![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8921 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() stardancerblackhole aka Pindar.
Een stardancerblackhole2 werd net aangemaakt en prompt verbannen.
#8922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#8923 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, hij is inmiddels weer onder ons.
Onder ons of Boven ons, het is maar hoe je het bekijkt. EDIT: de moderatie is hypersnel vandaag! SoAboveSoBelow is ook al verbannen. Drie Pindar's op één dag weg (en de dag is nog lang).
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 30 maart 2012 om 13:39. |
![]() |
![]() |
#8924 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens... Wordt hier dan toch nog gemodereerd?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#8925 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/member.php?u=22936
![]() |
#8926 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8927 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8928 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#8929 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vraag ik me ook af. En Carlgustaaf... En hoe het komt dat Björn na zijn elfendertigste ban nog steeds mag terugkomen... En waarom sommige eigenzinnigaards ongestraft iedereen de huid mogen blijven volschelden.
![]() |
![]() |
#8930 |
Banneling
|
![]() Het wordt hoogtijd dat sommige forummers zelf geband worden...
Lees het volgende http://forum.politics.be/showthread.php?t=153381 Klopjachten/banpogingen/valse meldingenWat mij als nieuweling opvalt dat is dat het steeds extreem-linkse leden zijn die iemand geband trachten te krijgen. Artisjok schijnt bij die kleuters torenhoog uit te steken... Wat gaat dat worden als haar partijtje aan de macht mag deelnemen. ![]() . Laatst gewijzigd door fantoom : 2 april 2012 om 19:03. |
![]() |
![]() |
#8931 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#8932 |
Burgemeester
|
![]() bij de wielrenners waarschijnlijk
|
![]() |
![]() |
#8933 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8934 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8935 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8936 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen idee. Pindar heeft het nadeel dat hij door zijn waarlijk unieke "gedachtegoed" en discussie-"stijl" meestal na één post herkend wordt.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 april 2012 om 07:32. |
|
![]() |
![]() |
#8937 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/member.php?u=22953 http://forum.politics.be/member.php?u=22938 Ach ja. Er is weinig dat je kunt doen in bepaalde gevallen, IP-adressen bewijzen niet altijd iets (gemakkelijk te omzeilen); het enige wat je kunt verwachten is dat de gebruikers in kwestie niet geheel "schizofreen" zijn en uiteindelijk zullen vervallen in hun "gebruikelijke" gang van zaken waarop ze op hun beurt geband worden.
![]() |
![]() |
#8938 |
Banneling
|
![]() ToucheTabe, verdwenen na 6 posts
|
![]() |
![]() |
#8939 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 4 april 2012 om 06:34. |
||
![]() |
![]() |
#8940 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou "enkele maanden" ook geen redelijke termijn meer zijn voor het behandelen van een melding? |
|
![]() |