![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() maar laat de citroenen thuis ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 19 juli 2012 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is trouwens de hypocrisie zelve. In plaats van blij te zijn dat mensen van't VB losgeweekt kunnen worden en terug opgenomen kunnen worden in de "democratische" partijen. 't Is toch een verzwakking van 't VB. Maar nee. Een vrijgekomen gevangene krijgt meer respijt en kans op heropname in de samenleving dan een ex-VB'er.
Doet met me denken aan het staatsfascisme in Spanje. Alleen hebben ze hier de ballen niet aan hun lijf om partijen te verbieden, om mensen die familie of bevriend zijn met een VB'er hun politieke rechten af te pakken. Partijleiders op te sluiten, militanten het ziekenhuis in te slaan en hun lokalen kort en klein te meppen. Sukkelaars. Fascistische sukkelaars.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 19 juli 2012 om 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 juli 2012 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu gooi je twee zaken door elkaar. Volgens mij heb je zelfs niet helemaal begrepen wat er staat.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 19 juli 2012 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() Jaja, en de rest zijn heiligen die rijstpap eten met gouden lepeltjes, zeker?
![]() |
#170 |
Burger
|
![]() Frank Vanhecke wil dus duidelijk niet de stichter van de Volksunie, Frans Vanderelst, achterna, die lange tijd verweten werd te zwijgen over de lijn van zijn (vroegere) partij. Mij komt de oproep van Vanhecke als heel ongeloofwaardig over. Hij kan het licht gezien hebben, de vraag is alleen welk.
Wellicht spiegelt hij zich eens te meer aan die andere Westvlaming, Van Severen, die ook koerswijzigingen doorvoerde. Overigens, Vanhecke vond eertijds wel een gelijkenis tussen hem en Van Severen: men moest over Van Severen, en dus ook over hem, niets zeggen over zijn privé-leven. Dat stond buiten de strijd. Soit. Heel de heisa van de voorbije dagen, met De Wael en Van Hecke, losten in elk geval voor mij een persoonlijk probleem op: voor wie te stemmen bij de volgende verkiezingen? Zeker Vlaams Belang nu. Altijd een dwarsdrijver geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge trapt er met open ogen in. Maar daar kunt ge niet aan doen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Je slaat nagels met koppen, Txiki!
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() Waar zet ik ze op een lijn?
In dit mandje zitten appelen en peren. Zeg ik daarmee dat appelen peren zijn?
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Willen of niet, wat jij 2 zaken noemt gaat over één het hetzelfde punt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedoel je dat de N-VA en het Vlaams Belang een bende meelopers van "de rest" zijn ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 juli 2012 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Burger
|
![]() Ik mag er dan al met open ogen intrappen, van het warm en koud blazen van NVA raakte ik toch de voorbije jaren er niet meer aan uit: voor of tegen volledige onafhankelijkheid, voor of tegen belgië.
Nu lijkt het alsof alleen NVA nog oppositie is. Ik vraag me alleen af: welke soort oppostie? Alleszins die sowieso vleugellam is, dus veel verschil maakt het niet. NVA krijgt van het establishment de rekening gepresenteerd: een cordon. Dan zit ik liever toch wat dieper in het cordon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verhaal van Van Hecke is dat hij bekeerd is tot de "good side of The Force" tesamen met wijlen Florelleke. Zijn nieuwe ex-schoonouders hebben hier de meeste verdienste aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zitten al volop feest te vieren en Cava te zuipen rond het zwembad op het cruiseschip NVA, en niemand heeft door dat de bemanning man voor man vervangen (zal) worden door de piraten van het Vlaams Belang ![]() |
|
![]() |
![]() |