![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#322 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens voel ik mij verplicht u te melden dat mijn ervaringen niet echt met uw observaties overeenstemmen. Ik geef eveneens toe dat ik de kans dat u mij ongeloofwaardig - want trop flamand - zult vinden wel vrij hoog inschat.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#324 |
Burger
|
![]() Tweetaligheid verkrijg je enkel en alleen door noodzakelijkheid (of incidenteel via hobby's en individuele interesse). Noodzakelijkheid creëer je enkel door een houding die koppig of arrogant lijkt. Die termen worden er zo vaak aangeplakt dat het scheppen van de noodzaak bij voorbaat zondig schijnt. Daardoor is tweetaligheid overwegend eenrichtingsverkeer (hoewel uiteraard niet uitsluitend).
Tweetaligheid is op mondiaal niveau vrijwel de norm, maar zelden is zij evenredig en vriendschappelijk gelijk.
#325 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#326 |
Minister-President
|
![]() Waarin u indirect toegeeft dat uw ervaringen niet met de werkelijkheid stroken.
#327 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag het anders eens aan mevrouw Delvaux van Le Soir.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoeveel last ondervindt U van een 'zuivere' splitsing van BHV? IK ondervind er alvast géén last van, en ik woon en stem nochtans in Brussel ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 30 augustus 2011 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
#330 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mag ik u ook vragen welke last u tot nog toe ondervonden hebt zonder "zuivere" splitsing ?
![]() |
#331 |
Minister-President
|
![]()
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar is het de N-VA die een probleem heeft met het democratisch principe van 50% + 1.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#333 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een niet-zuivere - onderhandelde, en dus 'gecompromitteerde' - splitsing zal het 'gejengel' alleszins niet doen ophouden. Moet ik als Brusselaar nu wél of niet toejuichen dat inwoners van het Vlaamse Gewest - ongeacht of dat nu Franstaligen of anderstaligen zijn - zich kunnen bemoeien met wat hier gebeurt? ![]()
|
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liever geen zorgverleners dan zorgverleners die de taal van de patiënt onmachtig zijn ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat het gaat om knelpuntberoepen waar men nu al volk voor importeert.
|
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenzij de franstaligen te achterlijk zijn om Nederlands te leren op school, zie ik het probleem niet. Jij natuurlijk wel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek eens op wat een knelpuntberoep is.
![]() |
![]() |
#339 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Herinnert er zich hier niemand die treinramp waar verschillende mensen het leven lieten omdat de mannen van den NMBS elkaar niet begrepen?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. De NVA heeft alleen problemen met partijen die het Vlaamse regeerakkoord met de voeten treden. Verder is de N-VA zeer te vinden voor het democratische principe 50% +1. Het zijn echter de franstaligen die daar niet zo voor te vinden zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |