Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 20 maart 2012, 10:57   #201
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
en nu worden ze verplicht om hoofddoeken, niqaabs, soepjurken en gehaakte mutsjes te dragen! een ware schande nietwaar?
In Marokko? Neen.
artisjok is offline  
Oud 20 maart 2012, 11:23   #202
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
In Marokko? Neen.
in marokko niet! in Brussel en in Antwerpen tiens. En in Parijs, Londen, Amsterdam, Rotterdam en Marseille of Berlijn....

waar dacht je dat ze gingen gedeporteerd worden? Toch niet in Marokko?
Cynara Cardunculus is offline  
Oud 20 maart 2012, 11:36   #203
de lul van mo
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alain_bergmann Bekijk bericht
in belgie zijn er veel nazi's en racisten moeten wij dan belgie ook als nazische land beschamen?
Volgens mij noem jij niet alain, maar yussuf, ahmed, moestaffa of zo. Je bent alleszins geen geboren vlaming. Jouw schrijfstijl verraadt dat. Misschien moeten we maar ruilen van nick?

En wat is dat, een nazische land?
de lul van mo is offline  
Oud 20 maart 2012, 11:43   #204
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de lul van mo Bekijk bericht
Volgens mij noem jij niet alain, maar yussuf, ahmed, moestaffa of zo. Je bent alleszins geen geboren vlaming. Jouw schrijfstijl verraadt dat. Misschien moeten we maar ruilen van nick?

Alaintje denkt in "Allo Allo" mee te spelen.... "ssst... it is I, Mohammed Leclerc"

Nooit gedacht dat het correcte gebruik van het "onzijdig lidwoord" nog als het equivalent van "schild en vriend" zou dienen.
Oud 20 maart 2012, 11:54   #205
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
in marokko niet!
Wat zit jij dan te zwanzen.
artisjok is offline  
Oud 20 maart 2012, 12:10   #206
alain_bergmann
Partijlid

alain_bergmann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de lul van mo Bekijk bericht
Ik heb hier nergens getypt dat ik vlaming ben en de reden waarom ik altijd bij ons of wij zeg als ik belgie bedoel is dat ik ben een nieuwe belg en ik heb geen andere ID als belgisch dus vandaar dat het logisch is dat ik zich positioneer met belgie en onze maatschapij.
moest je wat slimmer geweest had je een paar andere posten van mij overgelopen en gezien dat ik een tsjetsjeen ben (van duitse en joodse oorsprong) en ik heet spijtig voor u misschien, inderdaad alain, dat komt door dat in de jaren 70-80 was die acteur erg populair bij ons;

Citaat:
Nazi land, merci voor verbetering ik doe mijn best in het nederlands!

Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 20 maart 2012 om 12:17.
alain_bergmann is offline  
Oud 20 maart 2012, 12:31   #207
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb hier nergens getypt dat ik vlaming ben en de reden waarom ik altijd bij ons of wij zeg als ik belgie bedoel is dat ik ben een nieuwe belg en ik heb geen andere ID als belgisch dus vandaar dat het logisch is dat ik zich positioneer met belgie en onze maatschapij.
moest je wat slimmer geweest had je een paar andere posten van mij overgelopen en gezien dat ik een tsjetsjeen ben (van duitse en joodse oorsprong) en ik heet spijtig voor u misschien, inderdaad alain, dat komt door dat in de jaren 70-80 was die acteur erg populair bij ons;

Nazi land, merci voor verbetering ik doe mijn best in het nederlands!
Nu welkom dan op het forum, dat uw Nederlands nog niet echt perfect is, lijkt me geen probleem.
Wel uw mening, hoezo Nazi land?
alice is offline  
Oud 20 maart 2012, 12:36   #208
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat zit jij dan te zwanzen.
je hebt gemist dat Mustafa Leclerc verwees naar de verplichte jodensterren precies.
Oud 20 maart 2012, 13:00   #209
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke feiten?
Hou dan tenminste rekening met alle relevante feiten.

Hebben die Marokkanen dan een andere cultuur?
?

Zo te horen hoeven de progressieve Marokkanen - je weet wel, diegene die protesteren tegen dergelijke achterlijke gebruiken - niet op jouw steun te rekenen.

Het is blijkbaar veel leuker om regelmatig en vrijblijvend wat "racist" en "lijkenpikker" te krijsen.

Weet je wat? Laat een verdere repliek maar zitten. Het hoeft al niet meer.
Oud 20 maart 2012, 13:15   #210
alain_bergmann
Partijlid

alain_bergmann's schermafbeelding

Standaard http://www.youtube.com/watch?v=aMoBsgJmOJw

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nu welkom dan op het forum, dat uw Nederlands nog niet echt perfect is, lijkt me geen probleem.
Sommigen kunnen daar niet tegen op het forum.

Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=aMoBsgJmOJw

http://nl.wikipedia.org/wiki/Blood_%26_Honour

Ik persoonlijk denk ik niet dat belgie nazi land is, maar volgens de sommige gebruikers hier is het zo, want als in marokko een bepaalde groep islamieten bestaan is volgen hun een achterlijke land met achterlijke cultuur.

Laatst gewijzigd door alain_bergmann : 20 maart 2012 om 13:16.
alain_bergmann is offline  
Oud 20 maart 2012, 13:24   #211
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit vraagt inderdaad een mentaliteitswijziging.
Helft vrouwen vindt dat schuld verkrachting bij slachtoffer ligt
Meer dan de helft van de Britse vrouwen vindt dat de schuld van een verkrachting bij het slachtoffer zelf ligt. Vooral provocerend dansen, geflirt en sexy kledij vallen in het verkeerde keelgat. Volgens centra die verkrachte vrouwen opvangen, zorgt net dit beschuldigende vingertje ervoor dat veel slachtoffers de misdaad niet aangeven.
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...fer-ligt.dhtml
Het is merkwaardig dat je een enquête betreffende opvattingen over verkrachting in Engeland inbrengt. Wat wil je eigenlijk aantonen? Moeten we het nu gaan hebben over een noodzakelijke mentaliteitswijziging bij 'Britse vrouwen'? Is wat jij over de enquête vertelt voldoende om te weten wat de relevantie is van dit onderwerp voor de rechtspraak in Marokko? Is een enquête onder slechts 'duizend vrouwen' maatgevend voor 'de Britse vrouwen'? Wat zijn 'de Britse vrouwen' precies als we bedenken dat een op de drie inwoners van Londen van buitenlandse ouders is? Wat is het verband tussen een meisje in Marokko dat is verkracht en een mening over schuld aan verkrachting na 'provocerend dansen, geflirt' en 'het dragen van sexy kledij'?

Moeten we na een vergelijking met de situatie in Engeland de gebeurtenis in Marokko relativeren? Bedoel je dat de Britse vrouwen 'niet minder achterlijk' zijn dan de Marokkaanse vrouwen die meisjes de schuld geven van verkrachtingen? Hoe kan je zo dom zijn. Met je flutbericht over een flutenquête wil je de aandacht weer eens afleiden van het onderwerp. Dat is je tactiek als actief lid van de moslim-doofpottenbrigade. Het ene belachelijke argument na het andere moet je hier posten. Walgelijk gewoon.

Laatst gewijzigd door Piero : 20 maart 2012 om 13:25.
Piero is offline  
Oud 20 maart 2012, 13:30   #212
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik veronderstel dat hij geïnterneerd is in een concentratiekamp in de Ardennen en dat hij wanhopig zoekt naar een manier om te ontsnappen. Logisch toch?
Piero is offline  
Oud 20 maart 2012, 13:42   #213
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
?
Wat wil je weten?

Citaat:
Zo te horen hoeven de progressieve Marokkanen - je weet wel, diegene die protesteren tegen dergelijke achterlijke gebruiken - niet op jouw steun te rekenen.
Wat hoor jij zoal?

Citaat:
Het is blijkbaar veel leuker om regelmatig en vrijblijvend wat "racist" en "lijkenpikker" te krijsen.
Racisme en lijkenpikkerij mag toch wel benoemd worden.
Citaat:
Weet je wat? Laat een verdere repliek maar zitten. Het hoeft al niet meer.
artisjok is offline  
Oud 20 maart 2012, 13:49   #214
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Sommigen kunnen daar niet tegen op het forum.
Dat is afhankelijk van de mening die je uit.
artisjok is offline  
Oud 20 maart 2012, 14:03   #215
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Het is merkwaardig dat je een enquête betreffende opvattingen over verkrachting in Engeland inbrengt. Wat wil je eigenlijk aantonen?
Waarom is dit merkwaardig.
Eenzelfde mentaliteit betekent eenzelfde achterlijke cultuur.
artisjok is offline  
Oud 20 maart 2012, 14:03   #216
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als wij dat mogen zeggen dat islam en marokkanen achterlijk zijn puur doordat een stomme kieken heeft een meisje verkracht waarom zouden dan voor het zelfde feiten de westerse cultuur niet achterlijk verklaren, ach ja misschien omdat wij de echte Arische ras zijn?
Nee, omdat veel stomme kiekens dat doen en omdat het maatschappelijk aanvaard is.
Hoewel sommigen dat nu eindelijk zelf beginnen inzien.
Jammer dat hier nog stomme kiekens rondlopen die het wel proberen minimaliseren.
Bobke is offline  
Oud 20 maart 2012, 14:13   #217
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom dat merkwaardig is heb ik juist uitgelegd. Maar het komt jou beter uit je kop in het zand te steken als iets je niet bevalt. Gewoon de aandacht verleggen naar de Britten en een vergelijking trekken die nergens op slaat. Ik zal het nog eens herhalen:

Citaat:
Het is merkwaardig dat je een enquête betreffende opvattingen over verkrachting in Engeland inbrengt. Wat wil je eigenlijk aantonen? Moeten we het nu gaan hebben over een noodzakelijke mentaliteitswijziging bij 'Britse vrouwen'? Is wat jij over de enquête vertelt voldoende om te weten wat de relevantie is van dit onderwerp voor de rechtspraak in Marokko? Is een enquête onder slechts 'duizend vrouwen' maatgevend voor 'de Britse vrouwen'? Wat zijn 'de Britse vrouwen' precies als we bedenken dat een op de drie inwoners van Londen van buitenlandse ouders is? Wat is het verband tussen een meisje in Marokko dat is verkracht en een mening over schuld aan verkrachting na 'provocerend dansen, geflirt' en 'het dragen van sexy kledij'?

Moeten we na een vergelijking met de situatie in Engeland de gebeurtenis in Marokko relativeren? Bedoel je dat de Britse vrouwen 'niet minder achterlijk' zijn dan de Marokkaanse vrouwen die meisjes de schuld geven van verkrachtingen? Hoe kan je zo dom zijn. Met je flutbericht over een flutenquête wil je de aandacht weer eens afleiden van het onderwerp. Dat is je tactiek als actief lid van de moslim-doofpottenbrigade. Het ene belachelijke argument na het andere moet je hier posten. Walgelijk gewoon.
Piero is offline  
Oud 20 maart 2012, 14:16   #218
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoezo, worden die Britse vrouwen ook verplicht met hun verkrachter te huwen en is dat daar ook wettelijk geregeld ?
Bobke is offline  
Oud 20 maart 2012, 14:21   #219
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom dat merkwaardig is heb ik juist uitgelegd. Maar het komt jou beter uit je kop in het zand te steken als iets je niet bevalt. Gewoon de aandacht verleggen naar de Britten en een vergelijking trekken die nergens op slaat. Ik zal het nog eens herhalen:
Don't feed the troll
Bobke is offline  
Oud 20 maart 2012, 14:24   #220
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, ik wens niet de aandacht te verleggen naar de Britten.
Ik wil aantonen dat hier geoordeeld wordt met 2 maten en gewichten.
Zo'n mentaliteit bij Marokkanen wordt een achterlijke cultuur genoemd. Eenzelfde mentaliteit bij Britten, wordt heel anders beoordeeld; wordt zelfs in twijfel getrokken.

Laatst gewijzigd door artisjok : 20 maart 2012 om 14:24.
artisjok is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be