![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En wat is dat, een nazische land? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nooit gedacht dat het correcte gebruik van het "onzijdig lidwoord" nog als het equivalent van "schild en vriend" zou dienen. |
|
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
moest je wat slimmer geweest had je een paar andere posten van mij overgelopen en gezien dat ik een tsjetsjeen ben (van duitse en joodse oorsprong) en ik heet spijtig voor u misschien, inderdaad alain, dat komt door dat in de jaren 70-80 was die acteur erg populair bij ons; ![]() Citaat:
"Those who occupy their minds with small matters, generally become incapable of greatness." Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 20 maart 2012 om 12:17. |
||
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel uw mening, hoezo Nazi land? |
|
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo te horen hoeven de progressieve Marokkanen - je weet wel, diegene die protesteren tegen dergelijke achterlijke gebruiken - niet op jouw steun te rekenen. Het is blijkbaar veel leuker om regelmatig en vrijblijvend wat "racist" en "lijkenpikker" te krijsen. Weet je wat? Laat een verdere repliek maar zitten. Het hoeft al niet meer.
![]() |
#210 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=aMoBsgJmOJw http://nl.wikipedia.org/wiki/Blood_%26_Honour Ik persoonlijk denk ik niet dat belgie nazi land is, maar volgens de sommige gebruikers hier is het zo, want als in marokko een bepaalde groep islamieten bestaan is volgen hun een achterlijke land met achterlijke cultuur.
"Those who occupy their minds with small matters, generally become incapable of greatness." Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 20 maart 2012 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
#211 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moeten we na een vergelijking met de situatie in Engeland de gebeurtenis in Marokko relativeren? Bedoel je dat de Britse vrouwen 'niet minder achterlijk' zijn dan de Marokkaanse vrouwen die meisjes de schuld geven van verkrachtingen? Hoe kan je zo dom zijn. Met je flutbericht over een flutenquête wil je de aandacht weer eens afleiden van het onderwerp. Dat is je tactiek als actief lid van de moslim-doofpottenbrigade. Het ene belachelijke argument na het andere moet je hier posten. Walgelijk gewoon. Laatst gewijzigd door Piero : 20 maart 2012 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
#212 |
|
![]() Ik veronderstel dat hij geïnterneerd is in een concentratiekamp in de Ardennen en dat hij wanhopig zoekt naar een manier om te ontsnappen. Logisch toch?
|
![]() |
![]() |
#213 | |||
Banneling
|
![]() Wat wil je weten?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel sommigen dat nu eindelijk zelf beginnen inzien. Jammer dat hier nog stomme kiekens rondlopen die het wel proberen minimaliseren. |
|
![]() |
![]() |
#217 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil aantonen dat hier geoordeeld wordt met 2 maten en gewichten. Zo'n mentaliteit bij Marokkanen wordt een achterlijke cultuur genoemd. Eenzelfde mentaliteit bij Britten, wordt heel anders beoordeeld; wordt zelfs in twijfel getrokken. Laatst gewijzigd door artisjok : 20 maart 2012 om 14:24. |
|
![]() |