![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar ben ik nu.
Maar stel dat het hotel te duur is en ik opzie tegen de terugreis en ook niet zo goed weet waarvoor terug te reizen... waar dan verblijven? En als hier iemand Spaans spreekt die eens een paar hartige telefoontjes voor mij wil doen. ![]() Hier spreken ze niet enkel Spaans, ook nog eens een heel raar Spaans wat blijkbaar zelfs vrienden van me die Spaans spreken (en thuis zijn dus wel nog helaas) niet verstaan. ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Café van Andro(meda) opzoeken eh
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
En blijkbaar is er sprake van een miraculeuze genezing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder ja, vreemde genezing dat ge plots kunt reizen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Was aan de Costa del Sol (tingelingeling)
Daar sloeg m'n hartje op hol (tingelingeling) Hij sprak me van amore Ik was finaal verloren Hij speelde op z'n gitaar En streelde zacht door m'n haar tingelingeling Nooit zal ik hem vergeten Hem en de Costa del Sol Refrein: Het was zo fijn (tingeling, tingeling) bij maneschijn (tingeling, tingeling) en Spaanse wijn (tingeling, tingeling) om samen te zijn..... Ben in m'n landje terug (tingelingeling) Regen en donkere lucht (tingelingeling) Toch blijf ik heerlijk dromen Wat mij is overkomen Ik hoor nog steeds z'n gitaar (tingelingeling) en voel z'n hand door m'n haar (tingelingeling) nooit zal ik hem vergeten hem en de Costa del Sol Het was zo fijn (tingeling, tingeling) bij maneschijn (tingeling, tingeling) en Spaanse wijn (tingeling, tingeling) om samen te zijn..... Ik hoor nog steeds z'n gitaar (tingelingeling) en voel z'n hand door m'n haar (tingelingeling) nooit zal ik hem vergeten hem en de Costa del Sol Het was zo fijn (tingeling, tingeling) bij maneschijn (tingeling, tingeling) en Spaanse wijn (tingeling, tingeling) om samen te zijn..... Het was zo fijn (tingeling, tingeling) bij maneschijn (tingeling, tingeling) en Spaanse wijn (tingeling, tingeling) om samen te zijn..... Het was zo fijn (tingeling, tingeling) bij maneschijn (tingeling, tingeling) en Spaanse wijn (tingeling, tingeling) om samen te zijn..... http://www.youtube.com/watch?v=hioMPmjhQPM
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ja, dan konden wij ook eens lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ???
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, sorry, niet aan gedacht destijds.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ben je gebonden aan je huidige locatie ? Of bereid n paar honderd km op te schuiven ? Ik heb momenteel n nichtje in spanje, maar zou moeten uitzoeken waar precies, ik denk Valencia ; msschn kan je daar n kamer onderhuren. Laatst gewijzigd door Knipp : 5 december 2011 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Jammer dat ik mijn anonimiteit niet kwijt wil
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 5 december 2011 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dzju, ge hebt haar door.. 't was eigenlijk een complot, een poging om u uit uw kot te lokken.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Hebben ze daar geen "massagesalons met een happy ending" in Marbella? Anders moet je daar eens navragen of ze geen plaats meer hebben voor een "camarera". Met 50% werklozen denk ik toch dat je enigszins over goeie papieren zult moeten beschikken om ginds om den brode te komen.
"Perdóname, señor, sabe usted ¿por dónde se emplean a mujeres sin vergüenza? Es que soy muy puta, chupo con fervor, tengo la chocha de goma y estoy húmeda todo el santo d�*a.." Vrije vertaling: Excuseer, meneer, weet u soms waar men proactieve vrouwen tewerkstelt? Ik ben namelijk zeer plichtsbewust, ik werk met hart en ziel en kan er een hele werkdag voor gaan. Zonder dank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Hola Supermercado, telebancos por aqui.
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest is dit topic helemaal niet grappig. Een jongedame die de indruk wekt moederziel alleen en verloren aan de costa brava te staan, zonder een cent op zak, heeft dringend hulp nodig. |
|
![]() |
![]() |