![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Een nieuw wetenschappelijk onderzoek vastgesteld dat ziektekiemen op grote schaal zijn te vinden in de menselijke huid en ze leven en zich te vermenigvuldigen permanent. Sommige van deze bacteriën gunstig zijn, andere zijn schadelijk en moeten verwijderd worden. Dit nieuws werd uitgebracht door de BBC, zullen wij beoordelen en commentaar te leveren, te laten zien hoe dit nieuws trouw lezen en welke voordelen wij zullen krijgen als moslims.
Een studie bevestigt dat de menselijke huid, in het bijzonder de handpalm, bevat vele soorten bacteriën, die verschilt tussen mannen en vrouwen. We kunnen begrijpen waarom Allah, de Almachtige ons bevolen met de rituele wassing, laat ons lezen: Een nieuwe studie uitgevoerd door een team van onderzoekers van de Universiteit van Colorado in Boulder in de Verenigde Staten ontdekten dat de handpalmen van vrouwen breed spectrum van verschillende kiemen in vergelijking met de handpalmen van de mannen en dat de handen van mensen te trekken grote aantallen bacteriën veel hebben meer dan wat voorheen gebruikt werd. Bovendien, voegde eraan toe dat in totaal 150 soorten bacteriën en micro-organismen leven op de handpalmen van de normale persoon in zowel mannen als vrouwen. De onderzoekers van de studie, die de naam "De feiten en de verslagen van de National Academy of Science meetings" had gebruikt geavanceerde technieken voor de studie van de genetische sequentie heeft, zei dat ze hopen dat de zoekresultaten zal wetenschappers helpen bij het stellen van medische basis om te studeren de soorten bacteriën in het menselijk lichaam. Die basis zal ook helpen wetenschappers om te bepalen welke van deze organismen betrokken zijn bij bepaalde types van de ziekte niet die van anderen. Dr Noa Ferrer, het hoofd van het onderzoeksteam van de studie, zei dat alleen de kennis van het aantal bacteriën aangetroffen in de handpalmen van de deelnemers verrassend is. Ook de bacteriële diversiteit op de palmen van de deelgenomen vrouwen is niet van minder belang. Deze studie ontdekt en geïdentificeerd meer dan 4700 verschillende soorten bacteriën leven op 102 handpalm van mensen namen deel aan het onderzoek. Slechts vijf soorten de gedetecteerde bacteriën werden gevonden in 51 deelnemers. De andere aandacht tekening materie blijkt uit het onderzoek is dat zowel links als rechts palmen van dezelfde persoon zijn slechts 17% van dezelfde ziektekiemen en bacteriën hebben. Dr ferrer toegelicht de grotere diversiteit waargenomen in het vrouwelijke handpalmen door verwijzing naar het feit dat men vaak meer zure huid die deel harder en afstotende omgeving voor de kiemen zijn. Aanwezigheid van verschillen in de andere aspecten, zoals transpiratie, olie-klieren en hormonen productie zijn bijdragende factoren in het aantrekken of afstoten kiemen, is er een andere factor die mannen en vrouwen hebben de neiging om verschillende soorten cosmetica en wasmiddelen, zoals vochtinbrengende crème te gebruiken. Elektronische microscoop vergroot foto voor kiemen op de handpalm, Dr Ferer zei dat het onderzoek had geconcludeerd dat het wassen van de handen alleen pure simpele effect op de bacteriële diversiteit tussen de palmen van mannen en vrouwen deel aan het onderzoek had. Een groep van kiemen heeft de mogelijkheid om te worden verwijderd hand terwijl andere groep vertoonde het omgekeerde blijven steken in de huid. Er moet echter worden opgemerkt dat het wassen van handen met antibacteriële wasmiddelen van de effectieve manier in het doden van bacteriën in zowel geslacht, zolang deze wasmiddelen specifiek richten op de schadelijke bacteriën die de risico's van ziekte-incidentie te verminderen blijft. Een andere zoekresultaten gepubliceerd in het British Medical Journal, bevestigd door middel van herziening van 51 studies dat het wassen van de handen een doeltreffende manier, op het individuele niveau, het voorkomen van de verspreiding van virussen van de luchtwegen en ze zijn nog effectiever als ze op hetzelfde moment . Een andere studie gepubliceerd door Cochrane Library tijdschrift was gebleken dat het wassen van de handen met water en zeep alleen is een eenvoudige en effectieve methode voor het voorkomen van de verspreiding van reparatory-darmkanaal virussen vanaf dagelijkse verkoudheidsvirussen tot de fatale soorten die leiden tot epidemieën prevalentie. De studie bekeken dat de diversiteit percentage op de handpalm is drie keer hoger dan die op de vingers en de pols, het lijkt ook hoger dan het percentage van de aanwezige bacteriën in de mond en dikke darm. Dr Ferer bevestigt dat "we weten dat de bacterie gekoppeld huid is waarschijnlijk meer impact in onze gezondheid dan andere huid hebben, maar eigenlijk weten we niet hoe kunnen deze bacterie clusters van de gezondheid van de huid zelf van invloed zijn en of bepaalde soorten bacteriën zijn nuttiger dan de andere. Dr. Valerie Carits, de directeur van de Health Department van de Collage van Londen voor de gezondheid en Tropische Geneeskunde, zegt: "de wetenschap nog veel runs heeft om de route over de manier waarop de kiemen interactie met het menselijk lichaam, omdat men denkt dat dergelijke clusters microorganismen in onze handen kan nuttig ". Welke voordelen kunnen we verkrijgen uit deze studie? 1. Handen wassen is van essentieel belang om zich te ontdoen van sommige soorten kiemen en merkt op dat er soorten bacteriën die gunstig zijn voor de mens. Dus, hebben wassing meerdere malen per dag maakt het verwijderen van grote aantallen bacteriën en wat er overblijft ten goede zal komen aan de man omdat Allah, alle lof aan Hem, gekozen voor een natuurlijk systeem voor de bescherming van ons door het creëren van nuttige en schadelijke bacteriën. In een ander zoeken, de wetenschappers vastgesteld dat alleen maar het wassen van de handen meerdere keren per dag een bijdrage leveren in het verwijderen van vele schadelijke bacteriën van de huid. Wassing is het wassen van handen, gezicht en bezinksel wat betekent dat het wassen van de belichte en meest kwetsbare delen van bacteriën clusters. Dit maakt ons bewust van een nieuwe wijsheid van rituele wassing en dat is dat Allah, de Almachtige wilde dat we onze gezondheid te houden en weg te blijven van verschillende ziekten zoals bij elke rituele wassing is er aanzienlijk aantal bacteriën en virussen worden verwijderd uit handen, mond, gezicht, neus en benen. 2. Het resultaat van deze studie doet me denken aan een nobele vers waarin Allah, de Almachtige zegt: "En de man is niet gelijk aan de vrouw" (36: Al Imraan). Ik zou zeggen eer aan Allah dat geschapen mannen en vrouwen van elkaar verschillen, zelfs in de soorten bacteriën leven op hun huid, zie hoe nauwkeurig zijn deze goddelijke uitdrukkingen, voor zover is alles anders tussen mannen en vrouwen dan hoe ze kunnen gelijk zijn terwijl Allah, de Almachtige, ze geschapen anders? 3. Er is een opmerking, waarop een van de eervolle broers bracht mijn aandacht, die het vermelden waard, dat de profeet Mohammed, vrede zij met hem, gebruikt om zijn hand toen hij gapen, natuurlijk niet de palm van de hand, maar de andere kant waar het aantal kiemen is minder omdat de oppervlakte van de hand is meer blootgesteld aan lucht en minder gebruikt dan de palm van de hand, kan dit een wetenschappelijke wijsheid en Allah is de beste kenner. "Heilig bent U, wij geen kennis hebben, behalve wat je hebt ons geleerd. Voorwaar, het is U, de Alwetende, de Alwijze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Volgens mij laten ze diene vent(reveleto) hier raaskallen omdat ze er compassie mee hebben en omdat hij meestal in koetjes & kalfjes post.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totnogtoe ben ik erin geslaagd om mijn huid te houden. Dit komt waarschijnlijk omdat ik heel vaak mijn handen was. Haja: met al die bacteriën in de handpalmen van mannen en vrouwen.....ge kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
Dankzij mijn zeep heb ik dus mijn huid kunnen houden. Dank u Revoletto! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 15 juli 2012 om 20:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Past beter in Maatshappij en samenleving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar neen, helemaal niet! Maar dat geraaskal hoort ook niet tot K&K, eerder in het sub-forum 'mesthoop'. Maar helaas hebben we geen mesthoop-sub-forum.
Ik raad iedereen aan om deze topic te rapporteren wegens bijzonder discriminerend naar de vrouw toe.
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ![]() 1. Wees een wereldvreemde moslim die geen woord Nederlands kan 2. Registreer je op een Belgische politieke site waar de voertaal Nederlands is 3. Maak een account aan en post vervolgens teksten die vertaald zijn van Arabisch naar Nederlands door Google translator 4. ?????? 5. No profit |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Heb al ettelijke keren op het driehoekje geklikt, helaas zonder resultaat want Revoleto keeps coming back.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() -gerespecteerd lid van
NieuwNoors Dank u Ik hoop dat je genieten -Dank God voor de zegen van de islam en de rede en de wetenschap http://news.bbc.co.uk/hi/arabic/sci_...00/7708831.stm Hand washing: A simple way to prevent infection, http://www.cnn.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel halal zeep gebruiken hé mensen. Als daar dierlijke niet-halal vetzuren in die zeep zitten dan gaat uw ziel recht naar de hel.
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou, moest ik Revoleto zijn, toch oppassen met zo'n berichten. Straks komt er nog iemand op het idee om eens te kijken of er geen bacteriën zijn die zich specifiek richten op de moslims.....of die er maakt.....
![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 18 juli 2012 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |