![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Herinneren jullie je nog hoe Vande Lanotte als ware volksheld ter strijde trok om de prijzen te bevriezen tot eind 2012?
Awel, dat blijkt maar tot na de verkiezingen te zijn: Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Ja het volledig vrijmaken van de energieprijzen, leert ons iedere dag hoe goedkoop onze energie geworden is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() De energieprijzen zijn in dit land artificieel hoog omwille van de staat.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het maar op Calvo steken, ik geef namelijk graag de groenen de schuld van alles
![]() Ik denk dat er weldegelijk stroomtekorten zullen zijn ja, en zonder moderne kerncentrales red je het niet, of dat je nu leuk vindt of niet. Een goeie mix tussen kernenergie en alternatieve energie draagt m'n voorkeur weg. Maar ja, de "kernramp" in Japan he... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |