Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2011, 13:14   #9301
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Omdat jij niet kan aantonen op basis van die foto's wie zich aan welke soort misdaden schuldig maakt.
Je weet niet eens wie die daders zijn van deze ene misdaad. Je ziet alleen hun uiterlijk. Jij ziet dat al per soort misdaad!
jij vermoedt dus dat het leden van de kuisploeg zijn die de apparaten verwijderen om ze een grondige poets beurt te kunnen geven?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 13:29   #9302
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
U kan niet om met de realiteit en gebruikt daarom een onbestaand utopisch links model om te argumenteren

Voor mij houdt die puberonzin hier op...graag terug argumenten van mensen zonder luchtkastelen..
Als ik uw laatste posts bekijk zie ik bijna geen tot eigenlijk geen argumenten. Spijtig dat je jezelf op die manier de das omdoet.
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 13:30   #9303
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, dat spreek ik toch niet tegen.

Ja, inderdaad.

Omdat jij niet kan aantonen op basis van die foto's wie zich aan welke soort misdaden schuldig maakt.
Je weet niet eens wie die daders zijn van deze ene misdaad. Je ziet alleen hun uiterlijk. Jij ziet dat al per soort misdaad!
Het zijn niet alleen foto's artisjok... Je vraagt toch altijd naar linkjes? Welnu, die heb ik gegeven, en als je ze allemaal had aangeklikt, dan had je ook gezien dat er een linkje met een filmpje bijstaat.

Ik zie, zoals iedereen die geen roze multicul-bril opheeft, dat drie mannen met een Noord-Afrikaans uiterlijk zich op een plek bevinden waar ze niet horen te zijn, waar ze niet mogen zijn, en dat ze daar computerapparatuur weghalen.

Dat is het soort misdaad dat ook wel "inbraak" en "diefstal" genoemd wordt, gepleegd, zoals zo vaak, door mensen met een Noord-Afrikaans uiterlijk.
Oud 26 augustus 2011, 13:31   #9304
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
Als ik uw laatste posts bekijk zie ik bijna geen tot eigenlijk geen argumenten. Spijtig dat je jezelf op die manier de das omdoet.
Als ik uw laatste posts bekijk zie ik veel tot héél veel vergelijkingen met die andere linkse puber Wisord..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 13:41   #9305
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Als ik uw laatste posts bekijk zie ik veel tot héél veel vergelijkingen met die andere linkse puber Wisord..
Echt kinderachtig van u die domme opmerkingen (puber), ik neem aan dat wisord een nickname is? Is hij hier gaan lopen van al die haatdragende mensen?
Oud 26 augustus 2011, 13:50   #9306
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

http://forum.politics.be/showthread.php?t=146909
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 13:55   #9307
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Wat heeft deze link met de discussie te maken? Welk argument pro of contra tegen wat precies wil je hiermee aanbrengen?
Oud 26 augustus 2011, 14:05   #9308
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Het zijn niet alleen foto's artisjok... Je vraagt toch altijd naar linkjes? Welnu, die heb ik gegeven, en als je ze allemaal had aangeklikt, dan had je ook gezien dat er een linkje met een filmpje bijstaat.

Ik zie, zoals iedereen die geen roze multicul-bril opheeft, dat drie mannen met een Noord-Afrikaans uiterlijk zich op een plek bevinden waar ze niet horen te zijn, waar ze niet mogen zijn, en dat ze daar computerapparatuur weghalen.

Dat is het soort misdaad dat ook wel "inbraak" en "diefstal" genoemd wordt, gepleegd, zoals zo vaak, door mensen met een Noord-Afrikaans uiterlijk.
Ja, en dan?
Dat doet niets af van :
Omdat jij niet kan aantonen op basis van die foto's/films wie zich aan welke soort misdaden schuldig maakt.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 14:24   #9309
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Ja, en dan?
Dat doet niets af van :
Omdat jij niet kan aantonen op basis van die foto's/films wie zich aan welke soort misdaden schuldig maakt.
Op basis van die foto's en dat filmpje toon ik heel eenvoudig aan wie (=drie mannen met een Noord-Afrikaans uiterlijk) zich aan welk soort misdaden (=inbraak en diefstal van computerapparatuur) schuldig maken.

Ik weet dus wel wie de daders van deze misdaad zijn, want dat kan iedereen zien, zelfs jij. Tenzij je werkelijk stekeblind bent. Zit je op een braille-toetsenbord te typen misschien?
Oud 26 augustus 2011, 14:39   #9310
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ok, welke religie hangt Breivik aan?
Welke specifieke opvoeding kan iemand tot zo'n daden aanzetten?
Welke West Europees land heeft een cultuur van fatalisme, kennisafwijzen enzoverder?
Breivik is, in alle opzichten, een kind van deze wereld. Een computerfreak, een liefhebber van gesimuleerde oorlogen, een rechtse idealist met een voorgekauwde mening over de rol van de islam in onze werel, een man die eerst schiet en dan pas vragen steld. Hij is een copycat vreemdelingenhater een man die de Amerikaanse en Britse reactie en de meningen van personen zoals wilders, FDW en nog meer van dat kaliber overneemt.

Sinds 9 / 11, heeft het Amerikaanse denken de islamhaat/obesessie en neoliberalisme diep wortel geschoten in Europa, de extreem-rechtse traditie's worden nu gevoed door conservatieve en zelfs centristische politici (in het Verenigd Koninkrijk David Cameron, Frankrijk Nicolas Sarkozy en de Duitse Angela Merkel).

Laatst gewijzigd door karo : 26 augustus 2011 om 14:40.
Oud 26 augustus 2011, 15:08   #9311
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik vind Uw hele antwoord nogal ontwijkend en weinig beantwoordend.

Citaat:
Breivik is, in alle opzichten, een kind van deze wereld.
Dat zijn we allemaal nietwaar.
Citaat:
Een computerfreak, een liefhebber van gesimuleerde oorlogen,
Omdat die man een computer kan gebruiken, en in zijn manifest aanhaalt dat computerspelen een goeie dekmantel zijn om de planning te camofleren is het plots een freak. Welkom tot de wereld van vele freaks. U inclusief nietwaar, uw schrijven hier toont aan dat U ook met een computer overweg kan.
Citaat:
een rechtse idealist met een voorgekauwde mening over de rol van de islam in onze werel, een man die eerst schiet en dan pas vragen steld
Hij zet wel aan tot denken.

Citaat:
Hij is een copycat vreemdelingenhater een man die de Amerikaanse en Britse reactie en de meningen van personen zoals wilders, FDW en nog meer van dat kaliber overneemt.
1) daarom dat die op noorse jongeren is beginnen schieten.
2) een mening overnemen is nog steeds een eigen verantwoordelijkheid.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Ok, welke religie hangt Breivik aan?
Blijkbaar geen, hij is een zelfverklaard atheïst.
Citaat:
Ik ken geen specifieke opvoeding die aanleiding zou geven tot zo'n daden.
Citaat:
Welke West Europees land heeft een cultuur van fatalisme, kennisafwijzen enzoverder?
West Europa heeft fatalisme en kennisafwijzing achtergelaten op't moment de verlichting volop toesloeg. Oftewel, toen religie minder vat kreeg op de mensen, door de verspreiding van kennis.

Ik stel U de bijkomende vraag, Breiviks acties, wie heeft er het meeste voordeel bij nu?

Cicero had dat al goed door "Qui Bono"

Laatst gewijzigd door maddox : 26 augustus 2011 om 15:14.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 15:29   #9312
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, de oorzaken zijn wellicht niet hetzelfde bij elke crimineel. Maar dat moet je bekijken per crimineel, niet per groep.
Het gaat niet op om een crimineel anders te beoordelen omdat hij tot een bepaalde groep zou behoren op basis van afkomst of religie. Dat is immers discriminatie.
NIemand bekijkt een hele groep als dezelfde.
Iemand die niet van hier afkomstig is en een crimineel feit pleegt moet terug naar zijn land van herkomst, punt. En als jij dat discriminatie vind...prima.

Komt nog bij dat je niet moet zagen over discriminatie als je voorstander bent van positieve discriminatie.

Laatst gewijzigd door illwill : 26 augustus 2011 om 15:31.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 15:34   #9313
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Breivik is, in alle opzichten, een kind van deze wereld. Een computerfreak, een liefhebber van gesimuleerde oorlogen, een rechtse idealist met een voorgekauwde mening over de rol van de islam in onze werel, een man die eerst schiet en dan pas vragen steld. Hij is een copycat vreemdelingenhater een man die de Amerikaanse en Britse reactie en de meningen van personen zoals wilders, FDW en nog meer van dat kaliber overneemt.

Sinds 9 / 11, heeft het Amerikaanse denken de islamhaat/obesessie en neoliberalisme diep wortel geschoten in Europa, de extreem-rechtse traditie's worden nu gevoed door conservatieve en zelfs centristische politici (in het Verenigd Koninkrijk David Cameron, Frankrijk Nicolas Sarkozy en de Duitse Angela Merkel).
Wat is dat precies?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 15:42   #9314
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Op basis van die foto's en dat filmpje toon ik heel eenvoudig aan wie (=drie mannen met een Noord-Afrikaans uiterlijk) zich aan welk soort misdaden (=inbraak en diefstal van computerapparatuur) schuldig maken.
Dat uiterlijk bepaald toch niet wie iemand is.
Als iemand je vraagt wie je bent, antwoord je dan met "ik ben een man met een .... uiterlijk"
Op basis van 1 misdaad kan je toch geen besluiten trekken over soorten misdaden.

Citaat:
Ik weet dus wel wie de daders van deze misdaad zijn, want dat kan iedereen zien, zelfs jij. Tenzij je werkelijk stekeblind bent. Zit je op een braille-toetsenbord te typen misschien?
Dan moet je bij de politie gaan werken. Jij hebt de daders opgespoord.
Oud 26 augustus 2011, 15:50   #9315
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
NIemand bekijkt een hele groep als dezelfde.
Ik schreef
Het is weer van dat.
Het is een van "ons"; dan is het een volslagen gek.
Was het een van "hen"; dan was het opvoeding, religie, cultuur,...
En jij beaamt
Ja, en? Kan dat niet dan?
Zijn de oorzaken volgens jou dan altijd dezelfde bij elke crimineel?
Wat is het nu? "Ja en?" of "Niemand bekijkt..."?
Citaat:
Iemand die niet van hier afkomstig is en een crimineel feit pleegt moet terug naar zijn land van herkomst, punt. En als jij dat discriminatie vind...prima.
Daar ging het niet over.

Citaat:
Komt nog bij dat je niet moet zagen over discriminatie als je voorstander bent van positieve discriminatie.
Waar heb je gelezen dat ik daar een voorstander van ben?
Je doet er me wel aan denken dat we nog steeds geen minder slechte maatregel gevonden hebben.
Oud 26 augustus 2011, 16:05   #9316
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:

Waar heb je gelezen dat ik daar een voorstander van ben?
Je doet er me wel aan denken dat we nog steeds geen minder slechte maatregel gevonden hebben.
Awel Artisjok, kan U me eens aantwoorden op de volgende vragen.

Welke religie hangt Breivik aan?
Wie heeft het meeste voordeel aan Breiviks acties?

En wat vind U van:
  1. De maatregel iemand te beoordelen op zijn/haar daden?
  2. Niks discriminatie toe te laten, noch positief, noch negatief.
Oud 26 augustus 2011, 16:15   #9317
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat uiterlijk bepaald toch niet wie iemand is.
Als iemand je vraagt wie je bent, antwoord je dan met "ik ben een man met een .... uiterlijk"
Op basis van 1 misdaad kan je toch geen besluiten trekken over soorten misdaden.
Ik weet het niet, Artisjok.
Het zijn toch wel weer mannen zeker?

Tijd dat we dat eens beseffen en deze mensen de grens overzetten.
Oud 26 augustus 2011, 16:19   #9318
Bollywood
Gouverneur

Standaard

Citaat:

1) En wie heeft 9/11 veroorzaakt. Als je constant haat predict tegen het westen onder de vorm van religie en dan aanslagen pleegt, moet je niet verwachten dat men je met open armen zal blijven ontvangen.
2) Cameron, Sarkozy en Merkel stellen dat de multi-culturele samenleving mislukt is. Je kunt dit toch moeilijk ontkennen? 50% van de nieuwe inwijkelingen kan zichzelf geen inkomen bezorgen, is te lui of te dom om te werken of onze taal te leren. Verder doen ze geen enkele moeite om zich ook maar proberen aan te passen en leggen ons regeltjes op die er vroeger niet waren. Men mag niet eens meer in de wijken rondlopen waar ze samenhokken. Tja ik had het liever ook anders gezien maar de feiten zijn er. Zie ook het 'steentjes' gooien naar hulpdiensten. Is dit waar we onze samenleving verder op bouwen? Is dit wat we voor de ogen hadden wanneer we beslisten dat een multicultere samenleving een extra was?
Bollywood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 16:29   #9319
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ik weet het niet, Artisjok.
Het zijn toch wel weer mannen zeker?

Tijd dat we dat eens beseffen en deze mensen de grens overzetten.
De linkse demagogen mogen gerust weg...

Citaat:
"Voor of tegen" demagogie- aannemen dat er slechts twee mogelijke meningen zijn over een bepaald onderwerp. Bijvoorbeeld: "Jansen staat niet aan onze kant, dus hij is onze tegenstander". De mogelijkheid van een neutrale positie, of een genuanceerde positie laat men weg.
Je bent voor de vreemdelingen en de multiculturele samenleving of een racist..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 26 augustus 2011 om 16:31.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2011, 16:30   #9320
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bollywood Bekijk bericht
1) En wie heeft 9/11 veroorzaakt. Als je constant haat predict tegen het westen onder de vorm van religie en dan aanslagen pleegt, moet je niet verwachten dat men je met open armen zal blijven ontvangen.
2) Cameron, Sarkozy en Merkel stellen dat de multi-culturele samenleving mislukt is. Je kunt dit toch moeilijk ontkennen? 50% van de nieuwe inwijkelingen kan zichzelf geen inkomen bezorgen, is te lui of te dom om te werken of onze taal te leren. Verder doen ze geen enkele moeite om zich ook maar proberen aan te passen en leggen ons regeltjes op die er vroeger niet waren. Men mag niet eens meer in de wijken rondlopen waar ze samenhokken. Tja ik had het liever ook anders gezien maar de feiten zijn er. Zie ook het 'steentjes' gooien naar hulpdiensten. Is dit waar we onze samenleving verder op bouwen? Is dit wat we voor de ogen hadden wanneer we beslisten dat een multicultere samenleving een extra was?
Hoe kan je weten dat het mislukt is? Deze lieden geven het slagen geen kans, het past perfect thuis in hun programma om het niet te laten lukken. Het mislukken en laten mislukken is onderdeel van hun strategie. Als je luistert naar David Cameron, Angela Merkel, Nicolas Sarkozy en andere Europese leiders ga je denken dat de immigratie een schadelijke ervaring is geweest. West-Europa profiteerde echter enorm van de arbeid van miljoenen migranten uit islamitische landen van rond het Middellandse Zee gebied en Noord-Afrika. Na de Tweede Wereldoorlog was de Duitse economie wanhopig op zoek naar werknemers. Na de bouw van de Berlijnse Muur in 1961 waren de arbeidskrachten uit Oost-Europa uitgesloten, het Duitse kapitalisme draaide daarom steeds meer naar het zuiden.

In feite is Duitsland en de rest van Europa rijker geworden uit een combinatie van arbeid en goedkope grondstoffen uit de minder ontwikkelde landen. We hebben grote delen van hun rijkdom en hun arbeidskennis naar hier verhuist.

Laatst gewijzigd door karo : 26 augustus 2011 om 16:31.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be