![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2601 |
Banneling
|
![]() Echt schandalig arm zijn is !!!!!!
U maar één forumnick kunnen permiteren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2602 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ge niet braaf zijt maak ik er nog zes bij, en komen mijn oude terug. Dan kunt ge nog eens een draad openen tegen het toestaan van dubbelnicks, in K&K Echt arm zijn is... schandalig commentaar: schandalig dat de samenleving dat op grote schaal laat voortduren en zelfs veroorzaakt, natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2603 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door smosty : 18 april 2012 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2604 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() als een burger door media en kostuumdragers als gerespecteerd naar voren wordt geschoven.....kun je er gegarandeerd vanuit gaan dat die de samenleving verfucked dat het een lieve lust is.
![]() |
#2605 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Echt arm zijn is... nooit een keurig apenpakje moeten dragen commentaar: Of mogen dragen, naar keus. Ik heb soms het gevoel, dat een goed geknoopte das een onderling signaal is van de geheime- orde- broeders van "fuck the system" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2606 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2607 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aan je posts is toch duidelijk te merken dat je op zijn minst over enig menselijk kapitaal beschikt, eno. Ik zie niet in waarom het onmogelijk zou zijn om aan een fatsoenlijke job te geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2608 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echt arm zijn is... niet aan een fatsoenlijke job raken commentaar: Het is niet echt erg eenzaam helemaal onderaan. Je ziet daar ook veel mensen met onfatsoenlijke jobs. Het wordt steeds moderner, niet aan een fatsoenlijke job raken. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2609 |
Banneling
|
![]() De persoon achter Smosty is niet arm meer en heeft geen job meer nodig, zelfs geen fatsoenlijke, maar gaat door over armoede vanuit een 12+22=
34 jarige ervaringsdeskundigheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2610 |
Banneling
|
![]() 'wie fraudeert kan grote kadoos kopen'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2611 |
Banneling
|
![]() Echt Arm zijn is…menselijk kapitaal nul zijn
Commentaar: Ontmenselijkende term, menselijk kapitaal. Mensen zijn geen kapitaal, behalve misschien CEO’s met een bonus van 125 miljoen € |
![]() |
![]() |
![]() |
#2612 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is... geen boetes kunnen betalen
Commentaar: en dus in de bak mogen gaan zitten zonder betalen, een voorrecht dat de rijkjes niet hebben. Laatst gewijzigd door smosty : 26 april 2012 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2613 |
Staatssecretaris
|
![]() Zijt blij, vroeger werd ge in servitude verkocht om uw schulden toe voldoen.
Nu krijgt ge gratis kost en inwoon en hoeft ge geen klop te doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2614 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2615 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever lui dan moe zijn, is niet echt als enig menselijk kapitaal te omschrijven...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe lang moet ge daar voor zitten? En kan ik in den bak gaan zitten terwijl ik recup uren op het werk opneem?
![]() |
![]() |
#2617 |
Banneling
|
![]() Dat moet een ambtenaartje ons komen vertellen, aan diegenen die niet aan zulke dikbetaalde sinecure raken (en aan vier PC's om dag en nacht te ... hoe noem je dat... euhhhhh... te <posten>...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2618 |
Banneling
|
![]() Smosty:
Ik ken armen die dag en nacht werken... gratis. Echt arm zijn is... dag en nacht werken, gratis. Commentaar: Anders zouden ze niet arm zijn, natuurlijk. Bedankt voor de inspiratie, Raf Sory, maar nu moet ik mijn eerste sessie van drie keer twee uur doen... Laatst gewijzigd door smosty : 26 april 2012 om 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2619 |
Banneling
|
![]() Echt arm zijn is... nergens een bestuursfunctie bekleden
commentaar: Armen worden nog erger gediscrimineerd dan de homo’s, de kleurlingen en de vrouwen samen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moest eens weten hoe er groooooote zen-meesters geboren worden uit armoede ten gevolge van luiheid! Die mannen kunnen zelfs verschijnen en verdwijnen onder verschillende namen, maar toch dezelfde bagger blijven verkopen. Daar zijn zelfs hier op het forum voorbeelden van.
![]() |
![]() |