![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13741 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de topictitel staat duidelijk dat het over de ergernissen gaat die door de allochtonen (Achmed's) veroorzaakt worden! De ergernissen over autochtonen (Jantjes) zijn hier niet aan de orde. Sleur ze er dan ook niet bij als je een correcte gestroomlijnde discussie wenst. Trouwens in dit topic is discussie helemaal niet aan de orde. Het gaat hier over redenen waarom mensen iets tegen de Achmed's hebben. Ofwel som je die hier op, ofwel, als je geen ergernis over de allochtonen koestert, is je bijdrage van nul en generlei waarde. Maar lever ze gerust hoor, op een waardeloze post min of meer komt het niet aan.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 28 januari 2012 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13742 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13743 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Men ergert zich aan Ahmed die .... Citaat:
Dit topic is enkel bedoeld om haat te zaaien. Ik juich het toe dat jij zo eerlijk bent. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13744 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En ik heb het niet over iedere ahmed. ik gaf redenen waarom sommige mensen sommige Ahmeds niet zo leuk vinden. Het feit dat je een zijsprong maakt en andere dingen sleurt betekent dat in jouw zienswijze, geen ambetante ahmeds rondlopen. Mss bent u zelf wel één ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13745 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou verwachten dat ze dan iets krijgen tegen alle doppers. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13746 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag dat dan niet? Citaat:
What's your problem with that?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 28 januari 2012 om 16:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13747 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13748 | |
Banneling
|
![]() Kan men dat dan tenminste eerlijk toegeven?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13749 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar echt geen probleem mee.
Ik dacht vroeger oprecht dat het met de immigratie uit Afrika en de Oostbloklanden zo een vaart niet zou lopen, maar nu heb ik er hoe langer hoe meer ergernissen over. Mag het ff? Dank bij voorbaat.
![]() |
![]() |
#13750 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook suc6 met het proberen vergelijken van een cafeuitbater en apotheker met een drugsdealer. Ik vraag me af wat je dan eigenlijk wil? Dat drugsdealers een apotheek mogen openen eb dat ze allemaal heroine en cocaine mogen verkopen of dat alle cafe's en apothekers moeten gaan sluiten. Suc6 met wat je hiermee wil bereiken. Voor de rest is deze discussie in DEZE topic afgesloten voor mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#13751 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is in deze discussie niet aan de orde.
![]() |
![]() |
![]() |
#13752 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze geven het gewoonlijk een draai. Idem voor het doel van dit topic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13753 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De cognitieve dissonantie daaromtrent, verwart sommigen tijdelijk. Het is gewoon veel simpeler om rechtuit je ergernissen onder ogen zien en te uiten. Dat maait alle grond onder de voeten van de poco's weg, want hun enige 'sterkte' is het inspelen op kuddegeest en menselijk opzicht. Eens je daar niet langer gevoelig voor bent, dan verliezen ze alle grip op je denken en redeneren. Het is ook interessant om te onderkennen hoe de poco's hun bescheten ideologie in vele geesten konden planten door het vocabularium te kapen, zoals ze met een term als racist en racisme deden: al wat in het multiculturele plaatje niet paste werd afgedaan als racisme, en de verspreider van de boodschap was een racist. Maar het is uitgewerkt. De geladenheid van het verwijt racist is uitgehold, hoe langer hoe minder mensen malen er nog om en halen de schouders op wanneer hun voor de zoveelste maal het mantrische racisme-etiket opgeplakt wordt. De poco's hebben het gewoon te ver gedreven in hun onderschatting van de mensen met gezond verstand, en in de waan dat hun ideologie eeuwig stand ging houden. Times are changing, en de echte racisten, de neo-racisten die rechtsongelijkheid preken voor hun zogezegde beschermde groepen, worden stilaan ontmaskerd en hun inkonsekwenties, en anti-democratische en totalitaire wanen worden genadeloos blootgelegd.
![]() |
![]() |
![]() |
#13754 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijkers met grote koppen! Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13755 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13756 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarom ontkent men in alle toonaarden dat men enkel geïrriteerd is door Ahmed die aan de dop staat, terwijl men hier niet piept over Jan die aan de dop staat. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13757 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben ook iets tegen allochtonen die beweren dat ze omwille van hun godsdienst alleen vlees mogen eten die racistisch onze vlaamse beenhouwers en vlaamse slachthuizen in discrediet brengen. wij zeggen dat dit pure vorm van reverse racisme is. Bovendien als ze met 10% zijnn, moet dit noodzakelerijkerwijs leiden tot 20% tewerkstelling in die branche volgens mij. Ik wacht met plezier dit onderzoek af die aantoont dat door die regel de tewerkstelling in de vleessector groter is dan de autochtone tewerkstelling. Dit zou bewijzen dat mijn economische redenering daarover klopt, en zou inderdaad de omgekeerde discriminatie en het effect ervan bewijzen. Terug het hypocriete die erafdruipt versus onze wetenscha^ppelijke aanpak heeft geen naam. We hebben ook iets tegen allochtonen die beweren dat onze banken geen saria-waardige investeringen of fondsen kunnen maken; We zijn niet tegen de sariaprncipe dat je niet investeert als bank in risico's, maar een fonds van een KBC op dezelfde wijze geconstrueerd is in principe identiek en daar hebben we dan wel iets tegen dat ze nu gaan eisen dat ze sariabanken hebben We hebben ook iets tegen allochtonen en kerksubsidies die ze vangen. Voor mij mag de volledige kerk een 'self supporting' principe krijgen, en een kirchenstauer vind ik persoonlijk een summum van responsabilisering van de kerkelijke budgetten. Wij zien niet in waarom je u zou bezighouden met iets dat economisch verspilling is verder te subsidieren; Duw die handel maar volledig in de grond, bezuinig maar dat miljard, het kan maar positief eindigen op de begroting. DIe gebouwen moeten we maar voor andere dingen gebruiken, capité. We hebben ook iets tegen allochtonen die zo zwart markten organiseren, in getto achtige oude fabriekspanden, en daar in kamorra stijl de politie weginitimideren. IK dacht d |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13758 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben ook iets tegen allochtonen die beweren dat ze omwille van hun godsdienst alleen vlees mogen eten die racistisch onze vlaamse beenhouwers en vlaamse slachthuizen in discrediet brengen. wij zeggen dat dit pure vorm van reverse racisme is. Bovendien als ze met 10% zijnn, moet dit noodzakelerijkerwijs leiden tot 20% tewerkstelling in die branche volgens mij. Ik wacht met plezier dit onderzoek af die aantoont dat door die regel de tewerkstelling in de vleessector groter is dan de autochtone tewerkstelling. Dit zou bewijzen dat mijn economische redenering daarover klopt, en zou inderdaad de omgekeerde discriminatie en het effect ervan bewijzen. Terug het hypocriete die erafdruipt versus onze wetenscha^ppelijke aanpak heeft geen naam. We hebben ook iets tegen allochtonen die beweren dat onze banken geen saria-waardige investeringen of fondsen kunnen maken; We zijn niet tegen de sariaprncipe dat je niet investeert als bank in risico's, maar een fonds van een KBC op dezelfde wijze geconstrueerd is in principe identiek en daar hebben we dan wel iets tegen dat ze nu gaan eisen dat ze sariabanken hebben We hebben ook iets tegen allochtonen en kerksubsidies die ze vangen. Voor mij mag de volledige kerk een 'self supporting' principe krijgen, en een kirchenstauer vind ik persoonlijk een summum van responsabilisering van de kerkelijke budgetten. Wij zien niet in waarom je u zou bezighouden met iets dat economisch verspilling is verder te subsidieren; Duw die handel maar volledig in de grond, bezuinig maar dat miljard, het kan maar positief eindigen op de begroting. DIe gebouwen moeten we maar voor andere dingen gebruiken, capité. We hebben ook iets tegen allochtonen die zo zwart markten organiseren, in getto achtige oude fabriekspanden, en daar in kamorra stijl de politie weginitimideren. IK dacht d |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13759 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13760 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is een levensgroot verschil. En dan nog: who cares, dan is het maar racisme. Trouwens als jullie poco's de hele allochtonengroep als kansarmen beschouwen, die moeten voorrechten krijgen en positief gediscrimineerd worden, op basis van een paar gevallen die misschien weldegelijk kansarm zijn, dan beantwoordt dat evengoed aan jouw poco-definitie van racisme. Het ergste daarvan is dat dit neo-racisme dan niet eens bij ideetjes blijft... Citaat:
Ik verberg zelfs niet dat ik me aan bijna alle Achmeds hier aanwezig erger, om uiteenlopende redenen. Citaat:
Waar is het gezond verstand van de poco's wanneer ze alle allochtonen als kansarm beschouwen en gaan bevoorrechten omwille van een paar individuën? Citaat:
Omdat ze voor het merendeel waar zijn.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 29 januari 2012 om 09:29. |
|||||
![]() |
![]() |