![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6001 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6002 |
Banneling
|
![]() Wat doet ge dan zo heel de nacht? Pietje trek, smos-smos, plek-plek?
![]() Gamer of gewoon hardcore filmfanaat die nooit genoeg krijgt? Heb dat ook wel al eens meegemaakt met series als the Sopranos en nu Breaking Bad. Extreem verslavend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6003 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
3D is ook enkel maar goed voor spektakelfilms, denk ik. Goh, het is eens wat anders. Ik heb ook echt geen nood aan een 3D-televisie thuis (sowieso al niet omdat wij hier zo'n home cinema met projector hebben). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6004 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6005 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Sopranos bekijk ik met Jeroen. Meestal een filmpje + enkele Sopranos-afleveringen. Maar da's normaalgezien enkel de vrijdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6006 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6007 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() The Patriot
Episch verhaal ?* la Mel Gibson. Overall zou ik het 6/10 geven.
![]() |
#6008 |
Minister
|
![]() We gaan seffens naar...
![]() ...kijken.
![]() |
#6009 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6010 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6011 |
Banneling
|
![]() Alles is wat wazerig, en na verloop van tijd doen mijn ogen pijn en zie ik amper iets op het scherm. Ik maakte dat een tijdje geleden mee, toen mijn bril kapot was.
Tv kan ik wel kijken zonder bril, maar ondertiteling is ietsjes te onzuiver om comfortabel te kijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6012 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je je computerscherm of een boek ofzo niet meer kunt lezen kan dat betekenen dat je ook bijziend wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6013 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Bom Yeoreum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom (2003) Lente, Zomer, Herfst, Winter ... en Lente (2003) Normaal poog ik bij 'vreemde' films steeds de originele titel vanbuiten te leren. Maar bij deze film lijkt dat echt onmogelijk. Wel een goede film met mooie beelden en veel (Boeddhistische) symboliek. ![]() ![]() ![]() Trailer Laatst gewijzigd door bgf324 : 30 augustus 2011 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6014 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6015 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6016 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6017 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Zalige film. Combinatie van 2 dingen die het bij mij goed doen: - Ouderwetse oorlogsfilm. - Bogart (Dé Hollywoodgod in de jaren 40) De film dateert van 1943, en speelt zich ook af in 1943. We zien een hoop cliché's, maar ze irriteren me echt niet zoveel als ik verwacht had. -- IMDb: 7.6/10 3,330 votes Verenigde Staten Oorlog 97 minuten geregisseerd door Zoltan Korda met Humphrey Bogart, Bruce Bennett en Dan Duryea Na de val van de Libische stad Tobruk rijden de ervaren Amerikaanse sergeant Joe Gunn, Fred Clarkson en Jimmy Doyle met hun tank de Sahara in. Onderweg pikken ze zes verloren Britse bondgenoten op en niet lang daarna de Soedanese sergeant-majoor Tambul, met zijn Italiaanse gevangene. Tambul leidt het groepje naar een verloren fort, waar ze eindelijk water hopen te kunnen vinden. Een detachement Duitse soldaten komt wat later ook bij het fort aan voor water, maar Gunn wil wapens voor water. De Duitsers weigeren dat en gaan tot de aanval over. Gunn leidt zijn manschappen, die inmiddels getekend zijn door het woestijnleven, een uitzichtloos gevecht in, in de hoop, dat Fred Clarkson de Britten op tijd zal kunnen bereiken voor versterking. Laatst gewijzigd door bgf324 : 31 augustus 2011 om 03:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6018 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Alweer een jodenfilm waar alle nazi's bloeddrinkende monsters zijn? Maar al bij al valt het nogal mee. Tof en meeslepend filmpje van Neerlandse bodem met veel actie en wisselende subplotjes. Op gegeven moment is het meer een thriller dan een oorlogsfilm. (Men springt van piet naar pol). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6019 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() B-film tijd:
![]() Abominable Het gezichtsuitdrukkingsloze monster verspringt constant van grootte, een factor 3 verschil tussen opeenvolgende scenes is geen uitzondering. Wel erg blij dat ze geen computergeanimeerd monster gebruikt hebben, en een aantal schrikmomenten en kills zijn best aardig. De film als geheel vermaakt dan ook best. Ik heb laatst ook 300 gezien, die vond ik eigenlijk saaier. ![]() Lake Placid Heuse feelgood film (vooral het einde), maar dan met een krokodil van een meter of tien. Erg vermakelijk.
![]() |
![]() |
#6020 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
'Het ergste dat arme mensen kan overkomen, is dat er geen rijke mensen meer zijn. Als je de motor van de welvaart aanvalt met allerlei belastingen, gaat dat eerst ten koste van die mensen.' Siegfried Bracke |
|
![]() |
![]() |