![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ken zelfs mensen, waar de vrouw minder dan 10 jaar gewerkt heeft en haar rechtmatig pensioen voor die 10 jaar laat vallen, omdat ze anders, door de samenvoeging van de twee door de hogere aanslagen minder hebben dan nu. Trouwens hoeveel werkenden, vooral uitzendkrachten zouden tekenen voor 1400 € netto per maand? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Je weet toch dat jouw geld voor een deel belegd word? Als pensioenkassen, zowel eerste peiler als tweede peiler, wereldwijd nu een rating zouden krijgen denk ik dat ze allemaal een rating BB- zouden krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is niet zoiets als die fameuze 1% versus de 99%; da's gewoon pure marketing. Maar als het je happy maakt: met de "werkende" mensen moet je niet lachen. Met de klagers en zagers en met zij die vinden dat het anderen hun grootste plicht is om hun te onderhouden, daar mag je heel zeker mee lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Natuurlijk voor u zal kinderarbeid wellicht iets zijn..van "bad luck"...Geboren op verkeerde plaats zeker?
Maar ge vooral in jezelf geloven he' ...en de kansen grijpen die zich voordoen!! Gij hebt teveel steve jobs gegeten
![]() |
#69 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Repartitie werkt enkel in een piramide systeem. Dat is er niet. Citaat:
Citaat:
Maar verwacht niet dat ik genuanceerd reageer wanneer jij very bluntly ongenuanceerde stellingen neerploft. Citaat:
Maar om jouw logica te volgen, iedereen binnen het bedrijf heeft zijn welvaart ook mede aan mij te danken. Dus dat levelt zich sowieso uit. Citaat:
"Rechtvaardigheid" is ook al zo'n stropop zonder inhoud. Wat jij rechtvaardig vindt, vind ik niet per se rechtvaardig en vice versa. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je haalt wat geld uit de schatkist, je geeft daarvan een stuk aan een ambtenaar en de rest steek je terug in de schatkist onder de noemer "belasting". Netto gaat er nog steeds uit die schatkist uit. De belastingen op dat ambtenarenloon zorgen niet voor een inflow van cash in de schatkist; de facto dragen ze dus niet bij , ze kosten enkel. Anders mag je me gerust eens uitleggen met welk geld Belgie zijn ambtenaren gaat betalen als iedereen ambtenaar wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Voorlopig toch.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
The irony... ![]() Citaat:
![]() La vie appartient �* ceux qui osent, niet aan de klagers die enkel naar anderen kunnen kijken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als het aan jouw had gelegen hadden we dat zeker niet gehad...
![]() |
#74 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En trouwens je moet zo ver nog niet gaan zoeken...ga hier in Belgie maar eens rond bij de mensen die in armoede leven door een zware ziekte of handicap... wat had je daar meegedaan? Ook Bad luck????????
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb zowat 60 mensen in totaal in mijn teams, waarvan sommigen zelfs in België, en elk van hen verdient meer dan hun peers, elk van hen werkt graag voor me en elk van hen krijgt ook naargelang hun performance de juiste beloningen van me. Geen één van hen houdt er echter zo'n whining attitude op na, en diegenen die dat wel doen, die blijven zelden plakken. Dus ja hoor, ik zorg er voor dat mensen zeker hun West-Europese levensstijl niet kunnen behouden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Jij noemt dat whining ik noem het mededogen...
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Mededogen waar vooral anderen voor moeten bijdragen is weinig meer dan plat opportunisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 22 Jaar geleden reed ik mijn kameraad naar school en werden we omver gereden door een vrachtwagen.
Ik kwam er vanaf met een hersenschudding mijne maat had minder geluk en leeft sindsdien met een verlamde linkerarm. Je kan zeggen wat je wil...maar voor die mensen is de welvaartstaat een redding.
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() So?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Banneling
|