![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De kosten van UGent zijn trouwens nog overschat, ik heb geen buzzypazz, ik leg alle afstanden af met de fiets. Dus trek maar nog eens 340€ van mijn geschatte 5000€ af.
![]() |
![]() |
#403 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je een kot niet kan betalen, moet je er ook geen nemen. Mijn ouders kunnen dat hoogstwaarschijnlijk ook niet betalen zouden zowel mijn broer als ik op kot gaan. Daarom doen we het dan ook niet.
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 4 september 2011 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze kan nog altijd taxichauffeur worden, daar zijn altijd plaatsen vrij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iedereen kan zien dat jij die quotes wel degelijk zo geformuleerd hebt. Ik ben heel blij dat ik je van mijn negeerlijst gehaald heb. Dan is er tenminste iemand die je onzin ontkracht.
![]() |
![]() |
#406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pendelen was er voor mij nooit bij. Te ver. Te duur. Mijn dochter pendelt wel. Die woont bij haar rijke pooier en ze kan haar kroost niet verlaten. En ze kan de verplaatsing betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tot hier uw moraliteit.
![]() |
![]() |
#408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hoe kan je nu onzin ontkrachten die er geen is? Is dat dan zelf geen onzin? Ik moet je waarschuwen dat de grootste zelf-uitgeroepen onzin-ontkrachter van forum ooit ook onverrichter zake is moeten afdruipen met gesmolten "plombs" Kijk, we zijn het eens, dat studies veel te duur zijn. Kunnen we daar nu eens niet positief op verderbouwen? Prostitutie is niet noodzakelijk,( je kan ook lang en hard bijwerken en daardoor je studie in gevaar brengen), maar prostitutie laat wel het meeste tijd over voor de studie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je wil mag je zelf gratis als prof les gaan geven, gratis examens opstellen en verbeteren, gratis feedback geven, gratis de ganse administratie opnemen van het inschrijven, ... Zo'n vrijwilliger zullen ze aan universiteiten zeer zeker appreciëren.
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 4 september 2011 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is wat jouw "vergeten" persoonlijke aanval van je vriendje drugs-Effect, die mijn dochter een hoer noemde, impliceert. Als mijn dochter een hoer is, dan is haar rijke vriendje een pooier. Nu jij weer met je onzin |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat Effect hiermee te maken heeft, HarrieGODchristus mag het weten.
![]() |
![]() |
#412 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Effect noemde mijn dochter een hoer, dus noemde ik haar vrienje een pooier. Snappie? Nee, no snappie. No snappie wat ironie is... De draad gaat hier over het trieste verschijnsel van van naar prostitutie gedreven te worden door de duurte van de studies. Vandaar dat ik zeg dat je je moet laten dekken om te kunnen studeren als je arm bent. Snappie? Nee.No snappie. No snappie wat oorzaak en gevolg is. De oorzaak zijn de dure studies en de armoe van de studente. Dat studies te duur zijn gaf je zelf al aan, zoals ik in het volgende bericht ga bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=379 Oorspronkelijk geplaatst door alice Je kunt ook in het weekend bijverdienen in een winkel, achter den toog van een kroeg, wanneer je echter wil leven zoals je zin hebt, dan heb je en probleem! Niemand zit in de prostitutie omwille van studiekosten, studiebeurzen zijn behoorlijk hoog en dekken de kosten, maar wanneer je ook een LUXE ONDERHOUD wilt en daarvoor KIEST VOOR PROSTITUTIE moet je niet komen ZAGEN! Citaat:
Eindconclusie ENO2 Hier geef je zonder meer toe dat studiebeurzen ontoereikend zijn om alle kosten te dekken, zelfs in België. Dat betekent zonder meer, dat voor arme studenten studeren te duur is ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 4 september 2011 om 17:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#415 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#416 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kop gevallen? Ten eerste zit het kot er niet in, dat zijn voor jou geen studiekosten jouw berekeneninge zijn schromelijk ONDERDREVEN Met 2500€ bijwerken ga je studeren met studiebeurs? Dat is ook nog twee maand dikke full-time werken Dus geen tweede zit of heel het jaar werken part-time (lessen en studeren moet ook nog) Bovendien mag je niet één jaar BUIZEN Begin er maar eens aan. Volgens mij ben jij weer zo'n geprotegeerd rijkeluiszoontje dat niet voor zichzelf moet instaan en de moeilijkheden van de onderkant niet kent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
DE KOSTEN VAN EEN KOT MOETEN NIET MEEGEREKEND WORDEN ALS JE NIET OP KOT GAAT. Misschien kun je overwegen ook de kosten van vliegtuigreizen mee te rekenen in de studiekost, waarschijnlijk is er wel een of andere zot die met het vliegtuig wekelijks naar België komt om hier te studeren. En wie weet moet die zich wel door mannen en vrouwen tegelijkertijd laten dekken om dat te bekostigen ![]()
![]() |
![]() |
#418 |
Europees Commissaris
|
![]() In mijn jaar zit een koppeltje die samen een huis huren en studeren. Geen een moet zich door een man laten dekken om uit de kosten te komen, en ze draaien zelf op voor alle kosten.
Iemand anders studeerde geschiedenis en heeft zeven jaar moeten studeren omdat haar vader haar in de steek heeft gelaten (wat een herkenbare situatie met jou, eno2) en zij draaide ook zelf voor alle kosten op zonder zich door een man te laten dekken. Ja, mensen kunnen buizen en ja studeren is betaalbaar.
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moeten ze in Nederland dan wel niet doen om uit de kosten te geraken? Een bankoverval?
![]() |
#420 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |