![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik mag toch niet liegen en zeggen dat het om een religie van beschaving, vooruitgang, progressiviteit, menslievendheid en humanistische waarden ed gaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Gouverneur
|
![]() Evenveel humaniteit als in het christendom. Moslim zijn staat niet gelijk aan fundamentalisme. Dat er moslimfundamentalisten zijn is natuurlijk spijtig, maar om alle moslims daarvan te beschuldigen gaat te ver. Dan wordt het haat zaaien.
![]() |
#563 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#566 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve me even te kwoten. Anders leg je me woorden in de mond die ik niet geschreven heb en ben je dus bezig met haat zaaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Banneling
|
![]() Nee dat is een terechte vraag.
Artisjok heeft problemen met het dierenleed dat veroorzaakt wordt door de bioinstrie maar verdedigt door dik en door dun de gruwelijkste vormen van dierenleed zoals het halalslachten. 27 bladzijden vult ze met afleidingsmaneuvers om het onverdoofd slachten dat onder vuur ligt te sparen. Een duidelijke veroordeling van deze gruwelijke praktijk krijgt ze al helemaal niet over de lippen. De vraag is dus terecht : waarom? wat vindt ze er zo geweldig aan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gij schijnt in ieder geval te denken dat het religieuze fanatici zijn en dat dat nooit of te nimmer zal veranderen.
![]() |
![]() |
#571 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve me even te kwoten. Anders leg je me woorden in de mond die ik niet geschreven heb. Laatst gewijzigd door artisjok : 6 november 2011 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Gouverneur
|
![]() en, elleboog, al gevonden?
![]() |
#573 |
Banneling
|
![]() Dat laatste is precies wat ik erover denk. Aan de aantallen te zien die gebruik gemaakt hebben van het onverdoofd slachten (0 = NUL) is deze vaststelling redelijk correct. Indien er nu enkelen religieuze fanaticus-af zouden zijn, dan hadden ze dat in Antwerpen gemerkt. Een begin van evolutie is vooralsnog nog niet te merken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
uw voorbeeld is helemaal geen bewijs, gij weet niet of elke Moslim aanwezig was, hoe kunt ge nu te weten komen of ze allemaal meededen? Uw post houdt geen steek.
![]() |
![]() |
#575 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die handelaar in schapen was niet content dat er veel minder geschapen gekocht werden. Laatst gewijzigd door artisjok : 6 november 2011 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je punt is duidelijk. You love it. Alleen jammer dat je niet rechtuit bent en je je mening ventileert via eindeloos gezwam. But you've made your point. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Banneling
|
![]() Ze zijn allemaal thuis "alternatief" gaan slachten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Banneling
|
![]() Jammer dat het nieuws niet konden melden dat er moslims waren die gebruik hebben gemaakt van het systeem van verdoofd slachten dat het stadsbestuur had voorbereid. Jammer dat het nieuws moest melden dat dit initiatief geboycot werd en dat geen enkele évolué ('gematigden moslims' noemen ze dat meestal) naar voor is getreden om dit initiatief te steunen. Een begin van evolutie is er dus niet.
|
![]() |
![]() |