![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() Goed. Als u een topic opstart over het toegenomen aantal verkrachtingen in Canada dan zal ik dat zeker doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() U wacht wsl. op een studietje van een of andere vakbond of OCMW> Die gaan daar niet over berichten natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() Hij doet mij ook denken aan een zekere Alvin die hier zo'n goede 2,5 jaar geleden ook had gepost. Zelfde (on)stijl, zelfde fanatisme. Echt iemand behept met een complex.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 4 december 2011 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst en vooral, "ongeloofwaardig" betekent niet "per definitie een leugen". Ik hoop dat iedereen die niet puur binair denkt dit kan begrijpen. Ik beweerde wel dat die shit-sites ongeloofwaardig zijn, omdat ze zogenaamde bewijzen aandragen, maar geen enkele link geven naar die bewijzen waarop ze hun beweringen steunen. Waarom geven die de linken niet? Bestaan die bewijzen niet? Ik beweerde ook Elbow leugens schrijft. Dat weet ik omdat ik nog wel weet wat ik wel en niet schrijf. Vraag hem een citaat en link voor zijn beweringen, dan valt hij ook voor jou door de mand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() Hij doet mij denken aan Oblique die hier verleden week zijn razernij niet te baas kon, alleen maar zat te schelden en toen buiten vloog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() U toch ook? Als ik nu zou beweren dat alle meisjes die verkracht werden door moslims het zelf hadden gezocht dan zou u dat toch zonder blikken en blozen aanvaarden? Alleszins zie ik u dan niet uw typische "bron?" neerpennen. Als 't maar in het kraampje past.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En jou al een beetje kennende ga je natuurlijk zeggen dat je niet letterlijk ongeloofwaardig gezegd hebt, maar het komt wel op hetzelfde neer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() Nog steeds geen bron gevonden zie ik.. Als jullie evenveel moeite zouden steken als in naast de kwestie lullen.. Had je er heel misschien.. 1 gevonden..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() Tjonge, ik heb zo'n dikke 8 uren onderbreking moeten nemen wegens werk en jij zit hier nog altijd. Word je hier voor betaald of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....62#post5841562 Mag niet geweten zijn dat "het" sloeg op "Een extreme right watch"; m.a.w. die shit-sites. Nu dit duidelijk is kan je misschien antwoorden op wat je wegliet bij het citeren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |