![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
:"""Wanneer is Belgie de laatste keer veroordeeld in Europa omdat de gevangenen geen rechten hebben in Belgie wijsneus? """" Als U iets anders bedoelt....dan wel schrijven wat U bedoelt..... Hier beweert U dus dat die Europese wet door België niet wordt uitgevoerd....m.a.w. de volledige Europese wet wordt niet uitgevoerd....m.a.w. de gevangenen in België hebben géén rechten..... Hopelijk beseft U zelf wat voor onzinnigs U hiermee zegt ?
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
In België zijn de schuldigen onschuldig door procedure fouten, ondanks alle bewijzen. Dus klaag maar bij die instanties, als je vind dat je niet lang genoeg gestraft geworden zijt voor bewezen feiten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als je me verteld, op papier hebben de gevangenen rechten, dan zeg ik in de praktijk merken de gevangenen daar niets van. Want in de praktijk zitten ze als varkens met zijn vieren in een éénpersoonscel opgesloten en slapen ze op de grond.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 17 juli 2012 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is iets in uw post dat het moeilijk maakt om te quoten, het lijkt trouwens alsof ook uw reactie door mij gepost is.
Alleszins, ik verschoon niemand zijn daden, maar sommigen zaken en reacties begrijp ik wel, dat is iets anders. Als je als beesten behandeld wordt, dar reageer je als beest.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 17 juli 2012 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk echter dat 't in dit geval eerder omgekeerd is....als een gevangene als een beest reageert/handelt, dan zal die op den duur ook als een beest worden behandel....
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die zijn niet gestraft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan hadden ze maar een stiel moeten leren.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() *plop* *plop* of zelfs *plop* en Farid was niet langer het probleem geweest van de penitentiair beambten
![]()
![]() |
#72 |
|
![]() Dus eigenlijk komt het daar op neer: als je je als gevangene echt onmogelijk maakt, dan wordt je beloond ipv gestraft. Ipv gesanctioneerd zou hij de .... vrijheid krijgen. Hoe absurd is dat eigenlijk?
![]()
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je verwijt de cipiers te lui te zijn om de sloten van de cellen open en toe te doen dus ik neem aan dat je voorbij gaat aan le Fou zijn psychopatisch gedrag.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een op hol geslagen buldozer stop je nu eenmaal niet door bloemetjes in de weg te zetten. Of behoort u tot de mensen die meteen de scalp van de ordediensten eisen bij elk incident?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 17 juli 2012 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij had toen wel een granaat vast met de pin eruit, minor detail.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() En daarmee is het probleem van de baan?
![]()
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |