![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Burger
|
![]() Ken ik, ik kan er volledig in komen dat je daar melancholisch van wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister-President
|
![]() VL in NL in de EU.
Ik woon in het Vlaamse Gewest en dat maakt mij bij gevolg automatisch ook een inwoner van de Nederlanden. En ik ben niet te beroerd om EU-burger te zijn.
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 27 juli 2012 om 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Zeeuws-Vlaamse vlag
![]()
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Lisa Hannigan en Damien Rice.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Burger
|
![]() De nacht is mijn vriend. Dan is het rustig, en kan ik lezen en schrijven.
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door de warmte heb ik deze week wat minder goed geslapen en zo stond ik woensdagmorgen heel vroeg door het raam te kijken en zag daar een reiger op een dak zitten! Reigers zien we hier nooit. Ik moet echt ook eens wat meer van de nachtuurtjes genieten!
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meeeeuuuuh!
Why so serious? Politieke correctheid, religieuze dogma's, en een gebrek aan zelfrelativeringsvermogen (leg dat maar eens op driedubbele woordwaarde) laat ik aan dictators of zielepoten.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Burgemeester
|
![]() Wil iemand een gokje wagen wie op mijn avatar pronkt? Ik weet niet of deze persoon bekend is onder de forumbevolking.
ps: er zijn natuurlijk truukjes om vals te spelen, maja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vliegtuig - parachute - geld - FBI
en de rest moet ik opzoeken, maar ik dacht niet dat ze hem ooit geïdentificeerd hadden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan niet anders dan GROEN moeten voorstellen , de kleur en mieke vogels.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() 40 years later new evidence emerges in db cooper case |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uh
Een album van de groep Supersister met een logo van Spotify Mijn lievelingsnummer 'A girl named you' in de single mix. http://www.youtube.com/watch?v=4JxN5...-w-X9qVj7QD33Z 1971 ![]() 2010 ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 13 september 2012 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#156 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De bol wol stelt de materie voor, die in zijn ruwe vorm te vinden is in de natuur (de vacht van een schaap, maar dat is dan ook weer symbolisch), maar eens verwerkt een instrument kan zijn voor de creatie van nieuwe vormen (zoals een trui om ons te beschermen tegen de vrieskou). Als het ware een symbool voor het menselijk vernuft én de vooruitgang.
Maar het gaat hier om zwarte wol, wat dus van een zwart schaap komt. Zoals we weten, de rotte appel in de familie. Dit kan op velerlei manieren geïnterpreteerd worden, maar in dit geval gaat het om die elementen in onze maatschappij die de natuur niet gebruiken als instrument voor creatie maar als instrument voor destructie. Dat de wol zwart ziet kan uiteraard ook geïnterpreteerd worden als een allegorie voor de vervuiling en de manier waarop we met de natuur en onze wereld omgaan, bedekt onder een laag vuiligheid en as. De poes stelt enerzijds de speelse onschuld voor, maar anderzijds ook het primitieve destructieve element dat nog steeds in onze soort ingebakken zit: we blijven uiteindelijk zoogdieren en jagers. De poes ziet ook zwart, maar dat komt omdat ik graag zwarte katten zie. Iets korter samengevat: ik vond dat beeldje op goegel en vond dat goed bij mijn nickname passen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frank Zappa, één van mijn "helden"
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() deusol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Gouverneur
|
![]() 1) Een weergave van onze maatschappij.
Hieronder in kleur, en met een vergeten level: de slavernij. The real capitalist pyramid. We rule you. We fool you. We shoot at you. We eat for you. We work for all. We feed all. (We die for you). + the forgotten level: slavery. 2) De bankencrisis (te zien als je naar mijn profiel gaat). Een meer uitgebreide uitleg vanaf mijn post op deze bladzijde: http://forum.politics.be/showthread.php?t=159086&page=4 Ik werd door menige als "onwetend" afgeschilderd, maar heb onlangs de juiste verwoording gevonden om mijn standpunt kracht bij te zetten: "Hoe kan men in een eindige wereld steeds meer eisen?" -> dit is mathematisch, materieel, noch financieel mogelijk. Daarom moet het geheel fundamenteel veranderen, en hiervoor zal een dure prijs worden betaald op alle vlakken. Voor 1 en 2 ook de onrechtvaardigheden allerhande die eruit voortvloeien. (klik voor ware grootte) ![]() ![]()
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |