![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grappig, dag in dag uit forummen, en alleen maar diegenen geloofwaardigheid verlenen die je gelijk geven. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 28 september 2012 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Schepen
|
![]() Tja, inderdaad. Ik dacht dat die gekkigheid met die streaming video een enkele, zij het hardnekkige, uitglijder was. Heb ik me kennelijk in vergist.
![]() |
#263 |
Minister-President
|
![]() Ja ik moet daar serieus mee lachen. Die massala anti-abortus "betogingen" zijn een wandeling van oude mensen vooral, en gebeuren meestal op een rustige zondag. Heeft niets te maken met politiegeweld of wat met een serieuze betoging noemt.
Laatst gewijzigd door Tamam : 28 september 2012 om 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat misschien wel mensen zeggen, is dat je kan kijken naar het totaal van wat iemand gepost heeft. Of het intern consistent is, of er dingen in staan die je kan checken, de stijl van posten. Evt kan je nog aanvullende vragen stellen.
![]() |
![]() |
#265 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het is wat merkwaardig om het geen betoging te willen noemen. Men liep met spandoeken, borden en vlaggen door het centrum van Madrid, als reactie op voorgenomen regeringsbeleid. Tevens was het een enorme groep mensen, groter nog dan aan het begin van 15M. Daarbij, die mensen zijn wel degelijk serieus: ze zien het als een zaak van leven en dood. Als dat geen betoging is dan weet ik niet wat wel. Op het gevaar af dat ik beschuldigd word dat ik er niet bij was, hier een video van de betoging: http://www.elmundo.es/elmundo/2009/1...255750564.html Er kwam overigens idd geen poltiegeweld bij te pas. Ik zou dat bij zoiets ook eigenlijk niet verwachten, dus ik begrijp niet goed waarom je die link legt.
![]() |
![]() |
#266 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Tamam : 28 september 2012 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() Een stel ongeleide projectielen zijn het met hun matrakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Schepen
|
![]() Kijk eens aan, de anti-abortus betoging wordt weer gewoon erkend als zodanig, ipv als "betoging". Ik zie vooruitgang.
Die anti-abortus betoging was verder een wat vreemde eend in de bijt der betogingen, dus waarom we er zo op focussen weet ik niet. Er zijn nog heel veel andere geweest die wel iets met de crisis van doen hadden.
groet, che20 Laatst gewijzigd door che20 : 28 september 2012 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken geen enkele occupy betoging zonder dwaze flikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat betreft occupy: de spaanse politie had het kampement op Sol direct de eerste dag met grof geweld weg kunnen slaan. Is niet gebeurd. Het kamp heeft maanden ongestoord kunnen staan.
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nogal logisch je kon niet anders ...
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, na Uw meesterlijke zet voelde ik me zeer in het nauw gedreven en gepakt als het ware, U hebt onontkenbaar een ongekend deeltje van zonbron zichtbaar gemaakt.
Chapeau ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#275 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Occupy-betogers aframmelen is minder gevaarlijk als doorwinterde delinquenten aanpakken. Vooral als het jonge meisjes zijn, dan is het écht dolle pret voor de gewapende en ge-uniformeerde privémilitie's van het Groot Kapitaal: 100 % puur plezier, zero % risico.
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() Het gewelddadig highjacken van vreedzame betogingen mag gewelddadig afgestraft worden,lijkt me logisch. Onmatig politiegeweld keur ik daarmee niet goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel... Bij mij toch. Maar je moet nog wel zelf even op de "speel af"-toets klikken...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |