![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kort op de bal spelen is de boodschap: melden en nog eens melden, wat misloopt. Mijn perceptie is dat de moderatie kwaliteit wilt, zoals het forumlid, maar wel steun zoekt bij forumleden. Dus doen: melden wat misloopt. Zoals je weet weet zijn de forumleden hier even vrijwillig als de forummoderatie. Als je al enige tijd op dit forum bent dan pik je er de trollekes toch sowieso uit. De moderatie vindt je mening wel belangrijk hoor. Gewoon melden, al is het maar uit eigen intellectueel belang. De trollen vliegen er uit. Vriendelijke groet. Rudy |
|
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten, en ik zit hier toch al efkes, doen ze dat goed.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als anderen gestraft worden met een permban voor veel minder , is het dan niet logisch dat "dezen" gestraft worden met een permban voor veel meer. Ge moet niet rond de pot draaien. Laatst gewijzigd door Pericles : 30 april 2012 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Racisme schaadt de gemeenschap en de gemeenschap vindt racisme ongewenst en te bestraffen. . Wat begrijp je daar niet aan? Een soldaat hoeft geen bevelen uit te voeren als die tegen de mensenrechten zijn. Een forummer hoeft het forumreglement niet te volgen dat aanklachten tegen racisme verbiedt.
|
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Niemand heeft met een klacht gedreigd.
Laatst gewijzigd door smosty : 30 april 2012 om 23:11. |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees dan eerst die screenshots maar eens, voordat je met conclusies strooit zonder te weten waar 't om gaat.
De alboreto heeft zelfs hier, op dìt forum bekend dat hij 'n draad gemeld had bij 't centrum, dat is zelfs geen 'dreigen' meer, maar effectief melden, over de hoofden van moderatie heen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat een onzin 'echte' hooligans volgen een erecode en respect voor de medemens (niet hooligans dus) is er weldegelijk
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al da diarreeegezeik !!!!
Stop ermeee , iederreen wil hier hungelijk hale , desnooods tenkoste vanhet forum , waaarom ???????? Was r zo leuk omandren te kloten ???????? iet naaaar de klotenhelpne = gemakkkelijk !!!! iets op(terug) opbouwen , hoooowla blijkbaaar NJET !!!! ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- 100% OFF topic: Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=167946
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 30 april 2012 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
#199 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Onderstaande forummer staat wegens een laag niveau van posten op de negeerlijst, maar kwam door een quote in mijn radar.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben me terdege bewust dat de forumleiding met twee zware keuzes zit. 1. Willen ze kwaliteit of kwantiteit? 2. Willen ze alle meningsuitingen vrijwaren of enkel deze waarmee ze het eens zijn?
![]() |
#200 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klopt, ik heb de draad zowel aan de forumeiding als aan het CGKR gemeld.
Een beetje zoals ik een rondsluipend figuur in het donker zowel zou melden aan de eigenaar van het huis als aan de politie. Ik kan niet weten wie het is, dat is aan de politie en aan de eigenaar om dat uit te maken.