![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() [Alleen het bordje 'Arbeit Macht Frei' ontbreekt nog] http://nl.wikipedia.org/wiki/Arbeit_macht_frei Helaas werd ik extreem belemmerd in het bekendheid geven aan mijn historisch essay: Komt er weer een Holocaust? op dit forum. Maar voor de duidelijkheid, ik verwacht een Holocaust in 2012-2016. Nadat ik mijn WETENSCHAPPELIJK onderzoek had afgesloten verscheen een bericht dat een Amerikaanse trendwatcher 'Etnic Cleansing' op Europese schaal heeft voorspeld voor deze periode. Het verbod op Halal slachten is een verder mijlpaal op weg naar de beroving, uitdrijving en vermoorden van zwarte, bruine en moslim Nederlanders. En witte bejaarden ouder dan 70, homo's en gehandicapten die gewoon teveel zorg=centen vergen. Het op zijn kop zetten van de Arabische wereld is om moslims uit Europa de pas af te snijden, en te voorkomen dat iemand zich om hun lot zal bekommeren. Kortom, nu vraag ik mij af waarom de Nederlandse kazernes zonodig dicht moeten en al die arme defensie medewerkers, ook burgers, op straat moeten. Worden zij straks de nieuwe kampbewakers? Althans uitsluitend die elementen die net als Wilders een Indische of Joodse achtergrond hebben: want deze groepen moeten nu bewijzen dat zij 'echte' Hollanders zijn geworden en Nederland helpen bevrijden van haar 'vijanden.' Ik kan mij een scenario voorstellen waar men aanvallen op Nederlandse moskeeen pleegt, en vervolgens de moslims voor hun eigen veiligheid dwingt naar de campementen te gaan, waar ze dan door één of ander 'uit de hand gelopen voorval' allemaal vermoord worden. waarna men hun de gouden sieraden van de nog warme lijken zal rukken en de gouden tanden uit de mond zal slaan? http://www.nu.nl/binnenland/2603631/...-kazernes.html http://www.libertyforlife.com/jail-p...tion_camps.htm "Reeds 800 concentratie kampen gereed in de USA"[/quote] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dat noemt men waarschijnlijk 'De Widerstand'...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Een mooi vooruitzicht ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Van de holocaust een karikatuur maken is dat hetzelfde als minimaliseren? In dat geval staat hier een aanleiding voor onmiddelijke verbanning me dunkt...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Van de holocaust een karikatuur maken is dat hetzelfde als minimaliseren? In dat geval staat hier een aanleiding voor onmiddelijke verbanning me dunkt...[/quote] NegeerlijstAlboreto Albrecht andev Another Jack AsGardSGO backfire Bovenbuur carolus66 Cdude CLAESSENS Joris De Sint dewanand djimi Donar Eigenzinnig Ernst Niessen Frankenstein Hertog Joost Jantje Jarno Jazeker MaGNiFiCaT Marie van de koster Mcnab NoTuma Oma Piero Pieter B Renesse rikbe Rizzz Rogge Schelfie smiley Steben Sus Iratus Tashunka Txiki Ulv Vlaanderen Boven Vyvyan xrc Zapatista |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik zie de link niet tussen NL die haar defensie afbouwt en de site van een complottheorie.
Blijkbaar zie jij die wel door "uw wetenschappelijk onderzoek". Maar dat kan ik uit uw posting niet afleiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() is dit niet een draad voor k&k?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben jij een moslim Egmond?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ook niet en mocht dit zo zijn is dit een DEMOCRATISCHE beslissing en dien je je daar aan te houden...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is en blijft, waarom horen we daar niets van hier?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
NegeerlijstAlboreto Albrecht andev Another Jack AsGardSGO backfire Bovenbuur carolus66 Cdude CLAESSENS Joris De Sint dewanand djimi Donar Eigenzinnig Ernst Niessen Frankenstein Hertog Joost Jantje Jarno Jazeker MaGNiFiCaT Marie van de koster Mcnab NoTuma Oma Piero Pieter B Renesse rikbe Rizzz Rogge Schelfie smiley Steben Sus Iratus Tashunka Txiki Ulv Vlaanderen Boven Vyvyan xrc Zapatista[/quote] Dank u, ik ben geroerd. ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Wanneer wordt die ziekelijke racist Egmond Codfried, met zijn haat tegen alle niet-afrikaanse mensen, nu eindelijk eens verbannen? Zijn leedvermaak over de dood van Jazeker, het meermaals rondbazuinen dat iedereen die op zijn negeerlijst staat een potentiële terrorist is, ...
Dit kan allemaal niet door de beugel! Forumregels die Egmond al gebroken heeft:
Het is dringend tijd dat deze racist aangepakt wordt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn historisch essay in boekvorm verschenen, in twee talen: KOMT ER WEER EEN HOLOCAUST?(2011) Zoals je ziet heeft 'men' ook niet gehoord van het halalverbod. In Nederland worden vaak wetten aangenomen terwijl iedereen slaapt; Wellicht omdat ze zo passen in het algemeen belang. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 8 september 2011 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ISBN? Oplage? Meer dan 5? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |