![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 juli 2012 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Ik laat me niet afblaffen, in geen enkele taal. Wie dat probeert geef ik vijftalig weerwoord. Het gaat dan ook niet over €50 euro maar over los €300 de maand netto. In Duitsland wordt ook beduidend minder afgeblaft, hier hebben ze respect voor werknemers.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 26 juli 2012 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
regeltjes,gigantische ambtenarij,onvoorstelbaar knullige gouverneurs de laatste 20 jaar....het zijn maar een paar puntjes..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Al hun kindergeld en subsidie voor de studie laten terugbetalen zou een deel van het probleem oplossen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat dat erover is. Iemand moet kunnen beslissen naar een ander land te verhuizen. Wel is het niet meer dan eerlijk dat iemand die hier nog nooit bijgedragen heeft maar wel veel geld gekost heeft de lusten terugbetaalt als die de lasten niet wilt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar anders geen slecht idee om diegenen die nooit bijgedragen hebben eens te laten terugbetalen. Werklozen iemand? ![]() Laatst gewijzigd door Sfax : 26 juli 2012 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zal terugkomen naar België wanneer ik de kennis en ervaring heb om een mooi loon met goede voorwaarden af te kunnen dwingen. Voor u, Robinus, betekent dat veel belastingen waarmee ik uw uitkering kan betalen, enkel mogelijk mits kennis die ik internationaal opdoe. Mijn talenkennis zal dan weer zorgen dat onze internationale positie verbetert. Bekeken vanuit 1 persoon is dat uiteraard een marginale stijging, maar wanneer alle expats fiscaal gestimuleerd worden om terug te komen met hun ervaringen en netwerken, zou dat de belgische exporteconomie een gigantische boost geven. Het enige wat ik wil is maximaal 50% belastingen en uitbetaling van overuren aan hetzelfde tarief. Dat lijkt me niet onredelijk. Wat is uw mening? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En als ze heel hun leven hier blijven doppen is 't goed? I.p.v. die jongeren te bekritiseren, zouden we misschien beter eens kijken naar de redenen waarom ze hier wegtrekken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de werklozen krijgen niet enkel de lusten. Op de momenten dat zij werken, krijgen ze ook de lasten. Een valse vergelijking dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op die manier geld besteden is geen solidariteit meer. De zwakken moeten niet de lasten dragen om de sterken te plezieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als we allemaal redeneren dat we vooral mensen moeten 'lokken' met aantrekkelijke voorwaarden voor het professionele leven, dan is er op de duur niemand die nog voor degelijke opleidingen wilt zorgen. Dat moet absoluut vermeden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk werd het heel erg geapprecieerd dat die Limburgers door hun opvoeding in hun streektaal zonder één uur schools Duits toch behoorlijk de Duitse taal verstonden. Meestal werd er dus Duits gesproken en in het Engels geantwoord door die Limburgers. En wat die 50 euro meer betreft: van hier uit ben je veel sneller in bv Aken dan Leuven met de wagen. Dat komt nog eens bij die 50 euro. Maar ik denk dat het verschil in loon veel groter is. toch zeker voor mensen met een hogere opleiding. En daar gaat hier toch over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Kijk mensen, ga naar Duitsland werken zoveel jullie willen.
Dit is een vrij land, ik woon op 5 minuten van mijn werk en ben tevreden met wat ik doe, wat ik heb en waar ik woon. Wat kan daar nu tegen zijn? Denken jullie echt dat er geen Limburgers zijn die perfect gelukkig zijn met hun job in hun buurt? Hou nu toch eens op met uw eigen levensvisie aan anderen op te dringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik dring u niets op. Blijft gerust in België werken. Geen enkel probleem. Ik woon ook op 5 minuten van mijn werk, en verlies los 300 euro meer dan ik in België zou verdienen. Het leven is hier een stuk goedkoper waardoor ik met mijn hoger loon een exponentieel hogere levensstandaard kan onderhouden. Dat zijn mijn argumenten, waar u niet in mee hoeft te gaan. U mag ze op zijn minst respecteren. Ik heb ook in Limburg gewerkt, perfect gelukkig. Limburg is in mijn ogen het land van melk en honing. Hier ben ik gewoonweg méér gelukkig, want meer melk en meer honing. Bovendien zal ik in de toekomst bijdragen aan de belgische kenniseconomie zodat iederéén meer melk en honing zal hebben. Dat is toch geen enkel probleem voor u ofwel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nooit geweest, eigenlijk. U lijkt wel nijdig dat er mensen zijn die onder hun kerktoren hun droomjob gevonden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() jaak, we associeren u nu ook niet direct met braindrain hoor
wat dat betreft alles in orde Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 juli 2012 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN