![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#19622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19624 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19625 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#19626 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Just een fles Whisky uit.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#19629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Same here. Die marsepeinen loeders gooi ik er onverbiddelijk uit. Maar andere chocolade gaat er wel vlot in hoor (hoe zwarter hoe liever, zeg nog dat ik een racist ben ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19631 |
Banneling
|
![]() Foie gras is verboden in Californië
Nu nog in de EU |
![]() |
![]() |
![]() |
#19632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziehier het essentiële verschil tussen veggies/vega's en alleseters.
Alleseters hebben hun gedacht over het eetpatroon van de grasfretters, maar ze proberen hen niks te ontzeggen, ze laten ze gerust. De veggie-fundies willen hun mallote visie wél opdringen aan de normale mensen, desnoods bij wet. Dégoutant gewoon.
![]() |
![]() |
#19633 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit wraak open ik een bokaaltje foie gras, en een Sauterne.
Nem gotfertoemme, take that, Californische hippies! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19634 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19635 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vegetariers en soortgelijke herbivoren gaan hier een woedeaanval krijgen.
Voor 1 van de weinige keren hebben mijn vrouwtje en ik samengewerkt in de keuken Dit was het recept. Bacon Explosion. Weliswaar een geïmproviseerde versie. De US stijl kruiderij , onmogelijk te vinden hier. Provencaalse BBQ kruidenmix lijkt me niet ideaal. Dus hebben we die vervangen door het meest US klinkende soort van kruiderij. Cajun. BBQ sauce. Ook een No Go. Dis is het een Zeisner tomaatgebaseerde pikante saus geworden. Spek. Ook hier een probleempje. Spek hier in de juiste afmetingen is ofwel gezouten, ofwel gerookt. Gerookt is te hard en rolt niet lekker op. Ergo gezouten spekrepen van ongeveer 30 cm lang en 4 cm breed. BBQ, ook een probleem. In de Ardennen hebben we wel een gewone open grill BBQ, maar dit recept vraagt voor een rook-BBQ. Helaas, hebben we die dus moeten vervangen door onze electrische oven. Een fotoverslag. Eerst het vlechtwerkje. ![]() Na het goed ingemasseerd te hebben met de kruiden, ging er een laagje gekruid gehakt over. ![]() Gevolgd door het licht knapperige gebakken spek gestrooid over een BBQ saus laagje. ![]() Oprollen van de gehakt/spek kern. ![]() En het liefdevol ommantelen met de extra gekruide spek-vlechterij. ![]() 2 uur in de oven. Eerst op hoge temperatuur om de speklaag te sealen, daarna rustig nagaren. met ergens net voor het einde , nog een glazuurlaagje van BBQ saus. ![]() Nog even de glazuurlaag laten afwerken, en dat dan gepresenteerd. ![]() Hakken die handel. ![]() Opdienen. ![]() Bevindingen. Te zoute buitenkant. Gezouten spek, in combinatie met een niet pikant genoege kruidenmix die redelijk wat zout bevat. Spijtig. Te zoete BBQ saus. Niet mijn ding, maar Babs was er wel over te spreken. Voor herhaling vatbaar, dat wel. Maar met ongezouten spek, betere kruiden, en geïmporteerde marinade/BBQ saus. En bij voorkeur gerookt in een Rook-BBQ
![]() |
#19636 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() send mo'foood , plz ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19637 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19638 |
Banneling
|
![]() Ontbijt , nen boterham met platte kaas en kriekencomfituur .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19640 |
Minister-President
|
![]() Ook een chineeske gedaan?
Allez, smakelijk.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |