![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Speel de main quest en ga wat modden. http://skyrim.nexusmods.com/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat ik deed is de piratenversie downloaden en na mijn goedkeuring heb ik het officieel gekocht. Een topper, als het je genre is. Ik speel een mêleegerichte vechter met sluipmoordvaardigheden (defensief met schild en zwaard, maar met lichte uitrusting) en plan op hoger niveau over te stappen op magie (en dus een 'nightblade' te maken).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#505 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dawnguard is gewoonweg te duur, ook al valt die goed mee. 10 euro ofzo zou correcter geweest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Straks is ne keer alles een beetje overlopen se. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Banneling
|
![]() Voor de fans van games zoals Planescape Torment, Baldur's Gate, Icewind Dale....
http://www.kickstarter.com/projects/...rnity?ref=live Obsidian zoekt fondsen om een isometrische RPG te maken, like good old times. Ik heb alvast toegezegd. 25 dollar voor een game is geen geld.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze zitten blijkbaar al boven hun streefdoel. Goed initiatief, en Obsidian zou ik nog wel vertrouwen om degelijke dialogen te schrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ikzelf ben een zeer grote fan van het gerne, en het zou hypocriet zijn om niet mee te steunen. Al jaren zaag ik achter een opvolger van bvb Baldur's Gate. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
|
![]() Het gouden tijdperk van de RPG's komt volgens mij nooit meer terug. Een spel maken kost tegenwoordig véél meer geld, en dus is het belangrijk dat het een zo groot mogelijk publiek aanspreekt. Planescape: Torment zou tegenwoordig nooit mogelijk zijn.
Dat gezegd zijnde, we kunnen alleen maar duimen, en ik ben blij dat het Obsidian is die er zich mee bezighoudt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ooit speelde Weyland Baldur's Gate en Baldur's Gate 2: Shadow of Amn en Throne of Bhaal. Waren leuke tijden, maar hedentendage knap ik nogal af op dat AD&D-gedoe wat ik nogal té vind. Baldur's Gate werd pas leuk nadat je die quest met die Koboldenmijn hebt voltooid, want op level 1 ga je soms dood nadat één pijl door een miezerige Goblin of Kobold je raakt (zo zwak ben je). Vaak saven is de boodschap.
Leuk om te doen op Baldur's Gate is Drizzt Do'Urden vermoorden na herhaalde pogingen (na etteloze quicksaves en -loads) om zijn twee zwaarden (gelijk ook de twee beste zwaarden in heel het spel). P.S.: Indien je Drizzt 'doodt' in BG1, en je speelt met hetzelfde personnage BG2. Drizzt leeft nog, is veel sterker dan weleer en wil met je afrekenen. ![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 20 september 2012 om 00:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar van verhaallijn, intrigue, inleving in een karakter en gewoonweg pure fantasie is er al lang geen sprake meer. Jammer. Daarom deze kickstarter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Na het bekijken van Absolution gameplay videos heb ik Blood Money nog eens geinstalleerd en uitgespeeld deze week.
![]() Ook CS: GO gekocht een paar dagen geleden. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
|
![]() Ja, da's ook waar. Ik heb genoten van The Witcher, Divinity: Dragon Knight Saga en beide moderne Fallout-spellen. Ook de eerste Dragon Age viel best te pruimen. Van The Witcher II en de nieuwe Deus Ex heb ik ook goede dingen gehoord, maar mijn arme computer kan die spellen niet aan.
En toch vind ik dit een goed project, al was het maar om Obsidian te steunen en hen de kans te geven echt zelfstandig te worden, want tot nu toe worden ze keer op keer gekloot door hun publishers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op vraag van de bengels heb ik de Battlefield-serie (1942 en Vietnam) terug op alle pc's gezet.
Blijft echt wel fun, zeker in lan, en als ik ni kan winnen dreig ik met het inhouden van zakgeld, succes verzekerd... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als gamers zich opnieuw op verhalen zouden concetreren ipv pixeldichtheid en adnere o,nzin, misschien wel.
Tot dan zullen we vrees ik idd overladen blijven met schoon om naar te kijken en saai om te spelen spelletjes.
![]() |
#520 |
|
![]() Hebben ze er iets aan veranderd? Geport naar de BG2 engine, bijvoorbeeld? (hoewel de tutu mod dat jaren geleden al deed)
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |