![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Dat kan best een integere, bekwame kerel zijn, maar voorlopig pas ik even voor Turkse prominenten op een lijst...gezien de ervaringen met turkse (inderdaad, eigen volk eerst types) schepenen in limburgse gemeenten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() waarom zou een moslim die de wereld wil inpalmen geen goede tjeef kunnen zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() God o God...ons Vlaanderen heeft nog een lange weg te gaan.
na 4 decennia moslims onder ons te hebben, is het nog steeds "een moslim!" Ik las een tijd terug een artikel. MOORD! BRAND! 90% van Belgische marokanen voelt zich op de 1ste plaats Marokkaan!! (ergens in knack als ik me niet vegis) zet 10 van die jongens op een rij...vraag elke poster van dit forum : "Wat is die jongen?"... 99% zal antwoorden "een Marokkaan". en dan verschieten ze dat die gast zich marokaan voelt ![]() verschiet er maar niet van dat die "Turk" Veli Yuksel...zich waarschijnlijk ook vaak Turk zal voelen. en niet doordat hij nationalistisch is hoor... |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zouden ze een spreuk van moeten moeten maken, misschien eens bond zonder naam bellen.
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem zal ik niet omschrijven omdat je dat misschien niet zou verstaan. Ik zal je daarentegen een voorbeeld geven. Je zet tien leuke Marokkaanse jongeren op een rij, bijvoorbeeld in Molenbeek, bijvoorbeeld op een zonnige lentedag, en je laat daar de dochter van het bekende Groene parlementslid in haar favoriete outfit voorbij fietsen. Wel liefst niet te dicht fietsen, bijvoorbeeld buiten spuw-afstand. En de sacoche aan de andere kant van het stuur. En dan vraag je aan die jongeren "Wat is dat meisje?".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mss vooraleer je oraculeuze gedachten laat vloeien ga je best eens naar Molenbeek en observeer de outfitjes van sommige marokaanse meisjes. Maak dan van elk meisje dat je in rokje ziet wandelen wereldnieuws en kijk naar de gevolgen op fora. moeilijk te vatten dat we anno 2012 ons politiek en zelf sociaal nog steeds laten leiden door jongeren die niet voor politiek gestudeerd hebben, maar blijkbaar meer vat op ons hebben dan de beste voorzitter van een partij. |
|
![]() |
![]() |