![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ident_Politiek
plots is het verschrikkelijk. Kan er iemand die mens met zijn eigen uitspraken confronteren aub. Het is niet alsof er niet velen gepoogd hebben afgelopen jaren om hem duidelijk te maken dat het de spuigaten uitliep??? Ik weiger die persoon's politiek ingegeven blindheid te aanvaarden. (als er al een thread over diens gedrag bestond mijn excuses, ik vond ze niet).
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 9 juni 2012 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gemeente van Moureaux
Het begint eigenlijk wat te lijken op het eiland van dokter Moreau. (H.G. Wells) Over degeneratie en zo...
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu ja, na die aanval op de twee agenten in de metro van Molenbeek, waarvan één vrouw van Marokkaanse origine overigens, denk ik wel dat het water hem tot de lippen reikt. Wat moet er nog meer gebeuren alvorens de politie begint te staken en zijn opstappen eist als totaal incompetent?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |