![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#222 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U post verouderde informatie Ik zeg dat die verouderd is. U zegt dat ik lieg, post en post lang, zonder enig bewijs, zonder ook maar na te zien wat ik zeg U doet uitendelijk moeite, en stelt vast dat ik op het eerste punt gelijk heb. Uw informatie was duidelijk verouderd, wat blijkt uit de rest van de post. Daarui concludeert u dat ik nog altijd lieg, weer zonder bewijs over de volgende beweringen van verouderde en selectieve informatie. U gebruikt uw eigen vooroordeel zonder bewijs, en exporteert dit naar een andere draad, om eveneens me evenees zonder bewijs opnieuw te beschuldigen van leugens. En u zegt dat IK schandelijke methodes gebruik? |
|
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht het niet. |
|
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeten te pasten of bewust ? Bewust! ergo manipulatie van de feiten. |
|
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#226 |
Minister-President
|
![]() Ik geloof eerder dat u dringend psychiatrische hulp nodig hebt.
#227 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat stelt u dan voor? Wat zou u dan prioritair stellen? De wet of de zieken? |
|
![]() |
![]() |
#228 |
Burger
|
![]() Het artikel in De Morgen is perfect te vergelijken met de de opmerkingen over de "parasieten van de N-VA", zeg mij dan eens waarop dat slaat?
|
![]() |
![]() |
#229 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar ik heb geen probleem dat u er de rest bijneemt, het bewijst alleen dat het verouderde gegevens waren, en dat was mijn stelling waarmee het allemaal begon, en blijkbaar nu nog verder gaat. |
|
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar in een ziekenhuis dat gelegen is in Brussel kan en mag tweetaligheid geen probleem zijn. |
|
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() In ieder geval toont het wel aan dat de Franstaligen hun afspraken niet nakomen. Dat er een tekort zou zijn op het moment dat zo'n afspraak gemaakt wordt kan ik begrijpen, maar na zoveel jaren is dat alleen nog maar te verklaren door moedwilligheid.
|
![]() |
![]() |
#233 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar de parallel die jij trekt met het opiniestuk van Luc Huyse is ook misplaatst. Ik ben het ook niet altijd eens met hem, maar hij levert een bijdrage aan het debat over politieke cultuur. Toevallig wel een vakgebied waar hij met grote waarschijnlijkheid veel meer over weet dan wij. Ook is het bon-ton om met scherp te schieten op de morgen, terwijl die de columns van BDW publiceerden tot hij er zelf mee wou stoppen. In hun rubriek "de gedachte" komen alle strekkingen aan bod. Voorbeeldje : als het over institutionele zaken gaat, publiceren zij een opiniestuk van de hand van Hendrik Vuye, hoogleraar staatsrecht aan de univ van Namen. |
|
![]() |
![]() |
#234 |
Minister-President
|
![]() Wie/waar heeft het over parasieten ?
#235 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Minister-President
|
![]() Heb ik niet gevolgd maar uitspraken van die aard maken deel uit van het politiek verbaal arsenaal.
#237 |
Burgemeester
|
![]() Is er nu echt nog één ziel in dit land die gelooft dat BHV "zuiver" kan gesplitst worden zonder toegevingen in een scenario waarbij Vlaanderen niet onafhankelijk wordt?
|
![]() |
![]() |
#238 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zat in de regio 12.300.
#239 | ||
Burger
|
![]() Pff, jongens, soms weet ik niet of ik het hier nog een discussie kan noemen hoor. Men heeft het soms te druk met toespelen van ad hominems.
Maar goed. Citaat:
De auteur van het stuk heeft een punt. Niettemin handelt het over stemgedrag (en de invloeden daarop); het gaat niet over onderliggende principes van politiek gedrag of eisen en emoties die bij 'het' volk leven. Citaat:
Terecht of onterecht, dát is een andere vraag. Dat een afspraak gemaakt wordt, veronderstelt niet noodzakelijk dat de gemaakte afspraak de beste was voor alle partijen voor altijd.
![]() |
#240 | |
Burger
|
![]() Citaat: