![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrap 2x de "niet" en dan begrijp je de zin misschien beter.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zoals ik eerder al zei: ... Maar nu moet ikzelf wel toegeven dat het mij verbaast, hoe ver je daarin durft gaan.Ik verwacht niet dat jij je ongelijk gaat toegeven. Dat is niet meer de schaamte voorbij, maar zelfs het fatsoen voorbij, als je het mij vraagt. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 september 2012 om 10:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zet je jezelf nog rechters dan het VB? laat me raden, jij bent lid van de Ku-Klux klan?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() Uitermate off-topic. Niet in alle complottheorietjes Kasumi, ik heb al gezegd dat ik in het geheel niet in de bruine terroristen versie geloof. Ik ben daar eerlijk in, en gezien uw maniakale aanbidding voor alles wat maar een kleurtje heeft of allochtoon is, zou je daar blij moeten mee zijn.
Ik heb er dan tenminste nog wel een. Bij U heb ik daar zo mijn twijfels over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
BDW heeft geen immigratieverhaal tenzij een lachwekkend inburgeringscursusje wat mijn moslimbuur gelaten ondergaat en bij het buitengaan al helemaal vergeten is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Halle, Vlaams grondgebied:
40% van de werkzoekenden in Halle kunnen immers geen Nederlands en 35% van de jonge gezinnen in Halle spreken thuis geen Nederlands. http://www.editiepajot.com/regios/7/articles/26164 BDW zal veel werk hebben. Laatst gewijzigd door kwantum : 11 september 2012 om 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En al die antwerpenaren hebben dat decennia lang laten gebeuren door op dezelfde verkeerde politici te stemmen? Uiteindelijk tot het tij niet meer kan gekeerd kan worden omdat autochtonen in de minderheid zijn en democratisch dus moeten zwijgen (zoals in brussel het geval is).
Dit is echt ongelooflijk hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zelfs nu nog, weigert Dewever om met Dewinter in zee te gaan, tewijl ze samen nochtans de absolute meerderheid kunnen hebben en écht iets veranderen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is er ook niets verkeerd met de ideologie van de islam . Dat een groot aantal van hun principes als een tang op een varken staan op die van ons is ook gewoon tegenslag. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() DeWever is gewoon bang dat hij anders federaal opzij gezet gaat worden in 2014. Maar dat gebeurt sowieso, of hij nu VB gedoogbeleid geeft of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() Ja, dat vind ik ook. Het is een uitgelezen kans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() Dat 'Vlaams blok' is er al. De mensen zoeken alleen nog naar een ernstige infrastructuur op politiek gebied, m.a.w. naar partijen die een nieuwe weg kunnen en willen inslaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het erg vind dat ik "de schaamte voorbij" of "het fatsoen voorbij" zou gaan, veronderstel ik dat jij de nodige schroom hebt en het fatsoen hebt om mij te vertellen waar jij meent dat ik ongelijk zou hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt ongelijk hierin:
Citaat:
Citaat:
Paulus; |
||