![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo ziet u dat, hij houdt gewoon van de waarheid, meer moet u daar echt niet achter zoeken.
![]() |
#383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er dan bevoegdheden, in zijn geheel, geregionaliseerd?
![]() |
#384 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bovendien wordt er voor de zetelverdeling geen rekening gehouden met het aantal geldige stemmen (iets wat in Nederland wel gebeurt). Ook dat is nog een belangrijk verschil. In Wallonië en Brussel wordt er meer ongeldig gestemd en is het absenteïsme ook nog eens groter. Dat is meteen de reden waarom de Franstalige politieke partijen minder stemmen moeten behalen om een zetel te bemachtigen. Wanneer er effectief rekening gehouden wordt met het aantal geldige stemmen, zouden de Nederlandstalige partijen in de Kamer 4 tot 5 zetels meer behalen. Laatst gewijzigd door stropdrager : 18 december 2011 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een simpele excuus over het gebruik van het misplaatste woord fuhrer had volstaan. Het gebruik van dat woord is niet kritiek geven, maar is kinderachtig. Als u nu zou gezegd hebben dat de N-VA met onvoldoende tegenvoorstellen komt om 11 miljard te besparen dan had u een zinvolle bijdrage tot een discussie geleverd maar dat heeft u niet gedaan en u sprak liever over de fuhrer om dan verder in een Calimero rol te kruipen. Die N-VA ers dat zijn allemaal slechterikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#387 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan zou je op mijn blog staan onder een hoofdstukje "haatmail", met zoveel als mogelijk naam en toenaam. Het zou dan niet ik zijn die de radicalisering oproept, maar wel degelijk jij.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus u bent in duscussie getreden met een senator of met iemand die nadien senator werd. En die persoon gaf u platvloerse antwoorden? Sta me toe daaraan te twijfelen. Tenzij de persoon in kwestie (die zich hier niet kan verdedigen) zich aangepast heeft aan het heersende niveau van dat moment.
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarmee u toegeeft dat uw niveau zeer laag is! Genoteerd.
![]() |
![]() |
#391 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Feit blijft dat de nieuwbakken NV-aer Siegfried Bracke steevast naar meneer De Wever verwijst met "onze leider". Wie ben ik, wie is Alboreto, of wie is Calimero om een autoriteit op partijpolitiek vlak als meneer Bracke niet te volgen wanneer hij advies verleent inzake de bij het NV-A gebruikelijke aanspreekvormen.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 18 december 2011 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit alleen al dat u met politie en gerecht in aanmerking kwam omdat mensen dachten dat ... zegt veel, zeer veel over u. Bedankt voor de informatie, ik weet nu dat ik me geen zorgen moet maken over onze senatoren.
![]() |
![]() |
#393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier, in deze draad, geen enkele N-VAer ervaren die in zijn gat gebeten was. Ik moet zelfs zeggen dat het niveau van de N-VAers over het algemeen hoger was dan dat van u.
![]() |
#394 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar jij bent niet meer dan een trol, met u discussieren heeft al helemaal geen zin. Raar of zelden dat jij iets zinnigs zegt. Laatst gewijzigd door stuyckp : 18 december 2011 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In de kieskring Brussel-Halle-Vilvoorde waren er 834.106 geldige stemmen, in Oost-Vlaanderen 955.754. Dat is een verschil van meer dan 100.000 stemmen in het voordeel van O-V. De zetelverdeling was de volgende: 22 zetels voor B-H-V 20 zetels voor O-V |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier komt-ie : Er zijn Franstalige vlamingen. Zij worden in weerwil van het minderhedenverdrag van de raad van Europ nog steeds onderdrukt in Vlaanderen. Eens zien wie in zijn 'gat' geknauwd werd.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 18 december 2011 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#398 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien moet jij Siegfried Bracke wel eens vragen om het woord "leider" naar het Duits te vertalen voor jou.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 18 december 2011 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
|
![]() Citaat:
Wel die mensen die dachten dat ze me irl de les moesten komen spellen echter wel.
![]() |
![]() |
#400 | |
|
![]() Citaat:
Ze hebben mijn punt overduidelijk gemaakt. Verlies er uw tijd niet mee. ![]()
![]() |