![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ben zelfs al aan het twijfelen of ik ze hier in mijn gemeente, niet mee aan de macht moet brengen met mijn stem. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen en mogen immers niet het onmogelijk te verantwoorden risico lopen dat er dan in die gemeenten ook écht zou worden gewerkt, nietwaar ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zon is volop aan het ondergaan in het Westen. Enkel arbeid/innovatie kan ons redden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Haalt u dat allemaal uit een kristallen bol, heeft Madame Soleil u dat ingefluisterd, of hebt u betrouwbare bronnen die deze stelling ondersteunen? (Verkiezingspropaganda van de PS & C° kan ik - spijtig genoeg voor u - niet als 'betrouwbare bron' aanvaarden.) 2. Zie 1.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Belgicistische praat,ze kunnen niet meer....de bevolking bang maken is hun motto... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De plantsoenen liggen er belabberd bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n contracten dienen immers niet om sommige 'vriendjes' van gemeenschapsgeld te laten profiteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() U bent dan ook voorstander van PS, om die innovatie tegen te houden.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens innovatie gaat ons alleen redden als er effectief iets uitgevonden wordt dat dan vervolgens hier geproduceerd wordt. Dat is 9/10 niet het geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Zeker doen, maar ik betwijfel dat je een man van je woord bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom, doet er niet toe. Er zal meer moeten gearbeid worden, anders zal het niet gaan. Denk dat we innovatie wel wat breder moeten zien. Ook arbeidsprocessen optimaliseren... is innovatie. En zelfs worden bvb nieuwe geneesmiddelen, meststoffen... in het buitenland gefabriceerd, dan zal de vennootschap van de uitvinders hiervan de vruchten plukken (en alzo heel de gemeenschap via de taksen die de staat zal heffen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is gewoon intriest dat bedrijven in België innovatie premies krijgen bvb van het IWT, via die subsidies gebeurt er dus effectief innovatie. Maar als daar produkten uitkomen, dan gaat de produktie ervan gewoon naar China. Ik zie zulke dingen concreet gebeuren in het bedrijf waar ik werk. |
||
![]() |
![]() |