![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg smosty , ge verlangt toch niet dat ik op al uw onzin ga reageren.
Ge kent toch het spreekwoord " één zot kan meer vragen stellen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden". Ik moet personeel gaan beginnen aanwerven om u afdoende te woord te staan en dat ben ik niet van plan. ![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3. Willen ze lui die in achterhoekjes plannen smeden om hùn forum te 'melden' bij 't centrum over hun hoofden heen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eens benieuwd wat met Alboreto gebeurt, de enige die inderdaad bekende. Maar of zijn melding aan het CKGR in deze context gebeurde of erbuiten, of vroeger, dat weet ik niet. Het staat iedereen vrij het CGKR aan te spreken en daar zijn mond over te houden. Laatst gewijzigd door smosty : 30 april 2012 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() Ik zal eens een paar screenshots bekijken
Volgens mij is dit forum ver weggezakt, maar niet zozeer omwillle van zaken van racisme |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel bans gaan er vallen denk je? Tien of minder? Laatst gewijzigd door smosty : 30 april 2012 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ge hebt gelijk, ik denk er ook niet over na te beginnen nadenken over waarom ik zo gelukkig ben. Of is dat slecht Nederlands? Wat zou Raf ervan vinden? Laatst gewijzigd door smosty : 1 mei 2012 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je onderschrijft 't forumreglement, indien je uitlatingen ziet waarvan je denkt dat ze tegen de wet ingaan, gebruik je toch die driehoek, die is ter beschikking gesteld als hulpmiddel.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() D�*t is nu krek de reden waarom dat achterhoek snipforum opgericht werd, omdat moderatie niet op hun grillen inging en niet wilden verwijderen wat ZIJ als 'ontoelaatbaar' beschouwden!
![]() |
![]() |
#214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals het iedereen vrij staat dat niet aan de grote klok te hangen op het forum. Laatst gewijzigd door smosty : 1 mei 2012 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens MM heeft dit forum zelfs 'n goede reputatie bij 't CGKR en wordt 't aangehaald als voorbeeld. Er was dus totaal geen reden om 'n achterhoekforum op te richten om didactisch materiaal te verzamelen, te bundelen en dan te gaan melden bij 't CGKR, zonder medeweten van de moderatie.
|
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij wil dus deel uitmaken van iets waar haast niets anders te lezen is dan dingen die tot�*�*l tegen jouw principes ingaan, die je zò hard tegen de borst stuiten dat je niet anders kan dan 'melden/aangeven'? Daar wil ik geen deel van uitmaken, van zoiets verwerpelijk waar ik me niet in kan vinden. Dan ga ik elders. Simpel.
|
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijk hou ik me met geen racistenvervolging bezig. Ik ontloop ze alleen maar. Tenzij ze me zelf hard aanpakken zoals Bgf nummer zoveel. Laatst gewijzigd door smosty : 1 mei 2012 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo we Enticer moeten geloven... ![]() |
|
![]() |