![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar doen de Bwarriors het van in de broek.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Van Stompuy schrijft haiku"s en toch is Europa één grote schuldenberg. Die jij gemaakt hebt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]() Nu begrijp ik waarom gasten van uw intellectueel niveau Niveaantje worden. A: U bent geeneens op de hoogte dat de NVA bij hoog en bij laag volhoudt dat zij geen onafhankelijk Vlaanderen willen maar een versterkt België dat zij dan in resonantie met de andere postjespartijen en tjeven "confederaal" noemen....in een nog meer antidemocratisch Europa. B: Het feit dat u zich helemaal kan vinden in de gruwelen van de Islam zal wel dezelfde oorzaak hebben neem ik aan. Nu nog even over iets wat u heel zeker niet zal begrijpen: De NVA heeft veel meer stemmen dan het VB...maar groter?....belachelijk... ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het fijn gevonden, dat naast de zogenaamde tax-free-day, nu ook een soort van dag uitgevonden wordt, die weergeeft hoe groot de transferts wel zijn.
Kleine tussennoot: je kan de tax-free-day op twee manieren berekenen: de strikte versie, die enkel rekening houdt met wat je moet betalen aan belastingen en aan sociale lasten; de overschot voor jou zijnde je netto-loon; of de bredere versie: eens je je netto-loon hebt, betaal je nog eens btw en accijnzen ... (eerlijkheidshalve zou voor beide versies wel rekening gehouden moeten worden met bepaalde tegemoetkomingen, zoals de betalingen van de ziekenkas bij doktersbezoek, kinderbijslag ....) Aan wie bekritiseert dat we niet zo precies weten welke de cijfers zijn, is maar één antwoord mogelijk: het is correct dat we de juiste cijfers niet kennen; maar net dit is het grote schandaal!! Hoe zitten de rekeningen van onze 'staat' in mekaar ? Geen kat die daar duidelijkheid in kan scheppen. We kunnen maar spreken van benaderingen. En die wijzen systematisch in afgrijselijk hoge en contra-economische transferts. Aan wie bekritiseert dat ik dit euvel benoem en er de aandacht op vestig; en mij verwijt dat ik niet op zijn manier er tegen reageer, antwoord ik just niks. Hij/zij zal wel weten dat ik niet meer of niet minder doe dan mijn eigen politieke gedacht volgen. En dat ik daar niet zo vlug van af zal gaan. Wat ik overigens ook vermoed van andere mensen. Die anderen zijn niet compleet nutteloos. Ik waardeer hun functie van zweeppartij. Maar meer ook niet. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 27 juni 2012 om 05:25. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
NB: Zodra Adolf Dewinter buitengezet wordt, en de Morelisten de bovenhand halen in de partij - ie de fatsoenering van t blok er komt - is dat afgelopen...
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En wat het 'onafhankelijke Belgie' gedoe betreft... dat is iets wat Flupke 'net iets minder idioot en egoistisch dan de zoon van Bibberende Bere' de facto nastreeft hé...
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Allemaal contra economisch. En niet vergeten dat we met N-VA het beroemde Europese Goldman Sachs six-pack rigoureus door onze strot geduwd gaan krijgen. We moeten de grote banken toch niet te vroeg failliet laten gaan. Zou toch zonde zijn dat diegenen die alles vergokt hebben er voor moeten boeten. Misschien eens een berekening maken hoeveel dat al gekost heeft en nog zal kosten. Er staan er al veel klaar om jouw belasting centen in ontvangst te nemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Er staan er al veel klaar om jouw belasting centen in ontvangst te nemen. ![]() Dat weet ik - ze zijn met vier miljoen...
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Noot: Wie sub(par)caj volgt: even opmerken dat de twee slechtste beslissingen van heel de crisis het failliet laten gaan van Lehman brothers en Northern Rock waren...
![]() |
#34 | |||||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
De wereldcrisis is de schuld van de Aliën! Citaat:
N-VA is plots genezen van hun adoratie van het Goldman Sachs six-pack! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tel eens even op, mag zonder Dexia en Fortis hoeveel wij al bijgedragen hebben aan buitenlandse privé banken! Schol! Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door subocaj : 27 juni 2012 om 06:43. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jij hebt nog meer gedronken dan ik dacht, denk je dat er 4 miljoen topbankiers zijn in Europa?
![]() Leert ten eerste uw quotes deftig plaatsen, vooraleer mij van alcohol consupties te beschuldigen, jochie - en nee er zijn geen vier miljoen top bankiers - wel vier miljoen Walen, maar ge zijt blijkbaar te high op uw ideologie, of iets anders om dat te beseffen...
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U en uw partijke zijn totaal irelevant aan het worden. Behalve voor de enkelingen die er hun brood mee verdienen. Tussen haakjes, nog steeds geen antwoord gekregen. U draait steeds rondjes over N-VA, maar het ging over het VB. Misschien kan u voor u op mij schimpt zelf wat extra intellect gaan zoeken in de pocket van Mohammed. Volgens Philip De Winter zit er vanalles lekkers in, misschien toch ook iets nuttigs voor u. Alleen een bodemloze put vult niet zo snel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bon, ge hebt uw quote tekens nog aangepast voor mijn vorige post klaar was... proficiat...
![]() Helaas helpt noch drinken noch nuchter zijn een einde maken aan de fiscale uitbuiting van Vlaanderen... Citaat:
Citaat:
Hij en zijn belastingsregering maken het wel erger dan het hoeft te zijn, dat wel... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Maar het is wel zo dat naast KBC de buitenlaandse banken hier (met uitzondering van internet bankier Icesave) wel overeind gebleven zijn - die hadden namlelijk geen huisneger- en froncofascistische politici in het raad van bestuur... Citaat:
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 27 juni 2012 om 07:29. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Nog koppijn? Ja mijn quotes moet ik zeker leren plaatsen. Als jij je alcohol "consupies" eens leert omzetten in minder raaskallen en satire leert onderscheiden van werkelijkheid komen we er nog wel. Over high op uw ideologie gesproken. Ga nu maar even verder met je groot Vlaams licht te adoreren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
en oei, mijn toetsenbord is een beetje veroudert en werkt niet perfect - zoas het ontbreken van een 'u' in de tiel... ik moet mij diep schamen zeker? Ocharme, jochie, dat ge ob daarvan puntjes moet scoren... En NB Satire wordt algemeen aanzien als de meest verfijnde vorm van kritiek - nu ik beweer niet dat ik daarin een meester ben a la Shakespeare of zo, maar ik ben toch een sumoworstelaar vergeleken met uw flyweight bullshit...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 27 juni 2012 om 07:35. |
||
![]() |
![]() |