![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10381 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10382 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Multicultuur, ja. Maar niét voor de eigen kindjes. http://www.telegraaf.nl/binnenland/8..._school__.html |
|
![]() |
![]() |
#10383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
allé, toch minder.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#10384 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10385 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Halsema zei eerder in een interview als feministe moeite te hebben met 'allerlei gesluierde vrouwen' die zij op de school van haar kinderen tegenkomt." Maw, mevrouw H. is de islam liever kwijt dan rijk. Ik vraag me af waarom... Mss moeten mevrouw A. en haar lefty partners in crime, deze racistische dame maar eens gaan aanmelden bij het Spionnencentrum. Kwestie van konsekwent zijn. |
|
![]() |
![]() |
#10386 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wilde CC duidelijk maken dat ze niet te klagen heeft van 'de goedertierendheid van de moderatoren'. Ja. Wanneer ze een gepermbande laten terugkeren die eerder na haar zoveelste ban openlijk toegeeft.http://forum.politics.be/showthread....18#post6104218 Maar ik krijg daar nooit een antwoord op van haar. |
|
![]() |
![]() |
#10387 |
Banneling
|
![]() Behoorlijk ziek eigenlijk dat A. hier nog gewoon verder post alsof er niets gebeurd is.
|
![]() |
![]() |
#10388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mij opvalt is dat hooggeschoolde Robinus nog niet doorheeft dat alle partijen (met uitz. van de extremisten van de PVDA) migratie als core theme hebben en dat zijn Vlaams Belang plaatje dus wel blijft hangen. Nu ja het VB blijft handig als criminaliseringstechniek voor diegenen zonder argumenten. Vandaag kondigde Monika Deconinck aan dat ons land wat selectiever moet worden in het toelaten van migranten. Als bekentenis kan dat gelden.Als ex-voorzitter van het grootste ocmw van België heeft zij natuurlijk de meeste ervaring met de "verrijking". Maar zelfs voor de hoogopgeleiden van Groen is migratie big business. Die gaan het laagopgeleid imporkiesvee van de Spa proberen af te snoepen door te gaan mouwfrotten over hoe emanciperend de hoofddoekJES wel niet zijn .... behalve voor de vrouwen van hun eigen volk wel te verstaan. Dat durven ze nog net niet. |
|
![]() |
![]() |
#10389 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De logische conclusie is dat er waarschijnlijk een oorzaak is die zowel vaker tot laaggeschoold zijn als tot Vlaams Belang stemmen leidt, bijvoorbeeld slechter ontwikkelde hersenen, slechtere opvoeding of in een slechte vriendenkring terechtkomen. (Voor de laaggeschoolden onder de Vlaams Belangers vermeld ik het er maar even bij: het gaat over opvallende correlaties, niet over gelijk zijn aan. Het is niet omdat iemand laaggeschoold is of Vlaams Belangstemmer dat die per se minder intelligent is, een slechtere opvoeding gehad heeft of slechtere vrienden heeft.) |
|
![]() |
![]() |
#10390 | |
|
![]() Citaat:
In mijn beroep ben je absoluut verplicht om een bovengemiddelde dosis mensenkennis te ontwikkelen. Ik ben er eigenlijk wel een beetje fier op dat ik haar, zonder de bijzondere achtergrond te kennen, reeds veel eerder heb ontmaskerd als het verachtelijke en walgelijke sujet dat zij is.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 30 april 2012 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
#10391 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Behoorlijk ziek eigenlijk dat je het behoorlijk ziek vindt dat een degelijke forummer nog steeds degelijke reacties schrijft. Behoorlijk ziek eigenlijk, die heksenjacht op 'A.' |
|
![]() |
![]() |
#10392 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#10393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral over jou.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#10394 | |
|
![]() Citaat:
Maar om nu eens terug te komen op m'n eerdere vaststelling, die u hiermee niet beantwoordde: "Als ik uw poco-dogma doortrek, dan zijn dus ook de meeste allochtonen racisten, gezien het gros ervan laaggeschoold is." ... evenzo aangevuld met het blijkbaar onlosmakelijke feit, dat die dan ook slechter ontwikkelde hersenen, een slechtere opvoeding of slechtere vrienden hebben. Klopt dat of niet ? Of is die correlatie alleen relevant, als het fout kiezende Vlamen betreft ? Laatst gewijzigd door Diego Raga : 30 april 2012 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
#10395 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Altijd grappig namelijk om te zien hoe sommige zelfverklaarde kampioenen van de verdraagzaamheid keihard door de mand vallen wanneer het bijvoorbeeld plotseling over ollanders gaat. |
|
![]() |
![]() |
#10396 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10397 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10398 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel intellectueel klinkend gezwets over correlaties, nog meer vooroordelen van "tolerant" links, maar uiteraard geen antwoord op onweldenkende vragen . |
|
![]() |
![]() |
#10399 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En als die laatste alinea de argumentatiewaarde van de voorgaande opheft, dan heeft de correlatie tussen immigranten en criminaliteit ook geen argumentatiewaarde. Besef je dat? Immigranten zijn immers ook niet allemaal criminelen, zoals Vlaams Belangers niet allemaal achterlijk zijn. Edit: Ik ben het er trouwens mee eens dat het geen argumentatiewaarde heeft. Ik wil dan ook geen immigranten of Vlaams Belangers minderwaardig behandelen. Laatst gewijzigd door Robinus V : 30 april 2012 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
#10400 | |
|
![]() Citaat:
A propos: Heeft u Edina/Akira reeds gemailed om in te grijpen mocht hij toch zo eerlijk te zijn om zonder omschrijving rechtstreeks te zeggen welk een verachtelijk kr***** u wel bent?