![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1781 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar uw fietst er lekker omheen en zegt dan achteraf dat dit uw mening is. Bovendien wordt op een gesloten vraag niet geantwoord met een mening, maar met een 'ja' of een 'neen'. Maar dat is blijkbaar te confronterend voor u. Te confronterend met uw eigen inconsequentie. U kiest liever voor een methoden waarbij we geen sikkepit vooruit raken, omdat je weet dat 'vooruit raken' in bepaalde discussies, nadelig is voor jouw standpunt. En daarom blijf je liever verwijtend, ter plaatse staan trappelen. En ik ben lang niet de enige die dat ziet, zegt en aanklaagt bij u. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 januari 2012 om 08:02. |
|
|
|
|
|
|
#1782 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alhoewel ik u er van verdenk zelfs dat te betwisten. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#1783 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik vind dat ik afdoend heb geantwoord. Het komt aan mij toe, en enkel aan mij om te bepalen wat mijn mening is. Als uw mening mij niet gevalt, dan is dat pech, en dan kunt ge er misschien verder andere vragen over stellen, maar blijven lieten dat er niet is geantwoord is al evenmin een eerlijke discussie. Dus veeg eerst eens voor eigen deur eer ge anderen daarop wijst. Citaat:
Remember, enkel met JA of NEE antwoorden hé. Ge ziet, op niet alle vragen kunt ge met JA of NEE antwoorden. Sommige vragen hebben meer nodig, zo ook die van diego.
|
|
|
|
#1784 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#1785 | |
|
|
Citaat:
Iemand die eerlijk wenst te discussiëren stelt dan de vraag 'waar heb ik u mis begrepen'. Iemand die niet eerlijk wenst te discussiëren vlucht in woordspelletjes zoals gij.
|
|
|
|
#1786 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik probeer het nog eens uit te leggen -meer voor de meelezer dan voor u- alhoewel u dat niet waard bent volgens mijn mening. Als ik u vraag of volgens uw mening met een telefoon kan telefoneren en u antwoordt daarop dat men met een telefoon ook iemand de kop kan mee inslaan, dan heb je welliswaar gereageerd op de vraag, evenwel zonder deze te beantwoorden. Want uit uw reactie valt niet op te maken of men volgens uw mening met een telefoon kan telefoneren of niet. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen dacht ik? En dat mag u nog 100 keer zeggen dat uw reactie uw ongezouten mening weergeeft en er niemand is die dat in uw plaats mag doen,... dat doet helemaal niks ter zake. De vraag blijft staan omdat ze niet beantwoord werd. Uit uw reactie valt immers niet op te maken of men nu met een telefoon kan telefoneren of niet. En dat is wat u constant doet als u met vragen wordt geconfronteerd, waarvan het antwoord op uw inconsequentie zou wijzen. In dit specifiek geval was de vraag: Uw reactie daarop:"Kun jij dan hier dan eens kijken, of er al dan niet racistische en/of discriminerende teksten in de koran staan ? De vraag was echter niet op welke manier u de meeste godsdiensten bekijkt. Dat interesseert ons geen bal. Daar wordt wat anders gevraagd.Ik bekijk de meeste godsdiensten op dezelfde manier op dat vlak. En dat wordt je ook gezegd door verschillende forummers. Kijk maar hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1917 en hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1933 En dat begint u te lullen over dat niemand in uw plaats het over uw mening mag hebben, gepaard met uw mantra in de trend van "het is niet omdat het antwoord u niet aanstaat, dat het geen antwoord is,... enz". En nog wat later, gaat u zeggen dat men niet beleefd meer is en u persoonlijk aanvalt en daarom geen antwoord meer wil geven. The point is, dat u weigert eerlijk te discuteren. U weigert tegemoet te komen aan de vragen van uw discussiepartners, omdat de antwoorden, uw politieke mening in diskrediet zouden brengen. En dat kun je niet hebben. Je doet het zo veel en zo uitgesproken dat het voorspelbaar is geworden. Ik heb het dan ook voorspeld en die voorspelling is volledig uitgekomen. kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1915 Maar moest iemand je vragen om eens de punten te duiden uit het VB-programma die volgens jou racistisch zijn,...ho maar... ... daar zou je niet omheen fietsen, maar in geuren kleuren linkjes en zelfs met foto's illustreren. Vandaar dat je niet verwonderd moet zijn, dat er gezegd wordt dat je niet eerlijk discuteert. Confronterende vragen ga je steevast uit de weg. Het is jou niet om een eerlijke discussie te doen. Het is jouw niet om de waarheid te doen. Waar het u om gaat is het verkondigen van uw politieke mening. De rest interesseert je niet veel. Dat is mijn ongezouten gefundeerde mening. Paulus. |
||||
|
|
|
|
|
#1787 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ook daarin ben je dus oneerlijk, want je noemt dingen een drogreden, met name stropop, terwijl ze dat niet zijn, om niet op de argumentatie te moeten ingaan. Ik heb al gepoogd om daar in alle sereniteit eens met jou over te praten. Uitendelijk liep je weg. Dit was het laatste daarover: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=663 Citaat:
Citaat:
En zoals reeds verschillende keren aangetoond, ben ik het niet die welbewust het woordje "stropop" verkeerd gebruik om er vantussen te muizen. Laten we dus maar in het midden laten wie hiet 'woordspelletjes' speelt. Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#1788 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wij hebben onze conclusies al lang getrokken. Gewoon negeren zodra ze beginnen trollen. |
|
|
|
|
|
|
#1789 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mooi voorbeeld is hallal vlees. Dat is niet alleen eigen volk eerst maar eigen volk alleen. Het dier mag immers alleen door een moslim geslacht zijn. |
|
|
|
|
|
|
#1790 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1791 |
|
Minister-President
|
ik heb je voor een paar momenten au serieus genomen, jammer genoeg ontaarde dit weeral in woordspelletjes van jouw kant om toch maar de discusie te verzanden. (ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat je niet serieus wilt genomen worden door die copy-paste reply, maar soit)
mijn les is geleerd, jou moet ik niet meer serieus nemen.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 16 januari 2012 om 11:28. |
|
|
|
|
|
#1792 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
bedoel je niet Mo'ke?
|
|
|
#1793 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar blijkbaar willen sommigen er dan toch nog op ingaan, mij best maar dan niet meer komen zeuren wanneer het uit de hand loopt! |
|
|
|
|
|
|
#1794 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
copy-paste replay? Hmm, ik weet nog altijd wat ik zelf schrijf hoor. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 januari 2012 om 12:55. |
|
|
|
|
|
|
#1795 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1796 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Drogreden? Omdat er ook moslima's zijn die voor hun hoofddoek kiezen? Moet dit een argument voorstellen??? Wat verandert dit aan het gedachtengoed waar de hoofddoek voor staat??? Niets, en inplaats van te beweren dat anderen naast de kwestie reageren, kunt u u misschien eens eerst wat verdiepen in de positie van vrouwen onder islam wereldwijd, alvorens hier uitspraken te doen die nergens op slaan of over gaan. De hoofddoek is de bevestiging van de ondergeschiktheid van vrouwen aan mannen,hoe je denkt dat weg te wuiven met argumenten moet ik eerst nog zien. |
|
|
|
|
|
|
#1797 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, is dat eigenlijk niet hetzelfde?
|
|
|
#1798 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met deze post ben ik het in ieder geval volkomen eens.
|
|
|
|
#1799 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1800 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar Westerse mannen en vrouwen weten dat zonder die hoofddoek ook. Wij hebben die bevestiging niet nodig.
|
|
|