![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.dhnet.be/infos/faits-dive...un-gentil.html Hij is bovendien nog bij zijn moeder gedomicilieerd, een toffe jongen, dus. Dat hij een mens heeft vermoord, dat is niet erg voor onze racistische regimepers. Het slachtoffer is toch maar van Albanese afkomst. Alexandre zal waarschijnlijk geen gevangenis moeten doen, want de gevangenissen zitten toch te vol. Hij zal drie jaar krijgen, waarvan hij één jaar effectief moeten uitzitten, maar aangezien de gevangenissen vol zitten, nemen ze voor één jaar niemand aan.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat u mij nog wat taaladvies geven? Werkelijk? Nadat u bij uw vorige pogingen zo onherroepelijk door de mand viel?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1003 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1004 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het mijne klopt, floppy. Daar zit het verschil.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1005 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zijn verkiezingen binnenkort, namens Groen! en SP-A, deze jongeman zal snel weer op vrije voeten zijn om een nieuw, progressief leven te beginnen. En 1 avond per week zal hij komen vertellen over z'n zware jeugd, hoe hij dreigde op het slechte pad te raken met die tragische dag, maar nu, met z'n verhaal zal hij andere jongeren behoeden voor dergelijke momenten. Laat dat zijn zonden vergeven, laat niemand nog hem confronteren met het bloed dat hij aan z'n handen heeft kleven...
![]() |
#1006 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1007 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het was naast de kwestie.
![]() |
![]() |
![]() |
#1008 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() right down your alley dus....
![]()
![]() |
#1009 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijlange niet. Wat een absurd idee...
![]() |
![]() |
![]() |
#1011 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. De mestkevers zijn altijd heel slecht in spelling geweest. Zij zijn een smet op het blazoen van Vlaanderen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1012 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat voor een loser ben je dan, als je zo'n zaken persoonlijk neemt, en Raf dan gaat uitschelden voor "arrogant" i.p.v. hem dankbaar te zijn?!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1013 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies! En dat voor mensen die zó hoog oplopen met hun taal...
![]() |
![]() |
![]() |
#1014 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1015 |
Banneling
|
![]() Schattig, een muzelman en een nicht die aan het verbroederen zijn.
![]() Volgend jaar kunnen ze samen in lederhosen naar de 1ste gay parade in Mollahbeek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1016 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb niet alle postings gelezen, er wordt nogal wat gescholden en ik heb geen goesting daar mijn tijd in te steken.
Maar mijn ervaring bij een ongeval met een tram in Antwerpen kan misschien wel een uitleg geven van de reden van de agressie. Ik heb toen geleerd dat een controleur van de Lijn zelf een PV mag opmaken van een ongeval!! Een betrokken partij die zelf de PV mag opmaken van een ongeval was nu niet direct onpartijdig naar mijn gevoel (ik ergerde mij blauw ![]() Paul
Laatst gewijzigd door Paul Nollen : 9 april 2012 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1017 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Donderdag a.s. legt het ABVV alle openbaar vervoer plat tijdens de begrafenis v.d. vermoorde man. De ACV tsjeven doen NIET mee. Waarom niet ??? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1018 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik maak tikfouten. Ik geef dat toe. Nu en dan ook een taalfout. Wat Raf doet, is erg arrogant. Ik geef hem advies om zelf geen fouten te typen, want anders zal het dubbel en dik in zijn gezicht gewreven worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1019 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |