![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3681 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En u bent dan niet verstandig genoeg om vriendelijk op te merken : "meneer, u moet eventjes uw ticket scannen"?
|
|
|
#3682 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger mij momenteel het meest aan politici die in aanloop naar de verkiezingen plots vriendjes op Facebook willen worden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#3683 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
ik erger mij het meest aan de nietszeggende conversaties op Studio Brussel en andere radiozenders tussen presentator en bellers, blijkbaar om een gezellige sfeer te creëren of zoiets...
Citaat:
Dank u om te luisteren, ik voel me al veel beter. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 15 augustus 2012 om 11:53. |
|
|
|
|
|
|
#3684 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3685 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
afstomp-radio voor dom plebs |
|
|
|
|
|
|
#3686 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3687 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Mijn thesis
En dat nog voor ik één letter heb geschreven
|
|
|
#3688 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3689 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#3690 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3691 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3692 |
|
Banneling
|
Ik erger mij aan die "politieke experten" op Politics.be, die de Arabische lente voor Al Queda opeisen.....
|
|
|
|
|
|
#3693 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger mij aan de reclame voor Cardoen: daarin stellen ze de actuele waarde van tweedehandswagens voor als een flinke korting op de nieuwwaarde. Wie trapt daar nu in?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#3694 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Q-Music hoor ik af en toe ook eens als ik in de supermarkt inkopen aan het doen ben. Het ergste van die zender is dat ze dat scenario van hierboven nadien nog eens overdoen met BV's.
|
|
|
|
|
|
#3695 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Eens om de zoveel maanden zet ik de radio eens op en na vijf minuten werkt het meestal al danig op de zenuwen waarop hij terug enkele maanden uitblijft. Er zijn ongetwijfeld nog enkele goede programma's maar zelfs die worden om de drie minuten onderbroken voor reclame. Voor mij hoeft het dus niet meer. Liever stilte. Ik erger me soms wel hard aan radio in openbare plaatsen. Vroeger speelden ze daar muzak. Tegenwoordig ongegeneerd de meest afgrijselijke hedendaagse muziek. Gisteren wilde ik een terrasje doen in Mons vooraleer de musea open gingen. Eén of andere Franstalige vrouw mocht net als Amerikaanse vrouwen op een slechte melodie kwelen, terwijl ze blijkbaar aan het bevallen was van een abortus, door luidsprekers in de straat. R&B heet dat geloof ik. Ik heb het op een lopen gezet en ben onverricht ter zake huiswaarts getreind. Half uur in Mons geweest. Ik heb ook al enkele keren mijn waren terug in de rekken gegooid waarna ik dan de supermarkt ben buiten gestormd. Gewoon aan het winkelen totaal niet lettend op de muziek en langzaam begint die dan door te dringen, erger en erger, en dan sta ik daar en hoor enkel nog zo'n castraat of en manwijf gillen alsof ze met een tang de teennagels worden uitgetrokken. Ze zijn dan waarschijnlijk aan het zingen over mislukte liefde of zo maar klinken alsof ze in een Japans concentratiekamp de zwaarste martelingen aan het ondergaan zijn ... Kap mijn mand onderste boven over het vlees of de kaas en weg ... ftw ! Voor de rest ben ik normaal en erger me nergens aan Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 15 augustus 2012 om 17:25. |
|
|
|
|
|
|
#3696 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Gelukkig weet mijn vrouw dat ik in een zagend 5-jarig kind verander als ik met dit soort radio geconfronteerd word. Dan mag ik alleen buiten wachten |
|
|
|
|
|
|
#3697 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#3698 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ken je Cuisine X nog? Mosuse durfde zelfs nog verbaasd zijn dat dat gedrocht na een paar uitzendingen uit de ether werd gehaald.
|
|
|
|
|
#3699 |
|
Banneling
|
Gé hebt tijd genoeg
Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 augustus 2012 om 18:26. |
|
|
|
|
|
#3700 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
hun playlist, dat is dus letterlijk VIJF liedjes die godganse dag herhaald worden, afgewisseld met nog een paar dozijn hitjes uit de jaren 80 en 90.
|
|
|
|