![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9421 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=9407 |
||
![]() |
![]() |
#9422 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() @Artisjok,
Gelet op het feit dat jij tot driemaal toe mijn vraag weigert te beantwoorden - tenzij ik op jouw negeerlijst sta - mag ik tot de conclusie komen dat het wel degelijk jijzelf bent op dat forum en dat het wel degelijk jóuw posts zijn? Ik hoop dat je je realiseert dat volgens het forumreglement - datgene waar jij zo graag mee schermt - jij jezelf hebt blootgesteld aan een permanente ban?
#9423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zegt iets in de aard van: Ik heb tegen uw auto gereden , maar het was met de beste bedoelingen , want ik vond het een lelijke auto. Toch zult ge moeten betalen Artisjok. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9424 |
Banneling
|
![]() Is het verboden te posten met dezelfde nick in andere fora?
|
![]() |
![]() |
#9425 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar als dat ander forum wordt gebruikt om gerechtelijke acties te ondernemen tegen Politics.be kan de forummer in kwestie (m/v) wél een permanente ban oplopen op onderhavig forum.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 april 2012 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
#9426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent toch zeker dat het Kiddibul is, hé. Over uitleg gesproken. Weet er al iemand waarom het topic dat Wisord opstartte met als titel 'Standaard Racisme op politics.be' binnen de kortste keren verwijderd werd? Laatst gewijzigd door artisjok : 27 april 2012 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
#9427 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad. Zeg het eens.
Citaat:
Zó overtuigd zijn van De Goede Zaak en dan nog niet eens het lef hebben om dit hier te verduidelijken. Triestige bedoening.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 april 2012 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
#9428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat geen permban is , dan moet men niemand meer bannen. Gespeeld en verloren noem ik dat. |
|
![]() |
![]() |
#9429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ge er iets mee zijt , maar ik wou dat toch wel even medelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Los daarvan, enkel Filosoof acht jullie zo dom en naiëf, dat die dacht dat hij met het smoesje van een "vervalst" account zou wegkomen. |
|
![]() |
![]() |
#9431 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eerlijk gezegd, als iemand rechts en extreem-rechts op dit forum een bal voor open doel had willen geven, een rechtse zou het niet beter gekund hebben. |
|
![]() |
![]() |
#9432 |
Banneling
|
![]() Wat erg.
Alboreto zou beter consekwent zijn en weg blijven als hij alleen maar zijn eigen mening kan verdragen. Hij hoeft uit frustratie niet het project van een ander te vernietigen omdat hij geen onprettige waarheden aankan. |
![]() |
![]() |
#9433 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9435 |
Banneling
|
![]() Zit ze verveeld met haar ontmaskering dat ze een eenvoudige vraag niet durft te beantwoorden?
|
![]() |
![]() |
#9436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9437 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verschillend forummers hebben immers al bevestigd dat de trollerige discussiemethoden van Artisjok aanzetten tot haat. |
|
![]() |
![]() |
#9438 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hebt ge daar een probleem mee?
![]() |
#9439 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verder ben ik graag zeker alvorens enige conclusies te trekken. Vandaar mijn meerdere vragen hieromtrent.
![]() |
#9440 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onmiddellijke verbanning In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties: •dubbelnicks die gebruikt worden om een ban te omzeilen •forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen) •forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie, copy-pastes, spam, eindeloos getrol, etc |
|
![]() |