Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2012, 11:21   #61
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
HO Alice , zijn alle vrouwen dan niet gelijk ? denk je nu echt dat exotische vrouwen dan zo volgzame slaafjes zijn die tegen alles en iedereen ja zeggen .

Ik moet mijn antwoord onthouden over onderdrukte moslimina's of over vrouwen die helemaal gehersenspoelt zijn onder hun geloof of onder mannen die misdadig onderdrukken , dat is misdaad en geen vrije wil meer .

Maar onder normale omstandigheden , ik ken veel exotische vrouwen , en als je wat schunnige opmerkingen zou maken zou je heel rap met Uw twee voetjes op de grond geparkeerd worden hoor , inclus van mijn vrouwtje .
Absoluut , ge moet eens naar de Dominicaanse Republiek gaan . Ge zijt daar als blanke man nog niet goed en wel het vliegtuig af en er staan er al 10 klaar om met u de koffer in te duiken, in de hoop dat je daarna verder met hen aanpapt.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 11:31   #62
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door perzie Bekijk bericht
Typische westerse hypocrisie.
Gast, voor seksuele intimidatie op straat worden er allerlei initiatieven opgericht (zie bv Hollaback).
Waarom zou ik zwijgen over intimidatie op het werk? Omdat het door "deftige" autochtone mannen gebeurt? Ik walg van dat volkje: ze hebben een ego van hier tot in Tokyo, een zwangere vrouw en gezin, en toch blijven ze proberen bij andere vrouwen die NIET geïnteresseerd zijn. Ik kleed me helemaal niet als "hoer" maar vanwege m'n allochtone achtergrond word ik als minderwaardige, tja, sloerie beschouwd. Ik ben zogezegd "geen seut" (ene heeft letterlijk zoiets gezegd) waarbij ze met alles denken weg te kunnen komen. Wat denken ze wel? Dat ik zit te wachten op one night stands met collega's of watte? Gekke eikels.

Ik ben niet hysterisch: ik ga werken om geld te verdienen, niet om te daten en/of de hoer uit te hangen.

En je kan een collega met gezin en kinderen die bij je heeft proberen scoren (of blijft proberen: get the message, a-hole) niet met dezelfde ogen bekijken.

Veel autochtone mannen zijn een bende viezerds, bah.

Ja, ik ben gedegouteerd en heb alle recht om alvast mijn mening te uiten.
Ik heb daar toch wel twee bedenkingen bij .

Maar voor eerst ik richt hier niet op U persoonlijk , want ik ken U niet dus kan ik over U ook geen mening hebben .

Een
Maar de decadentie van allochtone mannen is minstens even zeer , proberen tot de laatste snik en intimideren als ze niet vlug genoeg hun zin krijgen , ik vind vandaar geen verschil tussen allochtonen en aytochtonen .

Twee
Mijn vrouw is ook een allochtoon , zei het dan van Aziatische origine, en bij haar op het werk ( 56 mannen ) is nog nooit een Belg geweest die het ooit gereskeerd heeft om schunnige opmerkingen te maken of uitnodigende hints te geven . De enige kinkel van arabische geloofsovertuiging heeft wel twee pogingen ondernomen om haar te onderdrukken ( niet handtastelijk ,) maar opzetten van intimidatie in de hoop haar te krijgen waar hij wou , maar ze is heel beleefd gebleven en er voor gezorgd dat hij met zijn vieze kloten buiten lag omdat ze dat niet op prijs stelde , en zonder al te veel gerucht te maken .

Ik ben er dus van overtuigd dat vele mannen exotische vrouwen aantrekkelijk vinden , maar stellen dat je er de vloer kan mee vegen zeker niet , en het is wel een beetje de aard en de kunde van de vrouw om de heren ( ook de gluiperts , die er zeker zijn ) een beetje gediciplineer te houden .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 11:39   #63
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Absoluut , ge moet eens naar de Dominicaanse Republiek gaan . Ge zijt daar als blanke man nog niet goed en wel het vliegtuig af en er staan er al 10 klaar om met u de koffer in te duiken, in de hoop dat je daarna verder met hen aanpapt.
Ik ben akkoord dat je dat niet hebt bij je aankomst in Zaventem ,
Maar ook in de aarschotstraat in Brussel of in het Schipperskwartier in Antwerpen zijn er 1 tientallen gegadigden .

Maar ik denk niet als we over vrouwen spreken dat we dan een veralgemening moeten maken met het kleine aantal dat zich prostitueerd .

Ok in vlaanderen lopen er genoeg blanke grieten rond die het hete verlangen koesteren om een reuze zwarte negelul uit te proberen , of om in hun blind verlangen hun te laten gebruiken door een arab tot ze gedumpt worden als een sloerie
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 13:25   #64
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar ook in de aarschotstraat in Brussel of in het Schipperskwartier in Antwerpen zijn er 1 tientallen gegadigden .

Maar ik denk niet als we over vrouwen spreken dat we dan een veralgemening moeten maken met het kleine aantal dat zich prostitueerd .

Ok in vlaanderen lopen er genoeg blanke grieten rond die het hete verlangen koesteren om een reuze zwarte negelul uit te proberen , of om in hun blind verlangen hun te laten gebruiken door een arab tot ze gedumpt worden als een sloerie
O , maar het gaat daar niet om prostituees. Het gaat daar om vrouwen ,dikwijls zelfs uit de middenstand (werk , meer dan gemiddeld loon naar plaatselijke begrippen) die daar absoluut weg willen. Ge moet daar zelfs niets betalen om met hen in de koffer te duiken , ze zien zichzelf niet als prostitué . Alleen de hoop dat je verder met hen aanpapt , is voor hen voldoende.

Laatst gewijzigd door Pericles : 15 juli 2012 om 13:26.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 21:48   #65
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
HO Alice , zijn alle vrouwen dan niet gelijk ? denk je nu echt dat exotische vrouwen dan zo volgzame slaafjes zijn die tegen alles en iedereen ja zeggen .

Ik moet mijn antwoord onthouden over onderdrukte moslimina's of over vrouwen die helemaal gehersenspoelt zijn onder hun geloof of onder mannen die misdadig onderdrukken , dat is misdaad en geen vrije wil meer .

Maar onder normale omstandigheden , ik ken veel exotische vrouwen , en als je wat schunnige opmerkingen zou maken zou je heel rap met Uw twee voetjes op de grond geparkeerd worden hoor , inclus van mijn vrouwtje .
Natuurlijk zijn alle vrouwen gelijkwaardig maar daarom gedragen zij zich niet gelijk; maar lees de openingspost nog eens, de opmerking over " exotisch" sloeg op het daar geformuleerde standpunt.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 21:50   #66
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Tja, wanneer je denkt dat vrouwen tevreden zijn met een grote lul zegt dat iets over uw vrouwelijke kennisenkring!
Oud 15 juli 2012, 21:55   #67
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Typische westerse hypocrisie.
Gast, voor seksuele intimidatie op straat worden er allerlei initiatieven opgericht (zie bv Hollaback).
Waarom zou ik zwijgen over intimidatie op het werk? Omdat het door "deftige" autochtone mannen gebeurt? Ik walg van dat volkje: ze hebben een ego van hier tot in Tokyo, een zwangere vrouw en gezin, en toch blijven ze proberen bij andere vrouwen die NIET geïnteresseerd zijn. Ik kleed me helemaal niet als "hoer" maar vanwege m'n allochtone achtergrond word ik als minderwaardige, tja, sloerie beschouwd. Ik ben zogezegd "geen seut" (ene heeft letterlijk zoiets gezegd) waarbij ze met alles denken weg te kunnen komen. Wat denken ze wel? Dat ik zit te wachten op one night stands met collega's of watte? Gekke eikels.

Ik ben niet hysterisch: ik ga werken om geld te verdienen, niet om te daten en/of de hoer uit te hangen.

En je kan een collega met gezin en kinderen die bij je heeft proberen scoren (of blijft proberen: get the message, a-hole) niet met dezelfde ogen bekijken.

Veel autochtone mannen zijn een bende viezerds, bah.

Ja, ik ben gedegouteerd en heb alle recht om alvast mijn mening te uiten.
Terwijl jij hier anderen de les leest, heeft de helft van je getrouwde broeders een vriendin buiten de deur terwijl hun vrouw braaf met hoofddoek over straat loopt, doe je ogen open, inplaats van te denken dat iedere collega je wil
Oud 19 juli 2012, 23:40   #68
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus voor jou is de vraag om op zondag iets samen te doen gelijk aan verbale of fysieke agressie tegenover vrouwen op straat ( hoer roepen, achtervolgen, obcene gebaren, gooien met colaflesjes, insluiten en bepotelen) door groepen meestal jonge moslims? Voor hen hebben die vrouwen het al uitgelokt omdat ze bestaan!

Om vriendschap op te bouwen helpt het op een zondag iets samen te doen en een beetje vrouw weet zelf haar grenzen te bewaren en duidelijk te maken wat wel of niet kan, en wanneer mannen dit niet accepteren kun je klacht indienen. Maar anders dan bij nogal wat moslims, druipen mannen hier af wanneer je duidelijk bent over hun intenties tot versieren. het verschil zit dus helemaal niet in de intenties en reacties van mannen maar wel hoe we daar mee omgaan en dat verschil is hemelsbreed!

Die " nuance" lijkt je volkomen te ontgaan. Wij noemen dit zelfbeschikkingsrecht, moet je zeker eens proberen!
Inderdaad. Vragen om " s'zondags eens iets te doen " is hoogstens je kans wagen. Wel wat anders als een regelrechte aanranding op straat dacht ik ?!
In onze samenleving is het niet verboden om met vrouwen om te gaan, en zelfs mee naar bed te gaan, indien beide volwassen en akkoord zijn. Druk uitoefenen vanuit een machtspositie is dan weer wél verboden, en vooral minderwaardig. Maar iemand die je uitnodigd voor een etentje , een bioscoop, en nog wat meer indien " het pakt ", die moet je ook niet vergelijken met een verkrachter hé !
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2012, 23:45   #69
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
K ouwe...
Jij mag als kafir interpreteren en doen wat je wil.
Maar probeer aub uw absurd gedragspatroon niet aan mij op te dringen.
Met dank.
Luister, als je geen mannen kunt verdragen, ga dan ergens werken waar er geen zijn. Of blijf thuis.
Inplaats van hier de zagemie uit te hangen.
Met jullie hebben we toch niets als last hé : de mannen zijn opdringerig, tot verkrachtens toe. En de vrouwen zijn paranoïa, overdreven preuts, en zagen.
Allee, niet allemaal . We gaan niet veralgemenen.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 08:11   #70
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Verder ben ik het eens met de draadstarter: er bestaan geen eerlijk, evenwichtige niet-seksuele vriendschappen tussen man en vrouw.
Aan de draadstarter raad ik meer modeste kledij en meer vroom gedrag aan.
Dit is hier off-topic, maar wat jij beweert is gewoon totaal absurd.
Ik wil niet veralgemenen, maar volgens mij zij de beste eerlijke, evenwichtige vriendschappen niet-sexueel.
Als er sex in de relatie zit begint den ambras pas echt. Of de man of vrouw daar 'aanleiding' toe is maakt niet uit.

Laatst gewijzigd door kwantum : 20 juli 2012 om 08:12.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 09:43   #71
Visjnu
Minister

Visjnu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In het westen, en zeker België, zit men er voortdurend op te hameren dat vriendschappelijke relaties tussen mannen en vrouwen best mogelijk zijn. Maw er hoeft bij dat soort relaties niet noodzakelijk "meer" (liefde of seks dus) in het spel te zijn.
Dat klopt. En zelfs al zouden die gevoelens wel bestaan bij een van beide (of beiden), dan heeft men altijd nog de keuze om wel of niet hiernaar te handelen.

Citaat:
maar ze beseffen toch wel dat ze met hun gedrag geen haar beter zijn dat de irritante "allochtonen" op straat die je als vrouw lastigvallen.
Als jij concludeert dat vriendschappen tussen mannen en vrouwen zelden kunnen bestaan op basis van je beperkte ervaring, wat moeten dan de mensen concluderen wiens beperkte ervaring met de allochtonengemeenschap bestaat uit contacten met die irritante "allochtonen" op straat? Ik begrijp niet goed wat je er bij wint om hier een immigratie/integratie kwestie van te maken?

Citaat:
Heb ik dit gedrag op één of andere manier uitgelokt ? Dat denk ik niet.
Ik denk niet dat iemand van ons met de beperkte informatie voorhanden daarover kan oordelen. Zoals je het hier opschrijft valt mij wel een gebrek aan assertiviteit op. Het is ofwel:

a) subassertief alles opkroppen
b) passief-agressief zich als een kreng opstellen

Wij krijgen allemaal wel op het werk -zonder dit uit te lokken- te maken met lastige situaties en/of mensen. Grotendeels heb je het echter zelf wel de keuze om je je daarin als slachtoffer op te stellen of om die situatie meer naar jou hand te zetten. Er is daarin een wezenlijk onderscheid tussen professionele relaties en vriendschappen.

Laatst gewijzigd door Visjnu : 20 juli 2012 om 09:43.
Visjnu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2012, 21:40   #72
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
En zo van die lastige vrouwen die er automatisch van uitgaan dat ze een gehuwde man even moeten uittesten.
Wat de heer K. Kodo heeft zoal heeft meegemaakt:

- een vrouw die getrouwd was en zich voor single uitgaf;
- verscheidene mohammedaanse vrouwen met duidelijke intenties die wel wat verder gingen dan een wandelingetje op zondag... Moet ik nu klagen?
Oud 21 juli 2012, 11:43   #73
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Openingspost is van A tot Z gelogen.

Een vrouw die lastig wordt gevallen naar eigen zeggen en dat dan post op een 'mannenforum' is doorgaans een hoer op zoek naar clienteel.

Spuwen op de autochonen is een andere verklaring.

Ik hou het bij een vals profiel dat beide combineert.

Kan uiteraard simpleweg om een lelijke troela gaan dir gefrustreerd is.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 12:21   #74
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is feitelijk simpel:

Het is aanvaardbaar in bepaalde zuiderse culturen om vrouwen die niet "juist" gekleed zijn openbaar lastig te vallen.
In het Westen is dit niet aanvaard, maar het is wel aanvaard om dit stiekem te doen. Immers, in mannengezelschappen wordt naar vrouwen nog altijd gezien als lichamen om te neuken. Een Vlaming gaat je dus pas beginnen lastigvallen als hij alleen met je is.
Wat een totale onzin. Dacht u nu echt dat bepaald gedrag " Vlaams" is??
Trouwens, je moet niet focussen op mannelijk gedrag, maar doodsimpel over hoe je als vrouw daarmee omgaat, ook moslims vallen vrouwen lastig waneer ze daar alleen mee zijn want dat is de schuld van die vrouw, zij hoort dat te vermijden, dat hij "probeert" ligt aan haar!
En waneer dat lukt; ook!
Van hypocretie gesproken.
Oud 21 juli 2012, 13:14   #75
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat een totale onzin. Dacht u nu echt dat bepaald gedrag " Vlaams" is??
Trouwens, je moet niet focussen op mannelijk gedrag, maar doodsimpel over hoe je als vrouw daarmee omgaat, ook moslims vallen vrouwen lastig waneer ze daar alleen mee zijn want dat is de schuld van die vrouw, zij hoort dat te vermijden, dat hij "probeert" ligt aan haar!
En waneer dat lukt; ook!
Van hypocretie gesproken.
Wat een waardeloze kak.

Ik begrijp "hypocretie" trouwens niet.

Laatst gewijzigd door Восход-1 : 21 juli 2012 om 13:16.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2012, 13:14   #76
Восход-1
Banneling

Standaard

,

Laatst gewijzigd door Восход-1 : 21 juli 2012 om 13:15.
Oud 21 juli 2012, 13:14   #77
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Dit is hier off-topic, maar wat jij beweert is gewoon totaal absurd.
Ik wil niet veralgemenen, maar volgens mij zij de beste eerlijke, evenwichtige vriendschappen niet-sexueel.
Als er sex in de relatie zit begint den ambras pas echt. Of de man of vrouw daar 'aanleiding' toe is maakt niet uit.
Nee hoor. Dat lijkt enkel zo. In de praktijk is dat anders tussen man en vrouw.
Oud 21 juli 2012, 15:56   #78
cairn
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
K ouwe...
Jij mag als kafir interpreteren en doen wat je wil.
Maar probeer aub uw absurd gedragspatroon niet aan mij op te dringen.
Met dank.
Uw goed recht als hersengespoelde.Hou er ook wel rekening mee,dat en om een vet gratis maandloon te krijgen,je er ook iets voor moet doen.Ook dat is twijfelachtig,want wie zou zijn handen uitsteken naar een besnorde pinguin.

Dus,beste is van uw natte dromen niet voor realiteit te nemen.Voor men part mag u en andere "gelovigen" het gedragspatroon elke dag uitvoeren in de zandbak van origine.De kranten staan elke dag vol van dit gedrag.Jullie zijn vies van de kafirs,uw goed recht,maar blijkbaar niet vies om van dezelfde kafirs dagelijks te profiteren op alle mogelijke wijzen.
cairn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 11:30   #79
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat een waardeloze kak.

Ik begrijp "hypocretie" trouwens niet.
Dus jij begrijpt niet dat vrouwen prima zelf kunnen bepalen hoe ze omgaan met mannelijk seksueel getint gedrag?
Dat is voor jou " kak"?
Kun je daar even argumenten voor geven of kom je niet verder dan " kak"?
Laat ik je even helpen; wat is " kak" gaat dit over mannen die proberen of is " kak" hoe vrouwen daarmee omgaan?
Kom; vertel eens....
Oud 22 juli 2012, 14:23   #80
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In het westen, en zeker België, zit men er voortdurend op te hameren dat vriendschappelijke relaties tussen mannen en vrouwen best mogelijk zijn. Maw er hoeft bij dat soort relaties niet noodzakelijk "meer" (liefde of seks dus) in het spel te zijn.

Waarom zinspelen dan, het minimieme aantal mannen dat ik ken en die "het" gemaakt hebben in de samenleving, steeds op meer dan "vriendschap" ? Ik overdrijf niet als ik zeg dat ze bijna allemaal subtiele (en niet zo subtiele) hints laten vallen in de loop van de vriendschappelijke, professionele relaties. OK, ik begrijp het wel: ze zien een "exotisch" poepke en willen het ook eens geprobeerd hebben maar ze beseffen toch wel dat ze met hun gedrag geen haar beter zijn dat de irritante "allochtonen" op straat die je als vrouw lastigvallen. Ze zetten u zelfs op dezelfde manier onder druk om toe te geven aan hun verlangens (voor iedereen soms nog wel): hadden we niet afgesproken om dit samen te bekijken?, Een vrouw moet een man helpen..., we gaan zondag dus iets doen?,...

Het gaat hier dus effectief om autochtone mannen waarmee ik enkel in professionele omstandigheden (op 't werk) in contact kom.

Heb ik dit gedrag op één of andere manier uitgelokt ? Dat denk ik niet.

Mijn conclusie: vrienschap tussen (hetero) mannen en vrouwen kan zelden bestaan. En als vrouw moet je zeker oppassen voor mannen van middelbare leeftijd die "het" gemaakt hebben in de maatschappij. Sommigen zien er braaf en fatsoenlijk uit, maar het zijn in feite allemaal wolven in schaapskleren. Gedraag u dus altijd als een kreng tov hen om ze af te wimpelen. Maar is dat wel voldoende?
In mijn jonge jaren kende ik een "miniem" aantal vrouwen van rijpere en middelbare leeftijd die er hun hand niet voor omdraaiden om "eens te proberen" bij een "jonk manneke"!
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be