![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5901 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5902 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Lijkt me ook totaal onmogelijk als je stappen onderneemt die volgens het forumregelement leiden tot een definitieve ban. |
|
|
|
|
|
|
#5903 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ah, dat weer.
Ben al verschillende keren uitgemaakt voor landverrader, dus deze kan er nog wel bij.
|
|
|
#5904 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De moderatie kan nooit mensen op dit forum tolereren waarvan blijkt dat die de intentie hebben hen gerechtelijk te vervolgen . De moderatie is volgens mij nu nog alleen aan het kijken hoeveel koppen er precies moeten rollen. Laatst gewijzigd door Pericles : 29 april 2012 om 17:28. |
|
|
|
|
|
|
#5905 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5906 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#5907 | |
|
|
Citaat:
Ondanks mijn vele vragen heeft niemand me al kunnen vertellen welke forumregel ik heb overtreden. Ik zal het wel vernemen van de moderatie (of niet), we zien wel. En met mijn zelfrespect is niets mis, dank u
|
|
|
|
#5908 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Berouw kan mogelijk uw strafmaat verminderen. |
|
|
|
|
|
|
#5909 |
|
Minister-President
|
oh? uitgelegd? hoe dan? waar? wanneer? in je dromen zeker?
|
|
|
#5910 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/newreply.ph...eply&p=6103735 Hier onder andere. |
|
|
|
|
|
|
#5911 |
|
Banneling
|
Zeer goed opgemerkt dat er idd. geen zinnig mens zou eisen om met een kruisje op op de wekvloer te mogen. Dit wijst overduidelijk aan dat er een groot verschil bestaat in de bedoeling van het dragen van een keukenhanddoek op de kop of van een kruisje. Het kruisje is een sierraad, de kopvod een uiting van je religie.
|
|
|
|
|
|
#5912 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb geen weet van christenen die zich geviseerd voelen omdat zij hun kruisje (als ze er al 1 dragen) moeten afleggen, en er hevige trammelant over maken, tot zelfs gerechtelijke stappen ondernemen om 'n 'uitzondering' voor de 'gelovige' kruisjesdragers te maken. Mèt of zonder kruisje om je hals kan je je job uitvoeren alsook je geloof behouden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#5913 |
|
|
Dat wordt ook helemaal niet gevraagd (tenzij in gevallen van veiligheid).
|
|
|
#5914 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het katholicisme heeft hier eeuwenlang een stempel gedrukt op de cultuur van de Lage Landen. Eeuwenlang. Als atheïst geef ik voorrang aan de cultuur van de Lage Landen. Wie een potpourri wilt van culturele ghetto's kan naar de USA gaan. Het droombeeld van de USA werkt bij mij niet. Dat van Engeland en haar Commonwealth ook niet. Toch niet geplaatst op een kleine oppervlakte als die van België. Het enige wat bewerkstelligd wordt is dat twee kampen scherper en scherper tgo elkaar gaan staan. Wees niet blind voor die evolutie. De grote vraag is dus of godsdienstvrijheid in vraag gesteld moet worden. In principe kan dat niet. Dat weet ik ook wel. En toch stoot ik op die vraag. Omdat de islamculturen een te grote impact hebben op de cultuur van de Lage Landen. Er is een overdosering. Een spreiding. En die overdosering loopt niet evenredig met de integratiewil van de meeste moslimallochtonen. Het is een gemeenschap binnen een gemeenschap. Met die evolutie is niemand gebaat, niemand van beide partijen. Gisterennacht lag ik ervan wakker en ik vroeg me af waarom een uitdeinende godsdienst (die geen deel uitmaakt van de cultuur en historiek van een land) getolereerd wordt terwijl ze haaks staat op de grondwet: disciminatie op grond van geslacht en seksuele aard. Kan dat wel? Pas op: het katholicisme discrimineert in haar kerkelijke structuur ook in extreme mate op grond van geslacht en vaak ook op seksuele geaardheid in België, maar het katholicisme is GEEN UITDEINENDE RELIGIE. Vrouwen hadden al lang de mis moeten opdienen ipv de kerk te kuisen en het altaar te versieren met bloemekes. En hopelijk komt dat er snel van. En voor alle duidelijkheid. Ik maak een verschil tussen Belgen met roots in België en Belgen zonder roots in België. Dat is een verschil van dag en nacht qua dagelijkse communicatie. Enkelingen absorberen de cultuur in slechts enkele jaren. De meesten houden krampachtig vast aan hun cultuur en leven geïsoleerd van de westerse maatschappij. DAT gaat ten koste van de levenssfeer van de mensen van hier. Als ze de middelen hebben verhuizen ze naar dorpen in de omgeving waar er nog geen toevloed is van moslim allochtonen. Wat denk jij hierover? |
|
|
|
|
|
|
#5915 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Uiteraard aanbidt u elk woord van de UVRM. De UVRM laat immers toe dat onze cultuur verkracht wordt door middelleeuws gedachtengoed. |
|
|
|
|
|
|
#5916 |
|
|
Nee.
|
|
|
#5917 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#5918 | |||||||
|
|
Dat is heel breed.
Is het de cultuur van de punker, de veganist, de rastafari, boer Speeltie, Jan modaal, hardcore headbanger, biker, nozem, brozem, bon vivant, ... Er bestaat eigenlijk geen 'Vlaamse cultuur'. België is een smeltkroes van culturen. Vandaar mijn vraag om specifieker te zijn. Citaat:
Citaat:
Voor mij zijn alle godsdiensten gelijk: Niet voor mij, maar zolang ik er geen last van heb mag iedereen zijn ding doen. Citaat:
Enkele experimenten die ik hier al eerder aangehaald heb bevestigen dat trouwens. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als mensen de levenssfeer van anderen negatief beïnvloeden, dan moet daar wel tegen kunnen opgetreden worden, dat wel.
|
|
|
|
#5919 |
|
|
|
|
|
#5920 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zou zover willen gaan om in elke moskee te infiltreren en de speech van elke imam op te nemen. M.a.w. geen kans te laten liggen om de zaken in kaart te brengen. Gewoon in kaart brengen. Wat er gebeurt in het noorden van Nigeria is een ver van mijn bed show. De katholieken worden heel duidelijk 'gevraagd' weg te gaan. Maar waar stopt het? Het noorden is altijd islamitisch geweest. 'Biafra', de vergeten vuile oorlog waar de Engelsen steun hebben gegeven aan de Hausa (derde grootste ethnische groep en moslim). Het zuiden is katholiek. Ik vrees dus voor een nieuwe oude battleground. Soms gebeurt het dat je een mand appelen op de composthoop moet gooien omdat je niet tijdig zag dat er onderaan in de mand een rottende appel lag. De smaak van de goede appels is naar de maan. Op dat tentakelspoor zit ik. |
|
|
|
|