Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 december 2011, 22:10   #601
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Verkeerde draad, dit is een voorbeeld van vuile tactieken van N-VA haters zoals u.
Al lang weerlegd overigens.
Tevens een bewijs dat u niet kan lezen.
Een filosoof die niet kan nadenken en niet kan lezen.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2011, 23:32   #602
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik zeg dat evenmin.Ik herhaal alleen wat Schiltz meende te ontwaren in de NVA. En zo lang is dat niet eens geleden.
Nochtans zit de frekwente bezoeker van vergaderingen van het Sint-Maartensfonds (een steunfonds voor gebroodroofde Oostfronters) niet bij de N-VA, maar wel bij .... de CD&V. Eén grote collaborateurspartij jongen, heel die CD&V, allemoal zwètte.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2011, 23:50   #603
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Nochtans zit de frekwente bezoeker van vergaderingen van het Sint-Maartensfonds (een steunfonds voor gebroodroofde Oostfronters) niet bij de N-VA, maar wel bij .... de CD&V. Eén grote collaborateurspartij jongen, heel die CD&V, allemoal zwètte.
Fenomenaal. Heb jij bewijzen dat dingeskes .. dienen Sauwens .. nog steeds de bijeenkomsten van het Sint-Maartensfonds bijwoont. Kan jij mij een foto sturen of een soundbite waarop Johan het Horst Wesellied meezingt, dan zorg ik ervoor dat die stante pede in de pers komt. Niets leukers dan wat gouwe-ouwe stampei voor onder de kerstboom.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2011, 23:51   #604
lennert5
Lokaal Raadslid

lennert5's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Fenomenaal. Heb jij bewijzen dat dingeskes .. dienen Sauwens .. nog steeds de bijeenkomsten van het Sint-Maartensfonds bijwoont. Kan jij mij een foto sturen of een soundbite waarop Johan het Horst Wesellied meezingt, dan zorg ik ervoor dat die stante pede in de pers komt. Niets leukers dan wat gouwe-ouwe stampei voor onder de kerstboom.
Hetzelfde kan ook worden gezegd over de N-VA, zoek maar bewijzen dat dit effectief zo is, ipv beschuldigingen te uiten.
lennert5 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2011, 00:18   #605
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Kritiek tegenover NVA of Bart De Wever wordt door onze vrienden van de NVA blijkbaar slecht verteerd...
Volgende voorbeelden bevatten gegevens van intimidatie, gescheld en zelfs doodsbedreigingen aan het adres aan degene die het aandurft kritiek te leveren op het NVA discours of op onze olijke Flamingant zelve...
http://www.diver-city.be/2011/01/bar...jd-gelijk.html
http://www.humo.be/humo-archief/3307...n-va-achterban
In een reactie van Bart De Wever stelde die dat hij begrip had voor de "frustraties van de achterban" en deze acties door NVA-adepten dus impliciet goedkeurde...
Wat vinden jullie van deze reacties van NVA leden?
Doe maar lekker idioot verder als de rest van de NV-A bashers hier. Duidelijk is dat jullie enkel bewijzen oliedom te zijn door een nieuw slachtoffer te kiezen. Voordien was het Vlaams Blok en nu dat geen effect meer heeft in alle opzichten zien jullie de gelegenheid schoon om jullie aandacht te verleggen op wat jullie als nieuw kanonnenvlees beschouwen.

Geen haar beter als de doorsnee Amerikaan, Moslim of Koreaan om maar een paar te noemen.
Beetje zoals de Amerikaan in de jaren 60/70 tegen de communisten waren en nadien tegen de aziaten en nu de moslims (the middle-east terrorists)...
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2011, 00:34   #606
Vladja
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransV Bekijk bericht
Bij het VB zijn er geen racisten en als er toch tussen zitten zijn dat voormalige SPA stemmers . Mensen die doodgetreiterd uit hun wijk moesten vluchten voor ............. echte racisten !
Natuurlijk zitten er racisten bij het Vlaams Blok, net zoals er racisten zitten bij quasi elke andere partij. En er zullen verhoudingsgewijs meer racisten zitten bij het VB dan bij andere partijen. Maar wil dat zeggen dat iedereen daarom racist is? Man man man, wat een intellectuele reactie ...
Vladja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2011, 00:35   #607
Vladja
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Oei, nu maak je het voor heel veel belgicisten te moeilijk.
Die waren afwezig in die biologieles toen de leraar uitlegde : alle koeien zijn zoogdieren, maar niet alle zoogdieren zijn koeien.
Sedertdien hebben ze het wat moeilijk met dat soort logische relaties.
Toch iemand die het verschil weet te duiden ...
Vladja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2011, 15:58   #608
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus: CD&V worden wist de erfzonde? Ga dat eens tegen Léonard vertellen
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2011, 16:31   #609
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Sauwens is van hetzelfde kaliber als Broeder Bracke: een opportunistje. En daarom zit hij bij de CD&V. Maar ondertussen heeft hij al vies spijt van deze keuze.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 december 2011 om 16:33.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2011, 16:47   #610
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

U kan onmogelijk ontkennen dat dit allemaal overgelopen Vlaams Blokkers zijn.
Oud 20 december 2011, 18:49   #611
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Het klopt dat Schiltz die woorden heeft gebruikt. En het is ontegensprekelijk dat de erfzonde zijn weg heeft gaan zoeken in de vlaamse beweging. Maar toch denk ik dat je dat niet moet gaan overdrijven. Het is intellektueel niet eerlijk om n-va als partij te gaan linken aan collaborateurs toestanden.
Kijk, zowat alle vlaamsnationalisten hebben ooit nog lid geweest van de VU. Dat wil toch niet zeggen dat dat allemaal ex-zwartzakken waren ?
Ook al zijn de huidige N-VAers praktisch allemaal mensen van n�* WO2 (behalve ik dan), tóch blijven de Belgicisten mekkeren over de collaboratie. Het toont aan hoe droevig het met die pipo's is gesteld dat ze zich blijkbaar slechts beter voelen wanneer ze zich in hun Godwin-syndroom kunnen uitleven. Ze zijn niet in staat zich van dat verhaal los te maken en denken (ten onrechte) dat ze het nog steeds als "wapen" kunnen inzetten. Gelukkig laat de hedendaagse generatie zich de mond niet meer snoeren door hun lachwekkend tricolore Belgo-patriotisme.
Oud 20 december 2011, 18:55   #612
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch wat ernstig blijven.Schiltz zal dat zo maar niet zeggen. Hij zegt dit omdat hij dit voor zeker weet en dit ook zo aanvoelt. En zeker niet uit rancune. Daar was de man veel te wijs en te oud voor geworden. Het interview greep plaats enkele jaren voor zijn dood (Schiltz stierf in 2006). Hij heeft het natuurlijk niet over de doorsnee NVA-kiezer, maar wel over de stichters en de harde kern, kortom zij die het voor het zeggen hebben. Hij spreekt ook over 'besmetting' van de NVA door dit twijfelachtig gedachtengoed. Meer zegt hij niet, maar elk goed verstaander heeft niet veel meer woorden nodig om te verstaan wat hij bedoelde.
Schilz is dood en begraven en was zeker niet onfeilbaar. Zijn mening was ook maar één mening en uit welk nest hij ook mocht komen het was van zijnentwege crapuleus dergelijk discours te houden. Als N-VAer voel ik mij zeker niet aangesproken.
Oud 20 december 2011, 19:42   #613
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sauwens is van hetzelfde kaliber als Broeder Bracke: een opportunistje. En daarom zit hij bij de CD&V. Maar ondertussen heeft hij al vies spijt van deze keuze.
Hij had beter voor O-VLD gekozen zoals zijn 'vriend Edje Somers', de vastgoedmagnaat?? hahahahahahaha

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 20 december 2011 om 19:43.
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2011, 19:42   #614
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Schilz is dood en begraven en was zeker niet onfeilbaar. Zijn mening was ook maar één mening en uit welk nest hij ook mocht komen het was van zijnentwege crapuleus dergelijk discours te houden. Als N-VAer voel ik mij zeker niet aangesproken.
Wijlen H. Schiltz had het dan ook niet over mensen zoals u. U moet goed luisteren wat hij zegt.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 december 2011 om 19:48.
Oud 20 december 2011, 19:44   #615
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wijlen H. Schiltz had het dan ook niet over mensen zoals u. U moet goed luisteren wat hij zegt.
En dan? Zelfs al had hij gelijk... (wat helemaal niet is)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2011, 19:48   #616
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
U ontkent toch niet dat hij daar aanwezig is geweest.
En als volwassen man overigens. Als u denkt dat zijn gedachtengoed is aangepast dan bent u goedgelovig.
Ik stel hierbij vast dat u een CD&V er bent.
Moest hij bij N-VA zitten dan zou dit argument van u gekomen zijn
Niet echt consequent van u.
Oud 20 december 2011, 19:54   #617
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Wijlen H. Schiltz had het dan ook niet over mensen zoals u. U moet goed luisteren naar wat hij zegt.
De praat van een gefrustreerd persoon interesseert me gewoon niet. Vooral ook omdat het niet klopt. Ik zie geen Karel Dillen figuren bij de N-VA.
U typt ook niet zonder fouten he meneertje. Dus hou ermee op anderen te corrigeren tot je zelf totaal zonder fouten bent.
Oud 20 december 2011, 20:03   #618
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
De praat van een gefrustreerd persoon interesseert me gewoon niet. Vooral ook omdat het niet klopt. Ik zie geen Karel Dillen figuren bij de N-VA.
U typt ook niet zonder fouten he meneertje. Dus hou ermee op anderen te corrigeren tot je zelf totaal zonder fouten bent.
Wat is fout aan 'luisteren naar'?
Oud 20 december 2011, 20:11   #619
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is fout aan 'luisteren naar'?
Niks, maar als ik u was zou ik uw posts eens nakijken want het woordje "naar" is daar niet aanwezig.
Tussen haakjes ik had mij in een eerder post verontschuldigd omdat ik uw post verbeterde, dat was in de draad over BDW op RTL waar u aanhaalde dat in elke zin van hem een fout stond. Ondanks dat mijn correctie op u dan in feite volledig on topic was, heb ik mij toch verontschuldigd.
Maar u blijft de verongelijkte gefrustreerde uithangen. En ik roep u nogmaals op om daarmee te stoppen. Want u bent niet zonder fouten, dat is hier kwasi niemand.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 december 2011 om 20:20.
Oud 20 december 2011, 20:14   #620
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Niks, maar als ik u was zou ik uw posts eens nakijken want het woordje "naar" is daar niet aanwezig.
Tussen haakjes ik had mij in een eerder post verontschuldig omdat ik uw post verbeterde, dat was in de draad over BDW op RTL waar u aanhaalde dat in elke zin van hem een fout stond. Ondanks dat mijn correctie op u dan in feite volledig on topic was, heb ik mij toch verontschuldigd.
Maar u blijft de verongelijkte gefrustreerde uithangen. En ik roep u nogmaals op om daarmee te stoppen. Want u bent niet zonder fouten, dat is hier kwasi niemand.
U bent indertijd begonnen met te wijzen op taalfouten. Nu krijgt af en toe lik op stuk. Net als de andere betweter Quercus.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be