
||
|
|
|
|
|
#9320 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In feite is Duitsland en de rest van Europa rijker geworden uit een combinatie van arbeid en goedkope grondstoffen uit de minder ontwikkelde landen. We hebben grote delen van hun rijkdom en hun arbeidskennis naar hier verhuist. Laatst gewijzigd door karo : 26 augustus 2011 om 16:31. |
|
|
|
|