![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9621 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over wat gaan de laatste vijftien pagina's van deze draad misschien?
![]()
![]() |
![]() |
#9623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9624 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het is alleszins een stuk spannender dan 'The Bold & The Beautiful', nu nog enkel Peter Van Asbroeck als voice-over en we hebben ons eigen Forumsoap.
#9625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is "voice-over" in het Nederlands?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#9626 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik het goed begrijp zijn er hier enkele rechts-extremisten op het forum die samenspannen tegen enkele medeforummers met wie ze discussies als 'vervelend' beschouwen (omdat ze discussiëren en andere standpunten hebben). Het is de bedoeling om die medeforummers, die op compleet propere wijze discussiëren, bij gebrek aan degelijke verdediging van standpunten dan maar buiten te proberen krijgen.
|
![]() |
![]() |
#9627 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#9628 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9629 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1883 |
||
![]() |
![]() |
#9630 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan vind ik dat deze persoon zichzelf als Akira moet kenbaar maken wanneer ze reageert op het forum in discussies, want zo kan onpartijdigheid als moderator behoorlijk in het gedrang komen. Ik hoop dat hier duidelijkheid over komt, zichzelf voordoen als forumlid, terwijl je eigenlijk moderator bent, geeft mogelijkheden meningen waarin je jezelf niet kunt vinden af te straffen, dat kan in mijn ogen niet de bedoeling zijn. We zouden minstens mogen weten dat dit één en dezelfde persoon is. |
|
![]() |
![]() |
#9632 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel bij de vaststelling dat veel forumleden vinden dat u trolt, discussies steevast lamlegt, uitmelkt, verdraait, de focus verplaatst, drogredenen aanhaalt, liegt, en provoceert, en bovendien samen met Alboreto manipuleert om zo reacties te ontlokken die u zonder medeweten van anderen doorgeeft aan instanties onder de verdenking van racistische uitlatingen. Daar, en nergens anders zijn we gebleven en wat hiermee moet gebeuren ligt nu bij de moderatie. Los daarvan bepaal ik zelf hoe ik in het vervolg met u en Alboreto omga, ik vind dit regelrechte Gestapopraktijken die niets te maken hebben met meningverschillen. Ik hoop dat ook andere forumleden daartoe komen om zelf te oordelen, indien een moderatie dit blauw blauw zou laten en zo de vrije mening van forumleden vermoord op dit forum. Maar ik heb er vertrouwen in dat dit niet gebeurt en wacht dus even af. |
|
![]() |
![]() |
#9634 | ||||||
Banneling
|
![]() Kijk Elbow.
Als ik beweringen neerschrijf over jouw gescheld en persoonlijke aanvallen, kan ik daar voorbeelden van geven. Omwille van je gescheld, persoonlijke aanvallen en aanzetten tot ruzie.Je enige verweer hiertegen, is 'de tegenaanval' Maar jij vindt niet één voorbeeld. Jij kan alweer niets aantonen. Ondanks je fanclub. |
||||||
![]() |
![]() |
#9635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat de praktijken waarmee u bezig bent niets meer te maken hebben met de weergave van een mening, maar getuigen van regelrechte heksenjacht op " andersdenkenden" waarbij u al veel te lang ruimte kreeg voor regelrecht getrol wat de meerderheid van vaste forumleden toch doet afvragen waarom u steeds die ruimte blijft krijgen. Hopelijk erkent de moderatie dat uw gedrag ontoelaatbaar is en getuigt van verregaande manipulatie, ik zal hun oordeel eerbiedigen maar bepaal zelf hoe ik met mensen zoals u in discussies verder ga. |
|
![]() |
![]() |
#9636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu de Heilige maagd uithangen terwijl blijkt dat u een kliklijn hanteert naar andere instanties lijkt me bruggen te ver wat getolereerd kan worden. Laatst gewijzigd door alice : 28 april 2012 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
#9637 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9638 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat iedere forummer terecht verwacht dat er opgetreden wordt tegenover medeforummers die als doelstelling hebben via provocerend gedrag een kliklijn te openen, wat de dood van dit forum inhoudt,dus probeer niet van Gestapopraktijken slachtoffer te maken.
|
![]() |
![]() |
#9640 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij kan dat niet weten, want jij negeert mij zogezegd, sedert je in die discussie, over het registreren van factoren bij onderzoek naar criminaliteit, zo uit de bol ging dat de moderatie in posts van jou moest knippen. Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....24#post5329224 Citaat:
Citaat:
Hoeveel dergelijke oproepen heb je al in die richting gepost? Citaat:
|
||||||
![]() |