![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
KBC, ik zou ze weghalen, want AF is er binnenkort mee vandoor. De voorzitter krijgt officieel 0 €. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 23 november 2011 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik wist niet dat je van de hemelse douw kan leven. Waarom zijn politiekers dan zo gebeten op dat jobke als het toch niets opbrengt?
![]() |
#47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Schattig hoe sommigen nog echt geloven dat de vakbond opkomt voor de gewone man.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Van ACV en ABVV weten we dat het door de Franse bankiers, met de hulp van onze rechtse politieke rakkertjes in hun zakken beland is. Met de belofte van onze politieke partijen, dat we er volle bak winst op maken. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan het rekeningnummer waarop ik mijn lidgeld stort. En destijds kregen we telkens een financieel verslag op de partijraad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Merkel en Sarkozy zullen hem wel een bedankbriefje sturen. Als er nog geld is voor briefpapier en een enveloppe. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
k heb dat nog gezien in een fabriek waar ik af en toe moest zijn, Soms vroeg ik mij echt af, hoe ge zo stom kunt zijn om in die rooie propaganda te blijven trappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vakbonden op zich kunnen natuurlijk ook wel goed zijn maar dan moeten ze :
A : Niet langer den dop uitdelen (nu hebben ze baat bij hoge werkeloosheid) B : Niet verzuild zijn, het kan niet dat een politieke partij , vakbond is, ziekenkas is, etc... C : Een rechtspersoon hebben, zodat ze ook verantwoordelijk kunnen gesteld worden voor hun daden. D: Ze plegen kapitaalsvlucht naar het buitenland, dat moet ook aangegeven worden, net als dat voor elke belg geldt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het zijn wijzelf die ons moeten mobiliseren maar dat zien we nog niet snel gebeuren. En als er dan toch iets komt vrees ik dat het te klein zal zijn of bloedig de kop ingedrukt als alle zachte dwangmatigheden toch zouden falen. Of zouden we wel sterk genoeg zijn om zelfs de ultieme onderdrukking de baas te zijn? Ik durf niets meer hopen op dat gebied. Zolang iedereen in het vastgeroeste systeem blijft zitten zal er inderdaad niets veranderen omdat we onszelf niet krijgen waar we zouden moeten zijn; buiten de kaders naar oplossingen te zoeken ipv steeds indezelfde cirkels te lopen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |